Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Man kan da bare klippe dekorative, praktiske luftehuller i posen sin også. Evt. tre stor pose
over ganske stor innmat til en lampeskjerm som sitter fast på hodet. *føle seg kreativ i aften* 

@Hoppetaujenta  Nå blir jeg snart bekymret for deg! :skratte: 

:arwen:@Rumle  Hoppe er jo absolutt inne på noe...... (Høyttenking: Sende Hoppe på kunstutdannelse til høsten? Hun har et voldsomt talent. 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli ikke bekymret. Du vet at det er en hårfin balansegang mellom å være geni (guru?)
og....å absolutt ikke være det? ;) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Bli ikke bekymret. Du vet at det er en hårfin balansegang mellom å være geni (guru?)
og....å absolutt ikke være det? ;) 

Du er helt perfekt nøyaktig slik du er. Bare du er du, og takk for at du er du. :blomst: 

I aften har du virkelig ytt av ditt beste og av deg selv. :tommelopp:  :skratte: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall kan det være på grunn av den indre gleden jeg kjenner ved å ta opp E.T. og jeg skal se den i helga. :hoppe: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Isåfall kan det være på grunn av den indre gleden jeg kjenner ved å ta opp E.T. og jeg skal se den i helga. :hoppe: 

Du Hoppe, du Hoppe. :ler: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns at vi er en fin og velfungerende familie her.   :klem: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så legger jeg meg skulle jeg også si. Natta alle flottingene mine. :biggrin: ...zzz...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

...og så legger jeg meg skulle jeg også si. Natta alle flottingene mine. :biggrin: ...zzz...

Natta kjære Hoppetaujenta og kjære alle dere andre :klem:  :klem::klem: 

og sov godt :sove: 

Anonymkode: e7763...421

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg er litt ute av døgnrytmen, men det blir likar i morra

god natt

Endret av Nietsoj
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

images?q=tbn:ANd9GcQApOLGcPpWmE0HUW82FYk
                                          Daisies.jpg  
                                     Måtte deres fine lørdag bli en veldig god en.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

images?q=tbn:ANd9GcQApOLGcPpWmE0HUW82FYk
                                          Daisies.jpg  
                                     Måtte deres fine lørdag bli en veldig god en.

Sende samme ønsker og melding til @Hoppetaujenta:vinke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte å huske det jeg ikke skulle glemme, nemlig å se på "direktebryllup" på teve. :jepp: 
Nå er ikke jeg en bryllupsfantast, men dette er det nærmeste jeg kommer et bryllup minutt for minutt.
:laugh: *åååååjodda jeg vet hva jeg snakker om der...i tilfelle noen skulle protestere* 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du husket at du hadde skrevet huskelapp, bak øret :klo:  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak begge to, pluss gul huskelapp i notatboka mi for sikkerhetsskyld. Oijj...nå ble det sort skrift. lol

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Bak begge to, pluss gul huskelapp i notatboka mi for sikkerhetsskyld. Oijj...nå ble det sort skrift. lol

Lol. 

Du tar det på gammelmåten, ja? Ingen mobilalarm med beskjed om å huske at du ikke bør glemme :klo:  

Merk;  skrevet uten å overforbruke kg skrivebordets sorte blekk. Sånn, legge pennen pent på plass uten å søle blekk, eller knekke pennesplitten. :flinkt gjort: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis bedre fordi om det til en hver tid er den aller splitter nyeste måten å gjøre ting på. 
Gammelmåtene holder i massevis for meg så lenge det funker.  :)  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer, takk for en fin morgen. Men hva er det dere ikke må glemme i dag? :) Skal du gifte deg Hoppe? Ja ikke i dag da, det skjønner jeg, men ettersom du må se hvordan det foregår???? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal ikke det, men dette var anledningen til å se ting som foregår bak kulissene. Så da gjør jeg det
og kan si med hånda på hjertet at alt der er en fullstendig fremmed verden for meg. Hvorfor stresser folk så?
Trekk pusten, gjør ting enkelt, ekte og ta det helt med ro...så husker en dagen mye bedre. :jepp: 
Ikke nødvendig å ha alle merkelige elementer bare fordi "alle" har sagt at det skal være sånn vel? 
Det er meg da. Hoppetussa mot strømmen.  :nigo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...