Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (Akkurat nå):

Hoppe og Anton er de største rumperisterne i Lønneberget. :nikke:

De er i slekt med Anne Rimmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte ballonger. Rester er løgn og fanteri! :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spiser vel Hoppe kebab mens hun lurer på hvor mye lakris hun kan få kjøpt på Antons kredittkort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (54 minutter siden):

Nå spiser vel Hoppe kebab mens hun lurer på hvor mye lakris hun kan få for posen med tomflasker.

Ååååå...kebab er godt og det er mange år siden jeg spiste slikt sist. :rodmer:

SVK skrev (16 minutter siden):

Håper Hoppe å få lokket noen nye friere ved å sette frem en skål med lakris med avføringsmiddel i... 

Det skulle få fart på dem skulle vi tro og da kommer de aldri tilbake. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ååååå...kebab er godt og det er mange år siden jeg spiste slikt sist. :rodmer:

Lenge siden jeg også har spist kebab. Det var en kebabsjappe her jeg bor som lagde svært god kebab. Men så ble de gjerrig på kjøttet og da gadd jeg ikke kjøpe mer.  150 kroner for et pitabrød med salat gidder jeg ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Har bestilt baguette med diverse pålegg via wolt og der anbefaler de å bestille ekstra av det meste og prisen stiger deretter. De skulle jo selge en ok baguette med nok pålegg i utgangspunktet, men alt blir dyrere. Vi må nok forberede oss på mye dyrere varer i dette livet. :sukk: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Helt enig. Har bestilt baguette med diverse pålegg via wolt og der anbefaler de å bestille ekstra av det meste og prisen stiger deretter. De skulle jo selge en ok baguette med nok pålegg i utgangspunktet, men alt blir dyrere. Vi må nok forberede oss på mye dyrere varer i dette livet. :sukk: 

Enig, har blitt helt drøyt alt man må betale ekstra for. Selv har jeg opplevd steder hvor man må betale ekstra for ketchup til pommes frites. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Enig, har blitt helt drøyt alt man må betale ekstra for. Selv har jeg opplevd steder hvor man må betale ekstra for ketchup til pommes frites. 

Det er drøyt altså. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Vi synes også at ting har blitt altfor dyre her nå.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe er på ei kebabsjappe 

To kebabran i OsloDrev kebabsjappe som ikke finnes – NRK Østfold – Lokale nyheter, TV og radio

Endret av Phoenix Heart
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å himmel! Å himmel! Å himmel! :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Phoenix Heart skrev (5 minutter siden):

Hoppe er på ei kebabsjappe 

To kebabran i OsloDrev kebabsjappe som ikke finnes – NRK Østfold – Lokale nyheter, TV og radio

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å himmel! Å himmel! Å himmel! :rodmer:

Vi ble også sultne der.:spise::spise::nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sette meg et mål om at jeg i alle fall en gang i år skal unne meg en slik godsak. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sette meg et mål om at jeg i alle fall en gang i år skal unne meg en slik godsak. :nikke: 

Vi anbefaler kebab, det er skikkelig digg.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...