AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #3201 Del Skrevet 25. mai 2016 20 minutter siden, Nietsoj skrev: En mis orejas sono este delicioso, voy a hacer lo mismo en la madrugada Grattis med 3200. Si meg sønn: Er du og et av John B. Lund sine barn Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3202 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Ja det skulle vi gjerne ha likt å vite. Har visst sønner og døtre over hele landet han derre John B. Luringen. Endret 26. mai 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3203 Del Skrevet 26. mai 2016 For en gjeng med dovendyr! Her må der spises noe godt så folk kan våkne. http://www.godt.no/#!/oppskrift/6897/krem-no-elins-bollefocaccia Ser utrolig godt ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3204 Del Skrevet 26. mai 2016 41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: For en gjeng med dovendyr! Her må der spises noe godt så folk kan våkne. http://www.godt.no/#!/oppskrift/6897/krem-no-elins-bollefocaccia Ser utrolig godt ut! Morn. Forsyne seg med litt prinsessekake og sette i kjøleskapet til senere. 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ja det skulle vi gjerne ha likt å vite. Har visst sønner og døtre over hele landet han derre John B. Luringen. Mange skylder på postmannen når barnet ikke ligner pappaen, fordi postmannen er innom de fleste hjem ofte. Men den som er enda mer nærliggende å tro er barnefaren er nok John B. Lund. Han er jo innom alles soverom og sovesteder en gang i døgnet minst, men selvsagt aldri innom hos Hoppe...... (Skrive bak øret: Slutte å tulle mer med i noen dager, minst, og pile ut av tråden-.) Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3205 Del Skrevet 26. mai 2016 Veel, det er ingen på mitt soverom bortsett fra meg selv. Sånn er det med den saken. Jeg har fått montert en usynlig alarm (fra gnomenes hender) rundt senga mi og den funker 100%! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 26. mai 2016 #3206 Del Skrevet 26. mai 2016 Det der synes jeg høres litt foruroligende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3207 Del Skrevet 26. mai 2016 20 minutter siden, Nietsoj skrev: Det der synes jeg høres litt foruroligende ut... 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Veel, det er ingen på mitt soverom bortsett fra meg selv. Sånn er det med den saken. Jeg har fått montert en usynlig alarm (fra gnomenes hender) rundt senga mi og den funker 100%! Kanskje minst en av dere kan komme men en litt nærmere forklaring Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 26. mai 2016 #3208 Del Skrevet 26. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje minst en av dere kan komme men en litt nærmere forklaring Anonymkode: d7aca...61f Hva er det som er uklart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3209 Del Skrevet 26. mai 2016 26 minutter siden, Nietsoj skrev: Hva er det som er uklart? Tidligere i tråden så samsom du og eller og Brunjosten. Den ene gikk først og varmeet opp sengetøyet og så videre for å ripe opp i gamle skriblerier Mens nå insisterer på at hun sover alene. Hva skal vi her tro på, i en sådan tråd som denne? Hvor @ Hoppetaujenta befinner seg er jo tråden "gåte" - dag som natt. Hvor er hun nå forresten Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3210 Del Skrevet 26. mai 2016 HER! Jeg har handlet masse nødvendigheter til å ha på badet. Ting man aldri vil gå tom for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3211 Del Skrevet 26. mai 2016 35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: HER! Jeg har handlet masse nødvendigheter til å ha på badet. Ting man aldri vil gå tom for. Du må da ikke være her, alene Hvor er du nå da? Ut og lete etter det pikebarnet atter en gang Hun hører ikke noe, Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3212 Del Skrevet 26. mai 2016 Fremdeles her plutselig jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3213 Del Skrevet 26. mai 2016 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fremdeles her plutselig jeg. Nå igjen Hvor er tante Blå @Zenobia Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3214 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg har holdt på med andre ting her, men stikker innom av og til for å si hei. Hei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3215 Del Skrevet 26. mai 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har holdt på med andre ting her, men stikker innom av og til for å si hei. Hei. Hei, tilbake Jeg spiser og holder på med andre ting og. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3216 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg spiser dessverre ikke is. Hører på den evige knirkingen fra bordvifta mi. Spis is for meg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3217 Del Skrevet 26. mai 2016 43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg spiser dessverre ikke is. Hører på den evige knirkingen fra bordvifta mi. Spis is for meg også. Oppdrag utført. Send en ti minutters kald storm over Hoppejenta, så hun får kjølt seg litt ned. Er boligen din særdeles varm eller er termostaten din litt vrang (den innvendige kroppstermostaten, altså? ) Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2016 #3218 Del Skrevet 26. mai 2016 Det er varmt her. Sola står på her og går skikkelig inn for det på dagen og ettermiddagen. Da blir det tretti pluss veldig fort og jeg vil ikke ha det varmere enn atten. Da har jeg et problem. Is liker jeg 100% og med stor glede hele året. Fimbulvinter ingen hindring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3219 Del Skrevet 27. mai 2016 Morn. Sola står og lyser på sørvendte vinduer, det er reint for mye lys! Hvordan er det i Hoppetihoppland? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2016 #3220 Del Skrevet 27. mai 2016 Alt er bra i dag også....og jeg skal få med meg dåpen i sveriges kongehus. Jeg er ikke spesielt interessert, men synes jeg må gjøre min plikt når det gjelder å oppdatere meg på de kongelige når de først er der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå