Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

( jeg har sovet for lite i natt :Gjesp:  )

Hva? Har du festet inn i de små timer? :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det ble bare våkent i hodet mitt da det ble natt. Noen ganger blir det sånn.
Noen ganger surfer jeg på bølge etter bølge og morsomhetene på nett tar ikke slutt.
Sånne netter er ganske ok.  Timesvis med godt humør, latter og småprat med meg selv foran skjermen.  :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg og gjør meg klar til captain's dinner, og kommer tilbake :klo: og dere har kvalitetstpreika en hel trådlengde på egenhånd. Var da voldsomt til preik, da :lol: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dagens nasjonalfølelse som bare sprenger på i bringa...og snakketøyet. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er dagens nasjonalfølelse som bare sprenger på i bringa...og snakketøyet. :jepp: 

Meget forståelig :skravle:

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som jeg ser det, er sommeren i gang når denne feiringen er overstått. :jepp: 
Mange fine, lange uker har vi foran oss da og jeg skal marinere meg i lys og blomsterdufter fra naturen,
klemme trærne mine, høre på fugler og småelver som klukker lystig. Vi går en fin tid i møte nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte her med sin fineste  Rema brødplastpose på hodet og se fin ut :jolie: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitte her med sin fineste  Rema brødplastpose på hodet og se fin ut :jolie: 

Anonymkode: d7aca...61f

Hvordan ser den ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsiktig kanskje? :klo:  Men si meg...trekkes ikke betalinger fra banken i dag?
Har sjekket og sjekket, men ingenting er trukket. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Nietsoj skrev:

Hvordan ser den ut?

Helt bedårende. :lol: 

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gjennomsiktig kanskje? :klo:  Men si meg...trekkes ikke betalinger fra banken i dag?
Har sjekket og sjekket, men ingenting er trukket. 

Tror du noen er på jobb i banken i dag og trykker på oppdaterknappen :klo: 

Bare i denne tråden og noen ytterst då andre det arbeides på helligdager, skal jeg si :hoppe: 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg si deg. i dag skjer det ingen ting, alt er stengt, til og med Kiwi. Alle må ha muligheten til å gå i tog for fedrelandsbanen, ha på seg tvangstrøye, høre på uendelige taler og hoppe i sekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm....det går da automatisk gjør det ikke? Isåfall er det merkelig at alt stopper opp for det om det er den søttende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nietsoj skrev:

Det kan jeg si deg. i dag skjer det ingen ting, alt er stengt, til og med Kiwi. Alle må ha muligheten til å gå i tog for fedrelandsbanen, ha på seg tvangstrøye, høre på uendelige taler og hoppe i sekk.

Stupe i seng, stuptrøtt, glemte du vel? 

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....det går da automatisk gjør det ikke? Isåfall er det merkelig at alt stopper opp for det om det er den søttende. 

I bankverdenen, så er det noe som heter at transaksjoner kjøres. I de fleste banker skjer dette en gang på mørke natta, da det er mørkeromsarbeid :skya:  Totalt er det i norske banker fire kjøringer i løpet av døgnet. Noen sitter da og trypper på oppdaterknappen, og får ting kjørt. Hvordan og hvilken knapp :klo:  mørkekvinnesjobb.  Zstrengt hemmelig. :ninja: 

La angsten skippe, du får ikks trafferenter fordi du ikke automatisk har fått kjørt på helligdager. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. :) Takk.   ..men da lurer jeg på hvor det har blitt av favoritt-Zenobiaen vår? Har dere sett henne? 

*mumle for seg selv at "Ozzy og Sharon skal skilles"......* 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. :) Takk.   ..men da lurer jeg på hvor det har blitt av favoritt-Zenobiaen vår? Har dere sett henne? 

*mumle for seg selv at "Ozzy og Sharon skal skilles"......* 

@Zenobia etterlyste jeg i går :klo:  :rope:    uten å rope høyt nok. Håper hun snarrt dukker opp. (Jada, du er sovnet, bare så du vet det, Z)

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

@Zenobia etterlyste jeg i går :klo:  :rope:    uten å rope høyt nok. Håper hun snarrt dukker opp. (Jada, du er sovnet, bare så du vet det, Z)

Anonymkode: d7aca...61f

:opplyser:            ZAVNET!! 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss lage et fint tall, og se om hun da dukker opp? :vetikke:  2800 ?

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...