An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33961 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Nå blir hun intervjuet av se og hør og hun svarer på spørsmål om hvordan det føles å være den mest populære kvinnen på KG og hun avslører at hun har brukt dette redskapet mer enn en gang på litt vel innpåslitne karer og hun forteller en hemmelighet; at hun har stått modell for den kjente malerkunstneren Van Ost Endret 25. november 2017 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33962 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Nå sover hun søtt og drømmer vakkert Lille Ordet sovnet visst midt i nattmaten og han drømmer om et deilig etegilde Endret 25. november 2017 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33963 Del Skrevet 25. november 2017 (endret) Lille Ordet har laget nattmat/ frokost til dere alle Endret 25. november 2017 av An0nymBruker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2017 #33964 Del Skrevet 25. november 2017 Jaaaaa! Spesielt den siste der var vidunderlig og...jeg kan ikke spise et kunstverk. ...men hvis ikke så blir det "Pikene med mugg på broen" og det blir sikkert en helt annen artistisk opplevelse. 5 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå diskuterer hun med Thomas hvem som skal ha hvilke venner. Det høres litt trist ut syns jeg. På min fest kommer alle vennene mine uten unntak. Jeg serverer ikke alkohol, så da skulle alle kunne gå over ens med alle, ikke sant? 5 timer siden, An0nymBruker skrev: Nå blir hun intervjuet av se og hør og hun svarer på spørsmål om hvordan det føles å være den mest populære kvinnen på KG og hun avslører at hun har brukt dette redskapet mer enn en gang på litt vel innpåslitne karer og hun forteller en hemmelighet; at hun har stått modell for den kjente malerkunstneren Van Ost Genialt, An0! Dagens aller første humring er et faktum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. november 2017 #33965 Del Skrevet 25. november 2017 Tilbake til sin seng hu gikk for der hu visste hu ville få....sove. Besteste lørda'n, Hoppis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33966 Del Skrevet 25. november 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jaaaaa! Spesielt den siste der var vidunderlig og...jeg kan ikke spise et kunstverk. ...men hvis ikke så blir det "Pikene med mugg på broen" og det blir sikkert en helt annen artistisk opplevelse. Det høres litt trist ut syns jeg. På min fest kommer alle vennene mine uten unntak. Jeg serverer ikke alkohol, så da skulle alle kunne gå over ens med alle, ikke sant? Genialt, An0! Dagens aller første humring er et faktum. Så fint at du likte det Ha en fin lørdag og god helg Hoppetaujenta og alle dere andre Når jeg nå googlet Van Ost (jeg visste ikke at noen het det engang, da jeg skrev det innlegget i natt), fant jeg den kvinnelige skuespilleren Valerie Van Ost (som har spilt i filmen Draculas makt). (Er de i slekt?) "She is best known for her appearance in four Carry On films - Carry On Cabby, Carry On Don't Lose Your Head, Carry On Doctor and Carry On Again Doctor." https://en.wikipedia.org/wiki/Valerie_Van_Ost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. november 2017 #33967 Del Skrevet 25. november 2017 Nå er hun i Bergen for å gå på fiskemarked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2017 #33968 Del Skrevet 25. november 2017 Jeg har vært der, men ikke i dag, GC. Og Jerri er på ville dikterveier. Det er helt sikkert. Uansett så skal jeg nå sette tennene i ferskt brød og nyfanget fleskepølse med en helt utrolig god kryddersmak. Jeg gleder meg og er sulten som en ulv. ...men det er kanskje ikke helt lovlig å si lengre i våre sarte tider? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33969 Del Skrevet 25. november 2017 2 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun i Bergen for å gå på fiskemarked. Og da fikk hun plutselig lyst på torsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. november 2017 #33970 Del Skrevet 25. november 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Og da fikk hun plutselig lyst på torsk Det er helt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2017 #33971 Del Skrevet 25. november 2017 11 timer siden, An0nymBruker skrev: Nå blir hun intervjuet av se og hør og hun svarer på spørsmål om hvordan det føles å være den mest populære kvinnen på KG og hun avslører at hun har brukt dette redskapet mer enn en gang på litt vel innpåslitne karer og hun forteller en hemmelighet; at hun har stått modell for den kjente malerkunstneren Van Ost Van Ost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. november 2017 #33972 Del Skrevet 25. november 2017 Nå er hun i skomaker-byen Northampton i England, for å se om det noen bra sko å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. november 2017 #33973 Del Skrevet 25. november 2017 Jepp. Må slutte med det. Men mente det bare godt med "god lørdag". Beklager tøyset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33974 Del Skrevet 25. november 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Jepp. Må slutte med det. Men mente det bare godt med "god lørdag". Beklager tøyset. God lørdag Jerry Tøys og tull er jo 100% tillatt i denne og lignende tråder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. november 2017 #33975 Del Skrevet 25. november 2017 Hun skal på konsert med @Jerry Lee og @An0nymBruker i kveld. De skal høre på DDE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. november 2017 #33976 Del Skrevet 25. november 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: God lørdag Jerry Tøys og tull er jo 100% tillatt i denne og lignende tråder Takk og ditto. - Tja. .kommer nok an på hvem og hva... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33977 Del Skrevet 25. november 2017 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Hun skal på konsert med @Jerry Lee og @An0nymBruker i kveld. De skal høre på DDE. Jeg stiller med hørselvern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. november 2017 #33978 Del Skrevet 25. november 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Takk og ditto. - Tja. .kommer nok an på hvem og hva... Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. november 2017 #33979 Del Skrevet 25. november 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Jeg stiller med hørselvern Den er grei. Viktig å ta vare på hørselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2017 #33980 Del Skrevet 25. november 2017 Viktig å ta vare på rompa si også tror jeg. Ingen snakker om akkurat det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå