Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2741 Del Skrevet 17. mai 2016 Sjarmerende. . . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2742 Del Skrevet 17. mai 2016 ( jeg har sovet for lite i natt ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mai 2016 #2743 Del Skrevet 17. mai 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ( jeg har sovet for lite i natt ) Hva? Har du festet inn i de små timer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2744 Del Skrevet 17. mai 2016 Neida, det ble bare våkent i hodet mitt da det ble natt. Noen ganger blir det sånn. Noen ganger surfer jeg på bølge etter bølge og morsomhetene på nett tar ikke slutt. Sånne netter er ganske ok. Timesvis med godt humør, latter og småprat med meg selv foran skjermen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2745 Del Skrevet 17. mai 2016 Her går jeg og gjør meg klar til captain's dinner, og kommer tilbake og dere har kvalitetstpreika en hel trådlengde på egenhånd. Var da voldsomt til preik, da Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2746 Del Skrevet 17. mai 2016 Det er dagens nasjonalfølelse som bare sprenger på i bringa...og snakketøyet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2747 Del Skrevet 17. mai 2016 45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er dagens nasjonalfølelse som bare sprenger på i bringa...og snakketøyet. Meget forståelig Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2748 Del Skrevet 17. mai 2016 Sånn som jeg ser det, er sommeren i gang når denne feiringen er overstått. Mange fine, lange uker har vi foran oss da og jeg skal marinere meg i lys og blomsterdufter fra naturen, klemme trærne mine, høre på fugler og småelver som klukker lystig. Vi går en fin tid i møte nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2749 Del Skrevet 17. mai 2016 Sitte her med sin fineste Rema brødplastpose på hodet og se fin ut Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. mai 2016 #2750 Del Skrevet 17. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitte her med sin fineste Rema brødplastpose på hodet og se fin ut Anonymkode: d7aca...61f Hvordan ser den ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2751 Del Skrevet 17. mai 2016 Gjennomsiktig kanskje? Men si meg...trekkes ikke betalinger fra banken i dag? Har sjekket og sjekket, men ingenting er trukket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2752 Del Skrevet 17. mai 2016 42 minutter siden, Nietsoj skrev: Hvordan ser den ut? Helt bedårende. 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Gjennomsiktig kanskje? Men si meg...trekkes ikke betalinger fra banken i dag? Har sjekket og sjekket, men ingenting er trukket. Tror du noen er på jobb i banken i dag og trykker på oppdaterknappen Bare i denne tråden og noen ytterst då andre det arbeides på helligdager, skal jeg si Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. mai 2016 #2753 Del Skrevet 17. mai 2016 Det kan jeg si deg. i dag skjer det ingen ting, alt er stengt, til og med Kiwi. Alle må ha muligheten til å gå i tog for fedrelandsbanen, ha på seg tvangstrøye, høre på uendelige taler og hoppe i sekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2754 Del Skrevet 17. mai 2016 Hmm....det går da automatisk gjør det ikke? Isåfall er det merkelig at alt stopper opp for det om det er den søttende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2755 Del Skrevet 17. mai 2016 3 minutter siden, Nietsoj skrev: Det kan jeg si deg. i dag skjer det ingen ting, alt er stengt, til og med Kiwi. Alle må ha muligheten til å gå i tog for fedrelandsbanen, ha på seg tvangstrøye, høre på uendelige taler og hoppe i sekk. Stupe i seng, stuptrøtt, glemte du vel? 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm....det går da automatisk gjør det ikke? Isåfall er det merkelig at alt stopper opp for det om det er den søttende. I bankverdenen, så er det noe som heter at transaksjoner kjøres. I de fleste banker skjer dette en gang på mørke natta, da det er mørkeromsarbeid Totalt er det i norske banker fire kjøringer i løpet av døgnet. Noen sitter da og trypper på oppdaterknappen, og får ting kjørt. Hvordan og hvilken knapp mørkekvinnesjobb. Zstrengt hemmelig. La angsten skippe, du får ikks trafferenter fordi du ikke automatisk har fått kjørt på helligdager. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2756 Del Skrevet 17. mai 2016 Ok. Takk. ..men da lurer jeg på hvor det har blitt av favoritt-Zenobiaen vår? Har dere sett henne? *mumle for seg selv at "Ozzy og Sharon skal skilles"......* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2757 Del Skrevet 17. mai 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ok. Takk. ..men da lurer jeg på hvor det har blitt av favoritt-Zenobiaen vår? Har dere sett henne? *mumle for seg selv at "Ozzy og Sharon skal skilles"......* @Zenobia etterlyste jeg i går uten å rope høyt nok. Håper hun snarrt dukker opp. (Jada, du er sovnet, bare så du vet det, Z) Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2758 Del Skrevet 17. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: @Zenobia etterlyste jeg i går uten å rope høyt nok. Håper hun snarrt dukker opp. (Jada, du er sovnet, bare så du vet det, Z) Anonymkode: d7aca...61f ZAVNET!! Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2016 #2759 Del Skrevet 17. mai 2016 Nettopp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #2760 Del Skrevet 17. mai 2016 La oss lage et fint tall, og se om hun da dukker opp? 2800 ? Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå