Cid Skrevet mandag kl 07:32 #147501 Del Skrevet mandag kl 07:32 SVK skrev (1 time siden): Hoppe er tidlig oppe og koser seg med Antons kredittkort. Nummer 52. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 07:32 #147502 Del Skrevet mandag kl 07:32 (endret) Hoppe har hilst på frierne på morgenkvisten 🙋🏼♀️🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🏠 Endret mandag kl 07:33 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 07:34 #147503 Del Skrevet mandag kl 07:34 Hoppe bruker å synge dette om morgenen. Så gjør vi så når vi kysser vår frier kysser vår frier, kysser vår frier Så gjør vi så når vi kysser vår frier tidlig en mandags morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 07:53 #147504 Del Skrevet mandag kl 07:53 (endret) Det er helt feil alt sammen, for jeg og mitt heklekompani har endelig fått gjort ferdig bestemorteppe til trappene her, så turistene ikke skal blir kalde på stumpene sine! Jeg syns vi fortjener en stående klapp for alt det. Endret mandag kl 07:53 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 07:55 #147505 Del Skrevet mandag kl 07:55 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er helt feil alt sammen, for jeg og mitt heklekompani har endelig fått gjort ferdig bestemorteppe til trappene her, så turistene ikke skal blir kalde på stumpene sine! Jeg syns vi fortjener en stående klapp for alt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 07:56 #147506 Del Skrevet mandag kl 07:56 Takker og Bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 07:59 #147507 Del Skrevet mandag kl 07:59 Cid skrev (24 minutter siden): Hoppe bruker å synge dette om morgenen. Så gjør vi så når vi kysser vår frier kysser vår frier, kysser vår frier Så gjør vi så når vi kysser vår frier tidlig en mandags morgen Dette er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 08:01 #147508 Del Skrevet mandag kl 08:01 Hvis noen lurer på hvor Anton er så er han på sykehuset, han måtte amputere Høyre armen sin i går etter en ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 08:02 #147509 Del Skrevet mandag kl 08:02 Cid skrev (2 minutter siden): Dette er ikke sant. Bare meg som tuller igjen. Jeg burde skamme meg. Mhm...enig, men du gjør det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 08:03 #147510 Del Skrevet mandag kl 08:03 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm...enig, men du gjør det nok ikke. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 08:04 #147511 Del Skrevet mandag kl 08:04 Cid skrev (2 minutter siden): Hvis noen lurer på hvor Anton er så er han på sykehuset, han måtte amputere Høyre armen sin i går etter en ulykke. Dette er protesen hans 🦾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 08:18 #147512 Del Skrevet mandag kl 08:18 Cid skrev (14 minutter siden): Dette er protesen hans 🦾 Hoppe misunner han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 12:54 #147513 Del Skrevet mandag kl 12:54 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det er helt feil alt sammen, for jeg og mitt heklekompani har endelig fått gjort ferdig bestemorteppe til trappene her, så turistene ikke skal blir kalde på stumpene sine! Jeg syns vi fortjener en stående klapp for alt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 12:54 #147514 Del Skrevet mandag kl 12:54 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 14:18 #147515 Del Skrevet mandag kl 14:18 Hoppe ble tatt for nasking i butikken. SVK: Hvorfor gjorde du det Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 14:20 #147516 Del Skrevet mandag kl 14:20 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe ble tatt for nasking i butikken. SVK: Hvorfor gjorde du det Hoppe? Hun ville ha en kvikk lunsj men hadde ikke råda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 14:20 #147517 Del Skrevet mandag kl 14:20 Cid skrev (Akkurat nå): Hun ville ha en kvikk lunsj men hadde ikke råda. Jeg er så skuffet over Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 14:22 #147518 Del Skrevet mandag kl 14:22 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg er så skuffet over Hoppe. Jeg med, hun har råda til masse luksus varer som Gucci men en liten sjokolade kan hun ikke ta seg råda til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 14:23 #147519 Del Skrevet mandag kl 14:23 Anton må jobbe mye i gruven pga henne, det var der han mistet armen sin i en ulykke i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet mandag kl 14:25 #147520 Del Skrevet mandag kl 14:25 SVK skrev (4 minutter siden): Jeg er så skuffet over Hoppe. Anton og Ordet: Vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå