Nietsoj Skrevet 28. mai 2016 #3301 Del Skrevet 28. mai 2016 Du, det er så sant som du har sagt det. Styr for styrets skyld er bare styr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2016 #3302 Del Skrevet 28. mai 2016 Godt. Da er vi vakkert enige om det...og det er alltid en god start. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3303 Del Skrevet 28. mai 2016 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, jeg skal ikke det, men dette var anledningen til å se ting som foregår bak kulissene. Så da gjør jeg det og kan si med hånda på hjertet at alt der er en fullstendig fremmed verden for meg. Hvorfor stresser folk så? Trekk pusten, gjør ting enkelt, ekte og ta det helt med ro...så husker en dagen mye bedre. Ikke nødvendig å ha alle merkelige elementer bare fordi "alle" har sagt at det skal være sånn vel? Det er meg da. Hoppetussa mot strømmen. Du liker deg bak kulissene ja Jommen fikk du 3200 1 time siden, Nietsoj skrev: Hei damer, takk for en fin morgen. Men hva er det dere ikke må glemme i dag? Skal du gifte deg Hoppe? Ja ikke i dag da, det skjønner jeg, men ettersom du må se hvordan det foregår???? Seg nøye i tråden Hvem er aktive? Kapteinen og Se nøye nedover og oppover seg selv, flere ganger. Er dette en damekropp Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2016 #3304 Del Skrevet 28. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se nøye nedover og oppover seg selv, flere ganger. Er dette en damekropp? Anonymkode: d7aca...61f Har du vært i tvil om det lenge? Bare si ifra hvis du vil samtale med ei forståelsesfull Hoppe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3305 Del Skrevet 28. mai 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Har du vært i tvil om det lenge? Bare si ifra hvis du vil samtale med ei forståelsesfull Hoppe. Var litt bekymret for at brunjosten hadde skiftet kjønn på på kapteinen, i nattens mulm og mørke. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2016 #3306 Del Skrevet 28. mai 2016 Wow...har han mange yrkesidentiteter som han praktiserer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3307 Del Skrevet 28. mai 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Wow...har han mange yrkesidentiteter som han praktiserer? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2016 #3308 Del Skrevet 28. mai 2016 Hmm...jeg er bare meg jaffal. Forumets mangfoldige litt-av-hvert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3309 Del Skrevet 28. mai 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm...jeg er bare meg jaffal. Forumets mangfoldige litt-av-hvert. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2016 #3310 Del Skrevet 28. mai 2016 Fint at du har godt humør syns jeg. Nå skal jeg snart i butikken og skaffe meg en stekt kylling. En med crispy skinn med supergodt kyllingkrydder på. Det er godt det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3311 Del Skrevet 28. mai 2016 39 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fint at du har godt humør syns jeg. Nå skal jeg snart i butikken og skaffe meg en stekt kylling. En med crispy skinn med supergodt kyllingkrydder på. Det er godt det. Akkurat det har kapteinen spist opp kvoten sin på for en laaaang stud fremover. Kapteinen ser på tv3. Når en meglerne i NY er ferdig, skal kapteinen ut i den virkelige verdenen en tur. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mai 2016 #3312 Del Skrevet 28. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: @Hoppetaujenta Nå blir jeg snart bekymret for deg! @Rumle Hoppe er jo absolutt inne på noe...... (Høyttenking: Sende Hoppe på kunstutdannelse til høsten? Hun har et voldsomt talent. Anonymkode: d7aca...61f Det er bare å starte på søknaden 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg klarte å huske det jeg ikke skulle glemme, nemlig å se på "direktebryllup" på teve. Nå er ikke jeg en bryllupsfantast, men dette er det nærmeste jeg kommer et bryllup minutt for minutt. *åååååjodda jeg vet hva jeg snakker om der...i tilfelle noen skulle protestere* Hmmm nå fikk jeg skikklig deja vu følelse her altså .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mai 2016 #3313 Del Skrevet 28. mai 2016 Hva sier dere, er dette en bra sommer-avatar? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3314 Del Skrevet 28. mai 2016 10 minutter siden, Rumle skrev: Hva sier dere, er dette en bra sommer-avatar? Bare sommer? Jatakk, hele året. Er det rabarba? Eller omformer mine glassøyne til det de ønsker å se? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mai 2016 #3315 Del Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bare sommer? Jatakk, hele året. Er det rabarba? Eller omformer mine glassøyne til det de ønsker å se? Anonymkode: d7aca...61f Hvem vet? Regner med at guruen har svaret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3316 Del Skrevet 28. mai 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Hvem vet? Regner med at guruen har svaret Guruen er sjefen, vi andre er bare assisterende sjefer, nå i hennes butikkfravær. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mai 2016 #3317 Del Skrevet 28. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Guruen er sjefen, vi andre er bare assisterende sjefer, nå i hennes butikkfravær. Anonymkode: d7aca...61f Nemlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2016 #3318 Del Skrevet 28. mai 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rabarba? Anonymkode: d7aca...61f Hvis ikke det er et tryllenummer hvor det er blomkarse i forkledning, så er det rabarbra ja. Sånn syltetøy er veldig godt. I det hele tatt er hjemmelaget syltetøy noe av det besteste som finnes. Enkeltes merkelige deja vu-følelser har jeg ikke noe forhold til. (blææææ!) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 28. mai 2016 #3319 Del Skrevet 28. mai 2016 Damer og herre: Offentlig beklagelse: Beklager herr AB ... 61f, også kalt "kapteinen" at jeg ikke hadde studert morgentråden godt nok og inbelemret deg blandt damene i min formiddagshilsen. Det skal ikke gjenta seg ... så ofte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2016 #3320 Del Skrevet 28. mai 2016 Bravoo! Slik taler en ekte gentlema.......gentleost! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå