Cid Skrevet mandag kl 14:27 #147521 Del Skrevet mandag kl 14:27 SVK skrev (1 minutt siden): Anton og Ordet: Vi også. Frierne med: 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 15:19 #147522 Del Skrevet mandag kl 15:19 Cid skrev (51 minutter siden): Frierne med: 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 15:28 #147523 Del Skrevet mandag kl 15:28 Hvis dette er Anton: Hvem er da Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 15:35 #147524 Del Skrevet mandag kl 15:35 Noen ganger lurer jeg på om Hoppe har havnet i dårlig miljø ved å date denne karen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 15:45 #147525 Del Skrevet mandag kl 15:45 NÅ er jeg skuffet over DERE som kan finne på å si så mye TULL på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 15:46 #147526 Del Skrevet mandag kl 15:46 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): NÅ er jeg skuffet over DERE som kan finne på å si så mye TULL på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 15:48 #147527 Del Skrevet mandag kl 15:48 ...og LE AV DET I TILLEGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 16:00 #147528 Del Skrevet mandag kl 16:00 Nå vil jeg ha mat kan jeg kjenne, for jeg blir sulten av å gå igjennom slendrianprat fra journalister og tilhengere. Ja, vi bare tøyser i denne tråden - alle som èn. Så beroliges dem som tror det er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 17:00 #147529 Del Skrevet mandag kl 17:00 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Nå vil jeg ha mat kan jeg kjenne, for jeg blir sulten av å rumperiste hele dagen. Hoppetaujenta skrev (59 minutter siden): Ja, vi bare tøyser i denne tråden - alle som èn. Så beroliges dem som tror det er ekte. Lurer på hvor mange som har misforstått og meldt ifra til moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 17:01 #147530 Del Skrevet mandag kl 17:01 Anton har fått seg en ny mye yngre dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:38 #147531 Del Skrevet mandag kl 17:38 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): NÅ er jeg skuffet over DERE som kan finne på å si så mye TULL på en gang! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...og LE AV DET I TILLEGG! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå vil jeg ha mat kan jeg kjenne, for jeg blir sulten av å gå igjennom slendrianprat fra journalister og tilhengere. Ja, vi bare tøyser i denne tråden - alle som èn. Så beroliges dem som tror det er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 17:54 #147532 Del Skrevet mandag kl 17:54 Cid skrev (51 minutter siden): Anton har fått seg en ny mye yngre dame. Hoppe skriver på Kvinneguiden at hun ikke er gift med Anton, men hun finner alltid frem stekepanna når hun ser Anton med en annen dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:56 #147533 Del Skrevet mandag kl 17:56 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 18:10 #147534 Del Skrevet mandag kl 18:10 (endret) Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. I følge Antons kredittkort så spiser Hoppe ostesmørbrød til kveldsmat: Endret mandag kl 18:12 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:12 #147535 Del Skrevet mandag kl 18:12 SVK skrev (1 minutt siden): I følge Antons kredittkort så spiser Hoppe Ostesmørbrød til kveldsmat: Nam Nam, vi fikk også lyst på ostesmørbrød nå.🧀🧀🧀🧀🥪🥪🥪🥪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 18:13 #147536 Del Skrevet mandag kl 18:13 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nam Nam, vi fikk også lyst på ostesmørbrød nå.🧀🧀🧀🧀🥪🥪🥪🥪 Hoppe spanderer med Antons kredittkort: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:22 #147537 Del Skrevet mandag kl 18:22 SVK skrev (8 minutter siden): Hoppe spanderer med Antons kredittkort: Vi sier nam nam, for vi elsker ostesmørbrød.🧀🧀🧀🧀🥪🥪🥪🥪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:39 #147538 Del Skrevet mandag kl 19:39 Ostesmørbrød! Sempegodt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 19:43 #147539 Del Skrevet mandag kl 19:43 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ostesmørbrød! Sempegodt! Ja vi sier nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 19:58 #147540 Del Skrevet mandag kl 19:58 Jeg...ehh...begynner jammen meg å bli litt trøtt. *knis* Det var ikke så uventet vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå