Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 00:36 #147261 Del Skrevet torsdag kl 00:36 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet torsdag kl 01:54 #147262 Del Skrevet torsdag kl 01:54 Nå ligger hun og sover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 02:02 #147263 Del Skrevet torsdag kl 02:02 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 02:57 #147264 Del Skrevet torsdag kl 02:57 Cid skrev (11 timer siden): Ikke la sinnet ditt gå utover andre Sinne? Om en virkelig var sint, skulle det gå ut over en selv da...hæ? Cid skrev (2 timer siden): Nå viser Tim henne nye leker som han har kjøpt. I like selv om det er sovetid for Hopper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 03:04 #147265 Del Skrevet torsdag kl 03:04 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Sinne? Om en virkelig var sint, skulle det gå ut over en selv da...hæ? I like selv om det er sovetid for Hopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 03:11 #147266 Del Skrevet torsdag kl 03:11 Tror jeg vil legge meg om litt, men bare litt nyheter til først. Alt vel hos dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 03:22 #147267 Del Skrevet torsdag kl 03:22 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Tror jeg vil legge meg om litt, men bare litt nyheter til først. Alt vel hos dere? Vi har det bra, og vi håper at du også har det bra Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 03:26 #147268 Del Skrevet torsdag kl 03:26 Jupp, alt er greit her. Skal visst bli sol om noen timer. Jeg sitter og snakker med plantene mine. De vil formeres sier de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 03:33 #147269 Del Skrevet torsdag kl 03:33 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jupp, alt er greit her. Skal visst bli sol om noen timer. Jeg sitter og snakker med plantene mine. De vil formeres sier de. Vi er glade for å høre at det går bra med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 06:32 #147270 Del Skrevet torsdag kl 06:32 Jeg vil gratulere alle samiske flotte antrukkede folk med dagen i dag og sier jatakk til en god porsjon med bidos! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 07:39 #147271 Del Skrevet torsdag kl 07:39 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Sinne? Om en virkelig var sint, skulle det gå ut over en selv da...hæ? I like selv om det er sovetid for Hopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 07:40 #147272 Del Skrevet torsdag kl 07:40 Godmorgen til Cid som forsøker å kamuflere seg i et dyr, men jeg ser deg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 07:43 #147273 Del Skrevet torsdag kl 07:43 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godmorgen til Cid som forsøker å kamuflere seg i et dyr, men jeg ser deg nok. Er dyrene, fjell, senseiene og demonen våken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 07:48 #147274 Del Skrevet torsdag kl 07:48 Yuuuupp! 🦨 👹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 07:50 #147275 Del Skrevet torsdag kl 07:50 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Yuuuupp! 🦨 👹 🛖🔐🚪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 07:56 #147276 Del Skrevet torsdag kl 07:56 Cid skrev (3 minutter siden): Kom inn, kom inn, alle udyr...her ligger jeg klar som et festbord for dere! DET var snilt gjort og de blir utrolig gladsultne av å lese det...rett fra Cids innerste blodklumper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 08:08 #147277 Del Skrevet torsdag kl 08:08 HJEEELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 08:30 #147278 Del Skrevet torsdag kl 08:30 (endret) The animals are hungry, hungry for Anton 👨🏼 Endret torsdag kl 08:32 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:34 #147279 Del Skrevet torsdag kl 08:34 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg vil gratulere alle samiske flotte antrukkede folk med dagen i dag og sier jatakk til en god porsjon med bidos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:35 #147280 Del Skrevet torsdag kl 08:35 Vi skal noen ærender i dag. Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå