SVK Skrevet 1. februar #147041 Del Skrevet 1. februar (endret) Hoppe drømmer om Bad Boy Anton: Endret 1. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #147042 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (18 minutter siden): Hoppe drømmer om Bad Boy Anton: Vi er spente på kommentaren hennes når hun leser dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147043 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (3 timer siden): Hoppe drømmer om Bad Boy Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar #147044 Del Skrevet 2. februar Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost mår hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #147045 Del Skrevet 2. februar SVK skrev (10 timer siden): Nå er Hoppe og fester med russen. Det er riktig at jeg var der for å prøve å komme inn i miljøet...men jeg hadde avføringsmiddel i all drikken deres og tiden fremover kommer til å få dem til å ikke ville drikke alkohol mer...i hele sitt liv, for de kommer til å sitte på mange slags "TRONER" ut dette året. Ja til utryddig av russens vanvittig dumme "feiring" før eksamen! SVK skrev (10 timer siden): Har Hoppe sett: ? Nei. Jeg er veldig dårlig på å se og å huske i ettertid alt om gode forslag på filmer som kunne ha vært severdige. Sorry. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi synes at den der er søt. Ser litt sånn ut. Akkurat som dere to. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Fru Kjevle og Herr Steikepanne kommer i fullfart, etter at hun har lest dette.😉😉 De myldrer rundt og er i full gang med oppdragelse av enkelte. Cid skrev (8 timer siden): Kredittkort nymotens ting? Ja, tenk det tenk! Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Ikke nå. Hadde litt fysisk trøbbel tidlig på morgenen og måtte stå opp og riste litt på meg og forsøke å finne ut hva som var galt. Jeg hadde trøbbel en stund, så trakk det seg tilbake og jeg fant det ikke ut. SVK skrev (8 timer siden): Hoppe drømmer om Bad Boy Anton: Næhei! Han er ikke limt opp på en poster bak forhenget på mitt soverom. Ingen er det. Hoppe gjør ikke sånn. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi er spente på kommentaren hennes når hun leser dette.😉😉 Hmm...det kan hende at jeg kommenterer verbalt mer enn jeg skriver, for en skal jo være høflig når en er på et forum, sammen med bra folk. Cid skrev (4 timer siden): Nei. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost mår hun våkner. Selvsagt. Det skjer da ikke at man spiser en vond frokost, hæ? God søndag til alle. Helga gikk superfort syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147046 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Det er riktig at jeg var der for å prøve å komme inn i miljøet...men jeg hadde avføringsmiddel i all drikken deres og tiden fremover kommer til å få dem til å ikke ville drikke alkohol mer...i hele sitt liv, for de kommer til å sitte på mange slags "TRONER" ut dette året. Ja til utryddig av russens vanvittig dumme "feiring" før eksamen! Nei. Jeg er veldig dårlig på å se og å huske i ettertid alt om gode forslag på filmer som kunne ha vært severdige. Sorry. Ser litt sånn ut. Akkurat som dere to. De myldrer rundt og er i full gang med oppdragelse av enkelte. Ja, tenk det tenk! Ikke nå. Hadde litt fysisk trøbbel tidlig på morgenen og måtte stå opp og riste litt på meg og forsøke å finne ut hva som var galt. Jeg hadde trøbbel en stund, så trakk det seg tilbake og jeg fant det ikke ut. Næhei! Han er ikke limt opp på en poster bak forhenget på mitt soverom. Ingen er det. Hoppe gjør ikke sånn. Hmm...det kan hende at jeg kommenterer verbalt mer enn jeg skriver, for en skal jo være høflig når en er på et forum, sammen med bra folk. Nei. Selvsagt. Det skjer da ikke at man spiser en vond frokost, hæ? God søndag til alle. Helga gikk superfort syns jeg. Da er du eldgammel siden kredittkort har eksistert siden 50 tallet 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #147047 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (2 minutter siden): Da er du eldgammel siden kredittkort har eksistert siden 50 tallet 😜 Noen av oss er sånn ca. 900 år, men snakker ikke så mye om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147048 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Noen av oss er sånn ca. 900 år, men snakker ikke så mye om det. Er Anton 666 år gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #147049 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (Akkurat nå): Er Anton 666 år gammel? Hahaha...nice try! ( 👿 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147050 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hahaha...nice try! ( 👿 ) Er demonen på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #147051 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (3 minutter siden): Er demonen på vei? Yuuuupp og han Yuuuppemannen blir også med. Forferdelig lyd han kommer meg hele tiden. Nå skal hun lage seg frokost og se litt teve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147052 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Yuuuupp og han Yuuuppemannen blir også med. Forferdelig lyd han kommer meg hele tiden. Nå skal hun lage seg frokost og se litt teve. Dere byr jo på lagre sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #147053 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (1 time siden): Dere byr jo på lagre sammen? Jeg lagrer alt jeg har hos meg selv, takk. Samarbeider ikke med den spradebassen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147054 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Jeg lagrer alt jeg har hos meg selv, takk. Samarbeider ikke med den spradebassen der. Tror det bare er skuespill alt da, virker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #147055 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (30 minutter siden): Tror det bare er skuespill alt da, virker slik. Forferdelig irriterende og jeg hører forumrykter om at han skriker sånn når han er sammen med sin kone også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147056 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Forferdelig irriterende og jeg hører forumrykter om at han skriker sånn når han er sammen med sin kone også. I senga? Synd det er skuespill da, ikke like morsomt å vite at de ikke faktisk er sinte på hverandre på ekte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147057 Del Skrevet 2. februar Hoppe Hester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar #147058 Del Skrevet 2. februar Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe Hester. Hester hopper ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. februar #147059 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hester hopper ja. Cowgirl stilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2. februar #147060 Del Skrevet 2. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Næhei! Han er ikke limt opp på en poster bak forhenget på mitt soverom. Ingen er det. Hoppe gjør ikke sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå