An0nymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #32241 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) 7 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Så herlig energi du har! Morsomt å lese de munnrappe og glade innleggene dine Hvordan får jeg forresten til de ikonene ? Får bare opp dette her: klem til deg Hei Bonusmammaen Velkommen i tråden og god søndag Om du klikker på smiletegnet som er øverst i vinduet når du skriver innlegg, kommer det frem flere smileys. I tråden i linken under her, er noen av smileyskodene skrevet, dersom du ønsker å skrive de Endret 15. oktober 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #32242 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: God dag alle sammen. Ja, de er kjempesøte...og det er dere også. Han maler da ikke, Winza. Han bare dikter, soser rundt og fremsier ting han har skrevet selv...med en truse på hodet og gurglende i sjampis. En snåling, men virker ufarlig. Har neppe noen fremtid i militæret så vidt jeg kan se. Ja. Murrr...murrrr..... Hei Hoppetaujenta og alle dere andre God søndag Har du en slik liten skatt som murrer? Endret 15. oktober 2017 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 15. oktober 2017 #32243 Del Skrevet 15. oktober 2017 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hei Bonusmammaen Velkommen i tråden og god søndag Om du klikker på smiletegnet som er øverst i vinduet når du skriver innlegg, kommer det frem flere smileys. I tråden i linken under her, er noen av smileyskodene skrevet, dersom du ønsker å skrive de Tusentakk! Ha en fin dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #32244 Del Skrevet 15. oktober 2017 Akkurat nå, Bonusmammaen skrev: Tusentakk! Ha en fin dag Tusen takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2017 #32245 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hei og velkommen til bonusmamman. Vi kan alle trenge en trivelig sånn en. 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Har du en slik liten skatt som murrer? Ehh...nei, egentlig er det bare magen min som murrer, men jeg klapper den og ser for meg at den har pels av og til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #32246 Del Skrevet 15. oktober 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hei og velkommen til bonusmamman. Vi kan alle trenge en trivelig sånn en. Ehh...nei, egentlig er det bare magen min som murrer, men jeg klapper den og ser for meg at den har pels av og til. Jeg er enig Det er fint at du klapper den og at du har god fantasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2017 #32247 Del Skrevet 15. oktober 2017 Uten fantasi blir livet litt fattigere syns jeg. Det finnes mange som kun vil ha det slik som at "alt er opplest og vedtatt", nesten som å leve etter et manus hele tiden, men jeg hadde dødd litt etter litt (lenge før tiden) om jeg hadde måttet ha det sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 15. oktober 2017 #32248 Del Skrevet 15. oktober 2017 Kloke ord på søndagsformiddagen det Hoppe Det er som om jeg skulle sakt det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 15. oktober 2017 #32249 Del Skrevet 15. oktober 2017 34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hei og velkommen til bonusmamman. Vi kan alle trenge en trivelig sånn en. Ehh...nei, egentlig er det bare magen min som murrer, men jeg klapper den og ser for meg at den har pels av og til. Hoppe! Godt å se flere tar etter deg også, man får igjen det man gir bort - fungerer så godt som i praksis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. oktober 2017 #32250 Del Skrevet 15. oktober 2017 God søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 15. oktober 2017 #32251 Del Skrevet 15. oktober 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Hei og velkommen til bonusmamman. Vi kan alle trenge en trivelig sånn en. Ehh...nei, egentlig er det bare magen min som murrer, men jeg klapper den og ser for meg at den har pels av og til. Nå må du ikke drømme deg bort. Flytt hånden litt oppover til magen, så ser/kjenner du nok ingen pels. Velkommen til @Bonusmammaen, og fin dag til alle sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 15. oktober 2017 #32252 Del Skrevet 15. oktober 2017 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nå må du ikke drømme deg bort. Flytt hånden litt oppover til magen, så ser/kjenner du nok ingen pels. Velkommen til @Bonusmammaen, og fin dag til alle sammen. Takk skal du ha Doktor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2017 #32253 Del Skrevet 15. oktober 2017 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nå må du ikke drømme deg bort. Flytt hånden litt oppover til magen, så ser/kjenner du nok ingen pels. Fyss og fyss! Gå og vask tastaturet ditt, Doktor! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. oktober 2017 #32254 Del Skrevet 15. oktober 2017 @Bonusmammaen du virker som en hyggelig person, kjekt at du er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. oktober 2017 #32255 Del Skrevet 15. oktober 2017 Nå skal hun være med på hoppetau maraton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. oktober 2017 #32256 Del Skrevet 15. oktober 2017 Med @Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 15. oktober 2017 #32257 Del Skrevet 15. oktober 2017 12 minutter siden, Winza skrev: @Bonusmammaen du virker som en hyggelig person, kjekt at du er her koselig å hilse på deg Winza 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. oktober 2017 #32258 Del Skrevet 15. oktober 2017 Alltids koselig med en bonusmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. oktober 2017 #32259 Del Skrevet 15. oktober 2017 Mummimamma er i ferd med å gjøre de siste forberedelsene for å gå i hi med sin familie, så derfor fikk vi tilsendt en bonusmamma istedenfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. oktober 2017 #32260 Del Skrevet 15. oktober 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mummimamma er i ferd med å gjøre de siste forberedelsene for å gå i hi med sin familie, så derfor fikk vi tilsendt en bonusmamma istedenfor. Hadde ikke du noe på gang med mummipappa eller var det hemulen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå