Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Så herlig energi du har! Morsomt å lese de munnrappe og glade innleggene dine :) Hvordan får jeg forresten til de ikonene ? Får bare opp dette her: :):):)

klem til deg 

Hei Bonusmammaen :vinke: Velkommen i tråden og god søndag :blomst::klemmer:  Om du klikker på smiletegnet som er øverst i vinduet når du skriver innlegg, kommer det frem flere smileys. I tråden i linken under her, er noen av smileyskodene skrevet, dersom du ønsker å skrive de  

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

God dag alle sammen. :)  Ja, de er kjempesøte...og det er dere også. 

Han maler da ikke, Winza. Han bare dikter, soser rundt og fremsier ting han har skrevet selv...med en truse på hodet og gurglende i sjampis. En snåling, men virker ufarlig. Har neppe noen fremtid i militæret så vidt jeg kan se. :fnise: 

Ja. Murrr...murrrr..... :lur: 

Hei Hoppetaujenta og alle dere andre :vinke: God søndag   :blomst::klemmer:
Har du en slik liten skatt som murrer?  connie_girl_pet_kitty.gif     

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hei Bonusmammaen :vinke: Velkommen i tråden og god søndag :blomst::klemmer:  Om du klikker på smiletegnet som er øverst i vinduet når du skriver innlegg, kommer det frem flere smileys. I tråden i linken under her, er noen av smileyskodene skrevet, dersom du ønsker å skrive de  

:nori:Tusentakk! Ha en fin dag:strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til bonusmamman. Vi kan alle trenge en trivelig sånn en. :jepp: 

4 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Har du en slik liten skatt som murrer?  connie_girl_pet_kitty.gif     

Ehh...nei, egentlig er det bare magen min som murrer, men jeg klapper den og ser for meg at den har pels av og til. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hei og velkommen til bonusmamman. Vi kan alle trenge en trivelig sånn en. :jepp: 

Ehh...nei, egentlig er det bare magen min som murrer, men jeg klapper den og ser for meg at den har pels av og til. :fnise: 

Jeg er enig :jepp:

Det er fint at du klapper den og at du har god fantasi :ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten fantasi blir livet litt fattigere syns jeg. :)  Det finnes mange som kun vil ha det slik som at "alt er opplest og vedtatt", nesten som å leve etter et manus hele tiden, men jeg hadde dødd litt etter litt (lenge før tiden) om jeg hadde måttet ha det sånn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:helen: Hoppe! 

Godt å se flere tar etter deg også, man får igjen det man gir bort - fungerer så godt som i praksis. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå må du ikke drømme deg bort. Flytt hånden litt oppover til magen, så ser/kjenner du nok ingen pels. :fnise:

Velkommen til @Bonusmammaen, og fin dag til alle sammen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nå må du ikke drømme deg bort. Flytt hånden litt oppover til magen, så ser/kjenner du nok ingen pels. :fnise:

Velkommen til @Bonusmammaen, og fin dag til alle sammen.

Takk skal du ha Doktor :goodbye:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nå må du ikke drømme deg bort. Flytt hånden litt oppover til magen, så ser/kjenner du nok ingen pels.

Fyss og fyss! Gå og vask tastaturet ditt, Doktor! :laugh: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mummimamma er i ferd med å gjøre de siste forberedelsene for å gå i hi med sin familie,
så derfor fikk vi tilsendt en bonusmamma istedenfor. :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mummimamma er i ferd med å gjøre de siste forberedelsene for å gå i hi med sin familie,
så derfor fikk vi tilsendt en bonusmamma istedenfor. :jepp: 

Hadde ikke du noe på gang med mummipappa eller var det hemulen? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...