SVK Skrevet 5 timer siden #147061 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei. Jeg er veldig dårlig på å se og å huske i ettertid alt om gode forslag på filmer som kunne ha vært severdige. Sorry. Ingen grunn til å si unnskyld. Det er helt greit du ikke har sett dem og som sagt tidligere så skjønner jeg at du prioriterer seriene som allerede er i abonnementet dit fremfor å se ting du må betale ekstra for. Men kanskje du en gang kan ta en måneds abonnement på Disney+ og prøve å få sett alle filmene du vil se den måneden? Da blir det kun 100 kroner én gang fremfor hver måned. Så kan du prøve å få sett alle filmene du vil se den måneden. Jeg abonnerer ikke på noen streamingtjenester, men tar én måned om det er en serie jeg ønsker å se også ser jeg hele serien den måneden. Da blir det ikke så dyrt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #147062 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Slettet. Endret 5 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #147063 Del Skrevet 4 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #147064 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det er riktig at jeg var der for å prøve å komme inn i miljøet...men jeg hadde avføringsmiddel i all drikken deres og tiden fremover kommer til å få dem til å ikke ville drikke alkohol mer...i hele sitt liv, for de kommer til å sitte på mange slags "TRONER" ut dette året. Ja til utryddig av russens vanvittig dumme "feiring" før eksamen! Nei. Jeg er veldig dårlig på å se og å huske i ettertid alt om gode forslag på filmer som kunne ha vært severdige. Sorry. Ser litt sånn ut. Akkurat som dere to. De myldrer rundt og er i full gang med oppdragelse av enkelte. Ja, tenk det tenk! Ikke nå. Hadde litt fysisk trøbbel tidlig på morgenen og måtte stå opp og riste litt på meg og forsøke å finne ut hva som var galt. Jeg hadde trøbbel en stund, så trakk det seg tilbake og jeg fant det ikke ut. Næhei! Han er ikke limt opp på en poster bak forhenget på mitt soverom. Ingen er det. Hoppe gjør ikke sånn. Hmm...det kan hende at jeg kommenterer verbalt mer enn jeg skriver, for en skal jo være høflig når en er på et forum, sammen med bra folk. Nei. Selvsagt. Det skjer da ikke at man spiser en vond frokost, hæ? God søndag til alle. Helga gikk superfort syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #147065 Del Skrevet 4 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #147066 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Cowgirl stilling? En kujente? Er det for noe`a? SVK skrev (2 timer siden): Ingen grunn til å si unnskyld. Det er helt greit du ikke har sett dem og som sagt tidligere så skjønner jeg at du prioriterer seriene som allerede er i abonnementet dit fremfor å se ting du må betale ekstra for. Men kanskje du en gang kan ta en måneds abonnement på Disney+ og prøve å få sett alle filmene du vil se den måneden? Da blir det kun 100 kroner én gang fremfor hver måned. Så kan du prøve å få sett alle filmene du vil se den måneden. Jeg abonnerer ikke på noen streamingtjenester, men tar én måned om det er en serie jeg ønsker å se også ser jeg hele serien den måneden. Da blir det ikke så dyrt. Du har rett. I løpet av året skal det skje. SVK skrev (2 timer siden): Slettet. Åjasså? Skrev du snusk her nå eller? Cid skrev (1 time siden): Dette er Anton. Anton eier ikke noen dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #147067 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åjasså? Skrev du snusk her nå eller? Det var traileren til Wall E, men så kom jeg på at traileren kanskje avslørte for mye av filmen slik at det var best om du så filmen uten å se traileren først. Det er en av de beste Pixar-filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #147068 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Anton eier ikke noen dress. Han går med sløyfe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #147069 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Det var traileren til Wall E, men så kom jeg på at traileren kanskje avslørte for mye av filmen slik at det var best om du så filmen uten å se traileren først. Det er en av de beste Pixar-filmene. En snill og hensynsfull handling. Takk. Ordet: Onkel Snill er en veldig ålreit fyr syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #147070 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Han går med sløyfe: Å? Bare det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #147071 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Å? Bare det? Det håper jeg ikke. Det er februar. Så det ville vært kaldt. Endret 3 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #147072 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Det håper jeg ikke. Det er februar. Så det ville vært kaldt. Tja, der finnes jo sånne barskinger som tåler alt hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #147073 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (11 minutter siden): Han går med sløyfe: Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #147074 Del Skrevet 2 timer siden Dette er Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #147075 Del Skrevet 2 timer siden Ny frier på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #147076 Del Skrevet 2 timer siden Nei, Nei og NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #147077 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Nei, Nei og NEI! Tror du de begikk drapene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 minutter siden #147078 Del Skrevet 14 minutter siden Cid skrev (1 time siden): Tror du de begikk drapene? Aner ikke. ...men noen gjorde det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 minutter siden #147079 Del Skrevet 12 minutter siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Aner ikke. ...men noen gjorde det jo. Så de er ikke velkommen på Lønneberget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå