Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå blir hun intervjuet av se og hør og hun svarer på spørsmål om hvordan det føles å være den mest populære kvinnen på KG smileys-cheerleading-151859.gifsmileys-dancing-354201.gif  smileys-happy-772864.gif  smileys-music-042971.gif   og hun avslører at hun har brukt dette redskapet mer enn en gang på litt vel innpåslitne karer smileys-kisses-160210.gif og hun forteller en hemmelighet; at hun har stått modell for den kjente malerkunstneren Van Ost smileys-painting-984113.gif

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sover hun søtt og drømmer vakkert giphy.gif

Lille Ordet sovnet visst midt i nattmaten  8_5_8.gif~c200PerfumedDrearyAmmonite-max-1mb.gifog han drømmer om et deilig etegilde CrispBigheartedHuia.gif

 

 

 

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa! Spesielt den siste der var vidunderlig og...jeg kan ikke spise et kunstverk. :fnise: 
...men hvis ikke så blir det "Pikene med mugg på broen" og det blir sikkert en helt annen artistisk opplevelse.

5 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Nå diskuterer hun med Thomas hvem som skal ha hvilke venner.

Det høres litt trist ut syns jeg. På min fest kommer alle vennene mine uten unntak. Jeg serverer ikke alkohol,
så da skulle alle kunne gå over ens med alle, ikke sant? :jepp: 

5 timer siden, An0nymBruker skrev:

Nå blir hun intervjuet av se og hør og hun svarer på spørsmål om hvordan det føles å være den mest populære kvinnen på KG smileys-cheerleading-151859.gifsmileys-dancing-354201.gif  smileys-happy-772864.gif  smileys-music-042971.gif   og hun avslører at hun har brukt dette redskapet mer enn en gang på litt vel innpåslitne karer smileys-kisses-160210.gif og hun forteller en hemmelighet; at hun har stått modell for den kjente malerkunstneren Van Ost smileys-painting-984113.gif

Genialt, An0!  :klem: Dagens aller første humring er et faktum. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaaaaa! Spesielt den siste der var vidunderlig og...jeg kan ikke spise et kunstverk. :fnise: 
...men hvis ikke så blir det "Pikene med mugg på broen" og det blir sikkert en helt annen artistisk opplevelse.

Det høres litt trist ut syns jeg. På min fest kommer alle vennene mine uten unntak. Jeg serverer ikke alkohol,
så da skulle alle kunne gå over ens med alle, ikke sant? :jepp: 

Genialt, An0!  :klem: Dagens aller første humring er et faktum. 

Så fint at du likte det :klemmer:

Ha en fin lørdag og god helg Hoppetaujenta og alle dere andre :hjerte::klemmer:
Når jeg nå googlet Van Ost (jeg visste ikke at noen het det engang, da jeg skrev det innlegget i natt), fant jeg den kvinnelige skuespilleren Valerie Van Ost (som har spilt i filmen Draculas makt). (Er de i slekt?) "She is best known for her appearance in four Carry On films - Carry On Cabby, Carry On Don't Lose Your Head, Carry On Doctor and Carry On Again Doctor." https://en.wikipedia.org/wiki/Valerie_Van_Ost

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært der, men ikke i dag, GC. Og Jerri er på ville dikterveier. Det er helt sikkert. Uansett så skal jeg nå sette tennene i ferskt brød og nyfanget fleskepølse med en helt utrolig god kryddersmak. Jeg gleder meg og er sulten som en ulv.  ...men det er kanskje ikke helt lovlig å si lengre i våre sarte tider? :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Nå er hun i Bergen for å gå på fiskemarked.

:jepp: Og da fikk hun plutselig lyst på torsk :spise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, An0nymBruker skrev:

Nå blir hun intervjuet av se og hør og hun svarer på spørsmål om hvordan det føles å være den mest populære kvinnen på KG smileys-cheerleading-151859.gifsmileys-dancing-354201.gif  smileys-happy-772864.gif  smileys-music-042971.gif   og hun avslører at hun har brukt dette redskapet mer enn en gang på litt vel innpåslitne karer smileys-kisses-160210.gif og hun forteller en hemmelighet; at hun har stått modell for den kjente malerkunstneren Van Ost smileys-painting-984113.gif

 

Van Ost :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Jepp. Må slutte med det. Men mente det bare godt med "god lørdag". 

Beklager tøyset.

God lørdag Jerry :klemmer: Tøys og tull er jo 100% tillatt i denne og lignende tråder  :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

God lørdag Jerry :klemmer: Tøys og tull er jo 100% tillatt i denne og lignende tråder  :klemmer: 

Takk og ditto.  :)

-  Tja. .kommer nok an på hvem og hva...   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...