AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3221 Del Skrevet 27. mai 2016 Da drar jeg også i barnedåp i dag. Takk for nyttig info. Nå bærer det avsted til ny sid3, igjen. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3222 Del Skrevet 27. mai 2016 ...og dit du går følger jeg etter, som en god sherpa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3223 Del Skrevet 27. mai 2016 50 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...og dit du går følger jeg etter, som en god sherpa. Se segbrundt i kirken, hvem av alle disse menneskene kan være (Miste forsiktig og godt planlagt et hoppetau og følge godt med på om noen begynner å hoppe.) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3224 Del Skrevet 27. mai 2016 *godt at det ble varslet...så plukker jeg det så absolutt ikke opp* *se en annen vei og late som ingenting* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 27. mai 2016 #3225 Del Skrevet 27. mai 2016 Dåpsbarnet får seg da i det minste en liten avkjøling i hendelsenes sentrum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3226 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg legger merke til Estel og alle de andre små som er med. I andre kg tråder får folk fnatt om der er barn med i dåp eller bryllup. Man kan faktisk lære barn å oppføre seg, enten de er kongelige eller arbeiderbarn. : se på hun der oppe, hun sitter og ser på hoppetauet. : Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3227 Del Skrevet 27. mai 2016 *fremdeles late som ikkeno`* Jeg syns at det må være plass til unger der mennesker skal oppholde seg, kirke eller ikke, men jeg vet om mange unger som aldri hadde klart den prøvelsen det er å ikke kunne skrike kontinuerlig med utestemme OG løpe rundt med sverd og pistol for "å drepe dem alle sammen". Noen unger er relativt frittgående uten styring og de gjør vel bare det de har lært hjemme. Frittgående foreldre som går i alle retninger på en gang, finnes det også en del av. Jaja...så er den milepælen også rundet. Relativt fort kommer de søte små til å figurere høyhælte i den kulørte festpressen hvor de skal gå i sine foreldres upper class-fotspor. Det går sin gang. . .men ellers var det fine blomster og grener/trær som pyntet opp og sånn. Jeg undret meg på hvem som får glede seg over de i ettertid? Kunne jo blitt gitt bort til både yngre, eldre og psyke etc. som et lite velduftende løft denne helgen. Håper at det ikke blir kastet jaffal. Personlig er jeg glad for at jeg ikke er invitert til kongelig selskapsmat etterpå. Jeg liker ordentlig mat som man kan se hva er og som gjør en mett. Søtten "lekre retter" miniatyr-kanapè-aktige greier, hvor en fremdeles lengter etter ei skikkelig pølse i nærmeste kiosk på vei hjem...mat ska`kke være sånn. Syns jeg. Jeg kunne godt ha tenkt meg kjøttsuppe i en lubben og blank sursøt saus til middag denne helga. Skal jeg lage det? Nei...men akkurat nå ser det helt nydelig ut i mitt hodes minnebank. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3228 Del Skrevet 27. mai 2016 Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3229 Del Skrevet 27. mai 2016 Hmm...skrev jeg virkelig alt det og så kom det kun et nikk tilbake? Mine tider som hoffreporter er over. Basta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3230 Del Skrevet 27. mai 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm...skrev jeg virkelig alt det og så kom det kun et nikk tilbake? Mine tider som hoffreporter er over. Basta. Du skrev så mye og så bra, at jeg hører Sjå og Høyr ringer til KG for å få tak i mailadressen din. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3231 Del Skrevet 27. mai 2016 Å. Takk. *krype stille i bedekning under nærmeste buskas i Rumlehaven* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3232 Del Skrevet 27. mai 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Å. Takk. *krype stille i bedekning under nærmeste buskas i Rumlehaven* Teskjekjerringer som deg kan få sitte i jakkelommen min inntil kysten er klar. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3233 Del Skrevet 27. mai 2016 Det var snilt av deg, men da jeg var der sist lå det gamle lommetørklær der så ehh... jeg tar til takke med en busk denne gangen. Kan plukke litt brunsnegler mens jeg er her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3234 Del Skrevet 27. mai 2016 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det var snilt av deg, men da jeg var der sist lå det gamle lommetørklær der så ehh... jeg tar til takke med en busk denne gangen. Kan plukke litt brunsnegler mens jeg er her. I mine jakkelommer finner du ikke brukte lommetørkler, atså. Du finner pakker med rene sådanne, som kastes etter en gangsbruk. Hold deg til brunsneglene dine du. Men så liten som du er, teskjekjerring, så er vel brunsneglene ganske store og vrine å få plukket? Kanskje dete r litt Pippi i deg og? Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3235 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg bekjemper dem med sverd og lanser må vite. Når de er temmet, setter jeg på dem seletøy og ruler over dem alle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3236 Del Skrevet 27. mai 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg bekjemper dem med sverd og lanser må vite. Når de er temmet, setter jeg på dem seletøy og ruler over dem alle! Lol Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3237 Del Skrevet 27. mai 2016 Har fått nok et blåbærkick, samstemt med inntak av mye gulerøtter, som jo er oransje.... og det er nok derfor jeg ser så mye bedre for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3238 Del Skrevet 27. mai 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Har fått nok et blåbærkick, samstemt med inntak av mye gulerøtter, som jo er oransje.... og det er nok derfor jeg ser så mye bedre for tiden. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3239 Del Skrevet 27. mai 2016 Mhm. Jeg ser deg nok der du sitter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3240 Del Skrevet 27. mai 2016 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mhm. Jeg ser deg nok der du sitter! Akkurat hva jeg fryktet, her jeg ligger. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå