Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146941 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (1 minutt siden): Burde jeg låse døren? Det er alltid lurt å gjøre. Selv om du påstår at frierne stadig kommer (det gjør de jo ikke) så har jeg alltid min ytterdør låst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146942 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det er alltid lurt å gjøre. Selv om du påstår at frierne stadig kommer (det gjør de jo ikke) så har jeg alltid min ytterdør låst. De kommer når du sover 🛌🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #146943 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja. Endelig synker det visst inn her og jeg blir nattsulten og lurer på om jeg må ha ei skive. Vi synes at en skive høres lurt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146944 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (8 minutter siden): De kommer når du sover 🛌🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Jeg skal ha på den store dyna med piggtråd utover! Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Vi synes at en skive høres lurt ut. JA! Hører på noen trommesoloer nå, men etterpå blir det mat tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #146945 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg skal ha på den store dyna med piggtråd utover! JA! Hører på noen trommesoloer nå, men etterpå blir det mat tror jeg. Vi synes at det høres helt toppers ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146946 Del Skrevet 30. januar Slem mann Anton er arrestert 😈👨🏼😈🚓👮🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146947 Del Skrevet 30. januar En ny frier har dukket opp på Lønneberget, blir det endelig kjærlighet på Hoppe? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146948 Del Skrevet 30. januar Her er han sammen med Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146949 Del Skrevet 30. januar Anton er en fri mann og nei, kunne ikke ha tenkt meg Leo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #146950 Del Skrevet 30. januar Vi skal noen ærender i dag. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146951 Del Skrevet 30. januar God tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146952 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Anton er en fri mann og nei, kunne ikke ha tenkt meg Leo. Er dyrene på vakt i tilfelle han dukker opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146953 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (4 timer siden): Slem mann Anton er arrestert 😈👨🏼😈🚓👮🏻♂️ Nå fikk han livstid i fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146954 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (2 minutter siden): Nå fikk han livstidsmedlemskap på KG. Han blir blek ved tanken. Den krangleplassen der, sier han... Cid skrev (2 minutter siden): Er dyrene på vakt i tilfelle han dukker opp? Så absolutt. De vet at han kaster dyr og blir supersinte ved tanken. 🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146955 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Han blir blek ved tanken. Den krangleplassen der, sier han... Så absolutt. De vet at han kaster dyr og blir supersinte ved tanken. 🦁 Blir senseiene og fjell provosert med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146956 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Han blir blek ved tanken. Den krangleplassen der, sier han... Så absolutt. De vet at han kaster dyr og blir supersinte ved tanken. 🦁 Han henger mest på seksual delen av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146957 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (1 minutt siden): Blir senseiene og fjell provosert med? Alle sammen. På en gang! Cid skrev (Akkurat nå): Han henger mest på seksual delen av forumet. Haha, nei det er nok deg det. Anton er en voksen mann som vet hva som er opp og ned på slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146958 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Alle sammen. På en gang! Haha, nei det er nok deg det. Anton er en voksen mann som vet hva som er opp og ned på slike ting. Du mener hva som er bak og fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146959 Del Skrevet 30. januar (endret) Cid skrev (9 minutter siden): Du mener hva som er bak og fremme? Oppe/nede...høyre/venstre og sånn... Endret 30. januar av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146960 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Oppe/nede...høyre/venstre og sånn... følger dyrene med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå