Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:13 #146901 Del Skrevet i går, 19:13 Jeg får sette meg et mål om at jeg i alle fall en gang i år skal unne meg en slik godsak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:17 #146902 Del Skrevet i går, 19:17 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg får sette meg et mål om at jeg i alle fall en gang i år skal unne meg en slik godsak. Vi anbefaler kebab, det er skikkelig digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:21 #146903 Del Skrevet i går, 19:21 Får finne en ekte plass som kan bringe hjem til min dør. Litt får en unne seg syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:26 #146904 Del Skrevet i går, 19:26 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Får finne en ekte plass som kan bringe hjem til min dør. Litt får en unne seg syns jeg. Det er vi helt enige i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:28 #146905 Del Skrevet i går, 19:28 Kanskje ny snill ting i mitt liv ville være å kjøpe en sånn mat-ting bragt hjem på min dør, en gang pr. mnd? *tenketenke* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:31 #146906 Del Skrevet i går, 19:31 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Kanskje ny snill ting i mitt liv ville være å kjøpe en sånn mat-ting bragt hjem på min dør, en gang pr. mnd? *tenketenke* Vi synes at det høres Helt Toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:33 #146907 Del Skrevet i går, 19:33 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi synes at det høres Helt Toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg kjøpte jo en slik en som dere pleier å kjøpe, men det er lenge siden nå. Tror jeg syns at det var lite ting på den og at jeg kanskje måtte ha bestilt det ekstra. Visste ikke det i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:42 #146908 Del Skrevet i går, 19:42 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg kjøpte jo en slik en som dere pleier å kjøpe, men det er lenge siden nå. Tror jeg syns at det var lite ting på den og at jeg kanskje måtte ha bestilt det ekstra. Visste ikke det i så fall. Vi forstår. men på McDonalds så bestiller vi på automaten og da får vi på det ekstra som vi ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:45 #146909 Del Skrevet i går, 19:45 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi forstår. men på McDonalds så bestiller vi på automaten og da får vi på det ekstra som vi ønsker. Aha...skjønner...der har jeg aldri vært og skal nok ikke dit heller. For langt unna meg, men skal sjekke om jeg tester på nett igjen. Tilbehør er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:47 #146910 Del Skrevet i går, 19:47 Nyheter fra nett: "Prisen stiger ikke, men Non Stop-posene krymper fra 180 til 150 gram." Det er ikke godt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #146911 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nyheter fra nett: "Prisen stiger ikke, men Non Stop-posene krymper fra 180 til 150 gram." Det er ikke godt nytt. Vi er helt enige. Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Aha...skjønner...der har jeg aldri vært og skal nok ikke dit heller. For langt unna meg, men skal sjekke om jeg tester på nett igjen. Tilbehør er viktig. Vi er helt enige der, tilbehør er veldig viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #146912 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Nyheter fra nett: "Prisen stiger ikke, men Non Stop-posene krymper fra 180 til 150 gram." Det er ikke godt nytt. Ble Anton provosert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #146913 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 22 timer siden #146914 Del Skrevet 22 timer siden Hoppes nye flamme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #146915 Del Skrevet 22 timer siden Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Hoppes nye flamme Vi synes at Leo Ajkic er skikkelig megakul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #146916 Del Skrevet 21 timer siden Phoenix Heart skrev (59 minutter siden): Hoppes nye flamme Han ligger i sengen hennes nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #146917 Del Skrevet 21 timer siden Phoenix Heart skrev (59 minutter siden): Hoppes nye flamme Det er Leo ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #146918 Del Skrevet 21 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #146919 Del Skrevet 20 timer siden Hoppe + Kody = Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #146920 Del Skrevet 20 timer siden Hoppe Brown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå