Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146981 Del Skrevet 31. januar Phoenix Heart skrev (11 timer siden): Hoppe koser seg med en Oskar Sylte nå. Har faktisk en grønn en i mitt kjøleskap nå. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde nok det ja. Phoenix Heart skrev (10 timer siden): Hoppes aftens-snaks Helt nydelig og akkurat nok til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 31. januar #146982 Del Skrevet 31. januar Gratulerer med nytt flott profilbilde @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146983 Del Skrevet 31. januar Å jaaa...fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146984 Del Skrevet 31. januar Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146985 Del Skrevet 31. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146986 Del Skrevet 31. januar Det er det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146987 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det er det nok ikke. Kjenner du han igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146988 Del Skrevet 31. januar Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146989 Del Skrevet 31. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei? Endret 31. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146990 Del Skrevet 31. januar Aha...da har jeg jo sett ham før. Han er fremdeles ikke Antonvennen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146991 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Aha...da har jeg jo sett ham før. Han er fremdeles ikke Antonvennen min. De har også begge i løpet av det siste tiåret vært å se i Home and Away 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146992 Del Skrevet 31. januar Der har jeg i alle fall ikke sett dem. Så litt for lenge siden, men ble lei...hadde så mye annet å holde på med da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146993 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Der har jeg i alle fall ikke sett dem. Så litt for lenge siden, men ble lei...hadde så mye annet å holde på med da. Var ikke du og Anton med fra 2005-2010 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146994 Del Skrevet 31. januar Nix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146995 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nix. Ble dyrene urolige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #146996 Del Skrevet 31. januar Nå er Anton en sexgal jævel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #146997 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Har faktisk en grønn en i mitt kjøleskap nå. Gjorde nok det ja. Helt nydelig og akkurat nok til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #146998 Del Skrevet 31. januar Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #146999 Del Skrevet 31. januar Cid, ja det ble de. Nei, Anton er totalavholds og skal bli munk i skogen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #147000 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Cid, ja det ble de. Nei, Anton er totalavholds og skal bli runk i skogen sin. O: Hoppe da 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå