Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2016 #3401 Del Skrevet 31. mai 2016 Skal bli! *sende opp med forumheisen sporenstreks* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3402 Del Skrevet 31. mai 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Is til folket! https://coop.no/mega/hjemmerestauranten/ostekake-is/?utm_source=dagbladet&utm_medium=content&utm_content=cpc1#_ga=1.129813068.1588426815.1463147389 Dere klarer dere fint, uten kaptein ser jeg Ser aldelse nydelig ut, men jeg har nettopp spist to kjøpevaffeler med blåbærsyltetøy. Grattulerer til @Rumle med 3400. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2016 #3403 Del Skrevet 31. mai 2016 Grattis skravleguri Rumle! Jeg lurer på hvorfor jeg blir logget så fort ut av finn når jeg først har gått inn dit? Noen som har det samme irriterende lille problemet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3404 Del Skrevet 31. mai 2016 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Grattis skravleguri Rumle! Jeg lurer på hvorfor jeg blir logget så fort ut av finn når jeg først har gått inn dit? Noen som har det samme irriterende lille problemet? Tror dine finn problemer er av høyst privat karakter. jeg har det ikke. Har du skikkelig viruskontroll? Kanskje en tur inn til datafolket og stille spørsmålet kan hjelpe deg Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2016 #3405 Del Skrevet 31. mai 2016 Jupp, jeg har oppdatert kontroll og alt virker som jeg vil, bortsett fra Finn. Well-well.... Jeg har beveget meg utendørs og i butikker litt og nå er det slik at klærne kan vris når jeg kommer hjem. Varmt og kjempelummert! Må nok ha en iskald styrt før jeg skal i seng ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mai 2016 #3406 Del Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp, jeg har oppdatert kontroll og alt virker som jeg vil, bortsett fra Finn. Well-well.... Jeg har beveget meg utendørs og i butikker litt og nå er det slik at klærne kan vris når jeg kommer hjem. Varmt og kjempelummert! Må nok ha en iskald styrt før jeg skal i seng ja. Har du ikke kontroll på Finn? Det lover ikke bra hvis du og Finn har noe på gangen. Varmt er kjempeskummelt - ta deg en kald dusj og kom tilbake til deg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3407 Del Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp, jeg har oppdatert kontroll og alt virker som jeg vil, bortsett fra Finn. Well-well.... Jeg har beveget meg utendørs og i butikker litt og nå er det slik at klærne kan vris når jeg kommer hjem. Varmt og kjempelummert! Må nok ha en iskald styrt før jeg skal i seng ja. Styrk (fra Tine), på styrten, kanskje? 1 minutt siden, Nietsoj skrev: Har du ikke kontroll på Finn? Det lover ikke bra hvis du og Finn har noe på gangen. Varmt er kjempeskummelt - ta deg en kald dusj og kom tilbake til deg selv. Nå! Øyner kapteinen et lite, gryende sjalusidrama, her? Kanskje Brunjosten skal holde seg til Tine, og ikke prate så mye hos Synnøve? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mai 2016 #3408 Del Skrevet 31. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styrk (fra Tine), på styrten, kanskje? Nå! Øyner kapteinen et lite, gryende sjalusidrama, her? Kanskje Brunjosten skal holde seg til Tine, og ikke prate så mye hos Synnøve? Anonymkode: d7aca...61f Du mener at jeg skal holde meg til Hoppetinejenta. Det er det jeg prøver på da. Synnøve og Solbakken er i en annen liga Hilken kaptein er du, jeg kan ikke tenke meg at de er Kaptein Vom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3409 Del Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, Nietsoj skrev: Du mener at jeg skal holde meg til Hoppetinejenta. Det er det jeg prøver på da. Synnøve og Solbakken er i en annen liga Hilken kaptein er du, jeg kan ikke tenke meg at de er Kaptein Vom Hvilken kaptein ikke Sabeltan i jaffal Har Synnøve sluttet med Brunjost, kanskje, er jeg ikke helt oppdatert på Norsk ost Kapteiner flyr så hurtig gjennom avdelingen for melk og meieriprodukter at han Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mai 2016 #3410 Del Skrevet 31. mai 2016 Kaptein Klø Kaptein Krok Kaptein Klapp Kaptein Vetikke Kaptein Sortebill Kaptein Supertruse Kaptein Gåpågrunn Kaptein Snabelmann Kaptein Hoppepasser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3411 Del Skrevet 31. mai 2016 Nå tror jeg at @Nietsoj er i drømmeland og snakker og skriver i søvne Hoppetussa snorker nok vakkert i lange baner allerede Anonymkode: e7763...421 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2016 #3412 Del Skrevet 31. mai 2016 Langtifra når det gjelder meg og kanskje når det gjelder min favorittost. Den "Styrk"-etår-melken er mye dyrere enn vanlig melk, det går med halvannen liter til å lage èn liter Styrk. Når den er åpnet holder den ca ei uke. Uåpnet holder den i flere mnd. Jeg forstår ikke det der. Jeg må si at jeg liker denne tråden og trådens klientell veldig godt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3413 Del Skrevet 31. mai 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Langtifra når det gjelder meg og kanskje når det gjelder min favorittost. Den "Styrk"-etår-melken er mye dyrere enn vanlig melk, det går med halvannen liter til å lage èn liter Styrk. Når den er åpnet holder den ca ei uke. Uåpnet holder den i flere mnd. Jeg forstår ikke det der. Jeg må si at jeg liker denne tråden og trådens klientell veldig godt! Åh, vi elsker dere også Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3414 Del Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Styrk.Når den er åpnet holder den ca ei uke. Uåpnet holder den i flere mnd. Jeg forstår ikke det der. Det er fordi det kommer luft til, når den er åpnet. Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mai 2016 #3415 Del Skrevet 31. mai 2016 Ånei, Hoppe, jeg kan jo ikke legge meg før du har satt favorittosten din i kjøleskapet til avkjøling. Det går med en del melk til ost og da, men den holder seg veeeeeldig lenge. Og den blir bedre med åra...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mai 2016 #3416 Del Skrevet 31. mai 2016 og må ha en del hvile Kjempeglad id ere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3417 Del Skrevet 31. mai 2016 Tusen takk! Sov godt alle sammen Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3418 Del Skrevet 31. mai 2016 16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg må si at jeg liker denne tråden og trådens klientell veldig godt! Ingen har til tidliger nevnt dette i denne tråden: Du skal ikke ha flere enn Og som Lars Sponheim sa fra Stortingets talerstol: Hver mann si høne/Hver tråd sin @Hoppetaujenta (Hvert kjøleskap sin ost.) Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3419 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg ønsker dere fine netter og en deilige s mmerdager fremover! Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2016 #3420 Del Skrevet 31. mai 2016 Tusen takk for gode ønsker. Sammen gjør vi kg litt bedre....skal vi si det sånn? 31 minutter siden, Nietsoj skrev: Ånei, Hoppe, jeg kan jo ikke legge meg før du har satt favorittosten din i kjøleskapet til avkjøling. Og den blir bedre med åra...... Jeg vet. *renske halsen og lokke osten inn i kjøleskapet....komme, komme, komme da ooooosten min! (som forøvrig ligger samme retning som ekteskapet, men det nevner jeg ikke høyt så de hører det. ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå