Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lille Ordet forbereder morgenkaffen og frokost til dere alle smileys-coffee-225120.gif   og får tid til å leke litt mens han venter på at dere skal våkne smileys-coffee-592956.gif   smileys-coffee-124728.gif 

Værsågod alle sammen :blomst:

  images?q=tbn:ANd9GcS5U1T6djx8PT0Nm54hqPgimages?q=tbn:ANd9GcQq0Fpek2FTkTBxbJrS3Raimages?q=tbn:ANd9GcREst38nVahAH06p5YGdxXimages?q=tbn:ANd9GcTVN93qxEn5oy7howHaGQa


images?q=tbn:ANd9GcTV2JZmlvcX-N7j568x3tdimages?q=tbn:ANd9GcTwb7XkuMdRNeDAmTWvKO5

images?q=tbn:ANd9GcQgJneopm-y-DTWkBISTz4images?q=tbn:ANd9GcSrLlS1gId78w3fdD9IuUN

 

graphics-chocolate-061131.gifgraphics-chocolate-442416.jpggraphics-chocolate-909217.jpggraphics-chocolate-762246.jpg

%3Ffile=S_rlandsstuene_Restaurant_-_Buff

 

breakfast.jpg

 

images?q=tbn:ANd9GcT0xp0o15wP48OZA0T0evVimages?q=tbn:ANd9GcS6395ttFnDqGeJrlqYh1O

Og nystekte aniskringler :ninuskapus:

aniskringler.jpg

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, An0nymBruker skrev:

Og kanskje @Hoppestrikk har lyst til å være leder for treningen på sykehuset i serien?

 

6 timer siden, An0nymBruker skrev:

Ja, han har laget mye morsomt :)

Kanskje @Opplysningen har lyst til å ta seg av sentralbordet i den nye serien?

Merkelig nok har begge de to brukerne redigert vekk alle innleggene sine :klo:

5 timer siden, Kruset skrev:

 

Jeg ser det levende for meg :ler: An0 vil utvilsomt gjøre seg godt som sykehusklovn, faktisk en selv jeg kunne likt. Ordet melder seg vel helst til tjeneste som fast prøvesmaker. 

Meg da? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Winza said:

 

Merkelig nok har begge de to brukerne redigert vekk alle innleggene sine :klo:

Meg da? :snurt:

Unnskyld, jeg leste litt fort. Du vil sikkert gjøre deg godt som sykehusklovn :jepp: Ellers kan du også få være pasienten som stadig vender tilbake til kantina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehusklovn er en veldig god idè i virkeligheten også det. Stakkars alle ungene som er syke og innestengte
i en hverdag som godt kunne trenge litt oppmuntring og forsiktig latter mellom ledninger, sprøyter og bandasjer. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men kanskje jeg kunne steppe inn som den gode feen som en siste instans hvis operasjonene ikke går helt
som de skal, så svinger jeg tryllestavene og piffer og poffer dem inn på bedringens vei igjen?
                    cute_pink_fairy_princess_sticker-r8684e7Det hadde jeg likt. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

...men kanskje jeg kunne steppe inn som den gode feen som en siste instans hvis operasjonene ikke går helt
som de skal, så svinger jeg tryllestavene og piffer og poffer dem inn på bedringens vei igjen?
                    cute_pink_fairy_princess_sticker-r8684e7Det hadde jeg likt. :jepp: 

Men da blir det jo lite blod igjen til de trengende? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...