Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #147141 Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gir dere klemmer sånn at dere får gode og fine ting og tenke på. Tusen takk snillinger. Cid skrev (9 timer siden): Får Lønneberget mørke og deprimerende tanker nå? Ja. Cid skrev (9 timer siden): Hva? Hva Hva? Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene nå. Jupp! Cid skrev (7 timer siden): Tim viser Hoppe en kul penn. Takk, Cid. I like sånne nyttige duppeditter! Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Hun gjorde det. Vedder på at dere ikke sover? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #147142 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Tusen takk snillinger. Ja. Hva Hva? Jupp! Takk, Cid. I like sånne nyttige duppeditter! Hun gjorde det. Vedder på at dere ikke sover? Vi sover ikke nå, og vi ønsker deg en fin og god morgen Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #147143 Del Skrevet 6 timer siden Morn-Morn. Jeg skal ha hihihi selvsagt...frokost snart og vurderer å koke meg noen egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #147144 Del Skrevet 5 timer siden Nå har det blitt laget en film om rampe Cid på Lønneberget, Cid og Ordet i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #147145 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tusen takk snillinger. Ja. Hva Hva? Jupp! Takk, Cid. I like sånne nyttige duppeditter! Hun gjorde det. Vedder på at dere ikke sover? Hva hva hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #147146 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (35 minutter siden): Hva hva hva? Hva Hva Hva Hva???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147147 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hva Hva Hva Hva???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147148 Del Skrevet 4 timer siden Nå drikker hun karsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147149 Del Skrevet 4 timer siden Fordi hun er barsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #147150 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Nå drikker hun karsk. ALDRI! Cid skrev (1 minutt siden): Fordi hun er barsk. DET kan jeg være når det trengs...OG morsk i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147151 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ALDRI! DET kan jeg være når det trengs...OG morsk i tillegg! Bra jeg er en 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147152 Del Skrevet 4 timer siden Ordet er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147153 Del Skrevet 4 timer siden Anton den sexgale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #147154 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (14 minutter siden): Bra jeg er en sånn en. Jupp. 🐒 Cid skrev (13 minutter siden): Ordet er en snill liten tass. Nemlig! Cid skrev (13 minutter siden): Anton den skogsglade mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147155 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jupp. 🐒 Nemlig! En sånn en hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147156 Del Skrevet 4 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147157 Del Skrevet 4 timer siden Meg ^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #147158 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): En sånn en hva? Rampete apekatt! Cid skrev (1 minutt siden): 🤡 Jupp. Cid skrev (Akkurat nå): Meg ^ Ja, jeg sa jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147159 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Tim er fortsatt på besøk nå underholder han ordet og vennene 👦🏾👦🏼👦🏼👦🏻 Endret 1 time siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147160 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Rampete apekatt! Jupp. Ja, jeg sa jo det. Er dyrene våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå