Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #147401 Del Skrevet 8 timer siden Nå feirer vi og drikker denne gode brusen fra onkel Oskar, med isbiter i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #147402 Del Skrevet 8 timer siden Anton og Hoppe skal fornye løftene sine i dag 🤵🏼♂️👰🏼♀️💒💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #147403 Del Skrevet 7 timer siden Nå viser Tim Ordet noe kult. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #147404 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (13 minutter siden): Anton og Hoppe skal fornye løftene sine i dag 🤵🏼♂️👰🏼♀️💒💕 Det lykkeligste ekteparet i Lønneberget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #147405 Del Skrevet 7 timer siden Disse kommer på besøk til Lønneberget senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #147406 Del Skrevet 7 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Det lykkeligste ekteparet i Lønneberget! De har 3 barn sammen 👱🏻♀️👨🏼👧🏼👦🏼🧒🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #147407 Del Skrevet 7 timer siden Vekk med alle mannfolkene, ja til alt som er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #147408 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Vekk med alle mannfolkene, ja til alt som er gøy! Trodde du likte Tim og Jeff, nå ble de lei seg Endret 6 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #147409 Del Skrevet 6 timer siden Nå lager hun karameller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #147410 Del Skrevet 6 timer siden Nå magedanser Anton for Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #147411 Del Skrevet 6 timer siden Anton betaler fortsatt på studielånet fra Hoppes tid på Galtvort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #147412 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det er meg som har lært henne å spille fele. Ja. Håpet begynner å komme tilbake nå. Litt. Fiiin og vinterlig vakker. Tim må ha det gøy på jobben sin. Gjorde det ja. Ehh...nei, men det hadde vært godt selv på en lørdag det. Jupp...det er visst isbading en skal holde på med nå. Vedder på at alle her har lyst til det...hæ? Ja. Kutter opp mye grønnsaker ved siden av mine to skiver, så blir kroppen fornøyd. Hoppen vil gjerne være litt sunn. Til mandag skal jeg ha en igjen. Mhm...i natt sov jeg dypt faktisk. Jeg er veldig overrasket, men fornøyd. Det var ikke så alvorlig, for det er jo meg som har nøkkelen til den og jeg har kjøpt en ny og større...en skikkelig spareGRIS og den skal Ordet samle opp i nå, for den andre var helt full. De skramlet forbi her og kjeftet litt, men jeg fortalte dem at det var salg i en butikk over grensa, så de skulle på oppsamlingskjørehandletur. Veldig ivrige var de. Ja det hadde nok det isbading høres gøy ut 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #147413 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det er meg som har lært henne å spille fele. Ja. Håpet begynner å komme tilbake nå. Litt. Fiiin og vinterlig vakker. Tim må ha det gøy på jobben sin. Gjorde det ja. Ehh...nei, men det hadde vært godt selv på en lørdag det. Jupp...det er visst isbading en skal holde på med nå. Vedder på at alle her har lyst til det...hæ? Ja. Kutter opp mye grønnsaker ved siden av mine to skiver, så blir kroppen fornøyd. Hoppen vil gjerne være litt sunn. Til mandag skal jeg ha en igjen. Mhm...i natt sov jeg dypt faktisk. Jeg er veldig overrasket, men fornøyd. Det var ikke så alvorlig, for det er jo meg som har nøkkelen til den og jeg har kjøpt en ny og større...en skikkelig spareGRIS og den skal Ordet samle opp i nå, for den andre var helt full. De skramlet forbi her og kjeftet litt, men jeg fortalte dem at det var salg i en butikk over grensa, så de skulle på oppsamlingskjørehandletur. Veldig ivrige var de. Cid skrev (4 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #147414 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 time siden): Nå lager hun karameller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #147415 Del Skrevet 4 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147416 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Anton betaler fortsatt på studielånet fra Hoppes tid på Galtvort. For 500 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147417 Del Skrevet 4 timer siden Hoppe datet Voldemort 👱🏻♀️💕👨🏻🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #147418 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Hoppe datet Voldemort 👱🏻♀️💕👨🏻🦲 Det er dessverre sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147419 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Det er dessverre sant. Det var egentlig hun som drepte moren til Harry Potter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147420 Del Skrevet 4 timer siden Dette er Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå