Cid Skrevet 2. februar #147081 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (1 minutt siden): Nå drikker Hoppe en varm kopp kakao. Med litt 🌶️ oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147082 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (4 timer siden): Dette er Anton. Dette var sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147083 Del Skrevet 2. februar Spoiler Nå driter Anton blod 👨🏼🚽🩸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. februar #147084 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (1 minutt siden): Med litt 🌶️ oppi. Cid skrev (1 minutt siden): Dette var sant. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147085 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (Akkurat nå): 🛖🚪🔑🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #147086 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (19 minutter siden): Vi har hørt at Anton sier han skal male dette bildet der på veggen over sengen til Cid.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. februar #147087 Del Skrevet 2. februar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi har hørt at Anton sier han skal male dette bildet der på veggen over sengen til Cid.😉😉 Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #147088 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (17 minutter siden): Genialt! Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. februar #147089 Del Skrevet 2. februar Hoppe og Anton: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #147090 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (1 time siden): Hoppe og Anton: Vi er spente på hva hun sier til det.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. februar #147091 Del Skrevet 2. februar Nå snorker Hoppe og drømmer om de poetiske rampestrekene hun skal gjøre på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #147092 Del Skrevet 2. februar Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar #147093 Del Skrevet 3. februar Jo det gjorde hun nok. Jeg venter på en leveranse til min dør og har vært oppe tidlig grunnet tankekjør og ørlitegranne forbannelse, for PN er ikke i stand til å levere min pakke til min dør, enda jeg har snakket med mange kundebehandlere, butikkpersonell og avsendere...det står feil leveringsadresse på linker, til og med etter at jeg har påpekt feil for levende kundebehandler...jeg forstår det ikke. 😠 Jeg misliker de forbaskede chatrobotene som ikke kan fortelle meg noe som helst. Ehh...eller...godmorgen til alle sammen, for å være litt hyggeligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #147094 Del Skrevet 3. februar Cid skrev (12 timer siden): Dette var sant. Fortsatt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 10:52 #147095 Del Skrevet mandag kl 10:52 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jo det gjorde hun nok. Jeg venter på en leveranse til min dør og har vært oppe tidlig grunnet tankekjør og ørlitegranne forbannelse, for PN er ikke i stand til å levere min pakke til min dør, enda jeg har snakket med mange kundebehandlere, butikkpersonell og avsendere...det står feil leveringsadresse på linker, til og med etter at jeg har påpekt feil for levende kundebehandler...jeg forstår det ikke. 😠 Jeg misliker de forbaskede chatrobotene som ikke kan fortelle meg noe som helst. Ehh...eller...godmorgen til alle sammen, for å være litt hyggeligere. Vi ønsker deg og alle sammen en fin og god mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 10:52 #147096 Del Skrevet mandag kl 10:52 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 13:31 #147097 Del Skrevet mandag kl 13:31 Nå har jeg fått en urovekkende tlf om Anton, når jeg ankommer stedet så er det et åsted og der ligger Anton skutt og drept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 13:32 #147098 Del Skrevet mandag kl 13:32 Nå planlegges det begravelse, Rune Rudberg skal spille i begravelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 13:32 #147099 Del Skrevet mandag kl 13:32 (endret) Vi lager et minnesmerke om han på Lønneberget. Vår elskede far, ektemann og bror 🪦 Og så våkner jeg og det var bare et mareritt, jeg går bort til soverommet og ser at der ligger Hoppe og Anton trygt Endret mandag kl 13:58 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 15:24 #147100 Del Skrevet mandag kl 15:24 Nå lærer hun mynt triks av Tim. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå