Cid Skrevet 1. februar #147021 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (2 timer siden): Kanskje det blir: Smaskeguru. Eller Rimmern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #147022 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (8 minutter siden): Gråt ordet av det jeg skrev? Alle får den tittelen når de når 150.000 innlegg, jeg sjekket hos moderator jeg har planer om å være her i mange år fremover så da vil jeg jo ha tittel når jeg med passerer 150.000 Ble filmen bannlyst fra alle kinoer i verden? Ja. / Det blir sikkert snart det. / Ja, alle sammen. Noen plasser blir det dødsstraff får å smugse. Cid skrev (7 minutter siden): Eller Rimmern Fyss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. februar #147023 Del Skrevet 1. februar Nå ha Hoppe endret signatur til: Smaskeren over alle smaskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #147024 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja. / Det blir sikkert snart det. / Ja, alle sammen. Noen plasser blir det dødsstraff får å smugse. Fyss! Blir om 8 år om jeg fortsatt å være like aktiv, jeg har fått 30.000 innlegg på 2 år så da blir det 150.000 etter 10 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. februar #147025 Del Skrevet 1. februar Nå koser hun seg med Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #147026 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (1 minutt siden): Nå koser hun seg med Antons kredittkort. Det når snart maks nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #147027 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (22 minutter siden): Nå ha Hoppe endret signatur til: Smaskeren over alle smaskere. Snakker vi sånne sorthvitt-stumfilmsuss nå? Cid skrev (17 minutter siden): Blir om 8 år om jeg fortsatt å være like aktiv, jeg har fått 30.000 innlegg på 2 år så da blir det 150.000 etter 10 år. Jeg gleder meg til den dagen...eller natten hvor det skjer. SVK skrev (10 minutter siden): Nå koser hun seg med Antons kredittkort. Jeg tror faktisk at han ikke har sånne nymotens ting. Cid skrev (8 minutter siden): Det når snart maks nå. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. februar #147028 Del Skrevet 1. februar Nå måtte Hoppe gå av som statsråd fordi hun hadde fått AI til å skrive sine innlegg på Kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #147029 Del Skrevet 1. februar Meg? Har jeg vært stasråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. februar #147030 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Meg? Har jeg vært stasråd? Stasmedister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #147031 Del Skrevet 1. februar Bedre og mere velsmakende yrke kan en vel ikke få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #147032 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ingen spiller film med folk og Ord uten at de har sagt at det er ok. Har ikke lagt merke til slikt, men det er jo et fint tall og jeg ser fram til alle kakene og maten som skal bjudas på til festen. Nei, da blir det KG`s store kredittkort som skal brukes for resten av mitt forumliv. Vil ha den jeg har siden jeg ba om den spesielt til meg en gang. Sensurert trengte den å bli. Næsj! Aldri i verden. God lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. februar #147033 Del Skrevet 1. februar Nå er Hoppe og fester med russen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. februar #147034 Del Skrevet 1. februar Har Hoppe sett: ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #147035 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (8 minutter siden): Har Hoppe sett: ? Vi synes at den der er søt.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. februar #147036 Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi synes at den der er søt.🥰🥰 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #147037 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (12 minutter siden): Nå er Hoppe og fester med russen. Vi gjetter at Fru Kjevle og Herr Steikepanne kommer i fullfart, etter at hun har lest dette.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #147038 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (Akkurat nå): Enig! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #147039 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Snakker vi sånne sorthvitt-stumfilmsuss nå? Jeg gleder meg til den dagen...eller natten hvor det skjer. Jeg tror faktisk at han ikke har sånne nymotens ting. Ikke vet jeg. Kredittkort nymotens ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #147040 Del Skrevet 1. februar Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå