SVK Skrevet 29. januar #146881 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): En gang rumperister, alltid rumperister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #146882 Del Skrevet 29. januar SVK skrev (5 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. januar #146883 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe og Anton er de største rumperisterne i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #146884 Del Skrevet 29. januar SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe og Anton er de største rumperisterne i Lønneberget. De er i slekt med Anne Rimmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #146885 Del Skrevet 29. januar Flotte ballonger. Rester er løgn og fanteri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. januar #146886 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Rester er løgn og fanteri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. januar #146887 Del Skrevet 29. januar Nå spiser vel Hoppe kebab mens hun lurer på hvor mye lakris hun kan få kjøpt på Antons kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. januar #146888 Del Skrevet 29. januar Håper Hoppe å få lokket noen nye friere ved å sette frem en skål med lakris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #146889 Del Skrevet 29. januar SVK skrev (54 minutter siden): Nå spiser vel Hoppe kebab mens hun lurer på hvor mye lakris hun kan få for posen med tomflasker. Ååååå...kebab er godt og det er mange år siden jeg spiste slikt sist. SVK skrev (16 minutter siden): Håper Hoppe å få lokket noen nye friere ved å sette frem en skål med lakris med avføringsmiddel i... Det skulle få fart på dem skulle vi tro og da kommer de aldri tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. januar #146890 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ååååå...kebab er godt og det er mange år siden jeg spiste slikt sist. Lenge siden jeg også har spist kebab. Det var en kebabsjappe her jeg bor som lagde svært god kebab. Men så ble de gjerrig på kjøttet og da gadd jeg ikke kjøpe mer. 150 kroner for et pitabrød med salat gidder jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #146891 Del Skrevet 29. januar Helt enig. Har bestilt baguette med diverse pålegg via wolt og der anbefaler de å bestille ekstra av det meste og prisen stiger deretter. De skulle jo selge en ok baguette med nok pålegg i utgangspunktet, men alt blir dyrere. Vi må nok forberede oss på mye dyrere varer i dette livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. januar #146892 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Helt enig. Har bestilt baguette med diverse pålegg via wolt og der anbefaler de å bestille ekstra av det meste og prisen stiger deretter. De skulle jo selge en ok baguette med nok pålegg i utgangspunktet, men alt blir dyrere. Vi må nok forberede oss på mye dyrere varer i dette livet. Enig, har blitt helt drøyt alt man må betale ekstra for. Selv har jeg opplevd steder hvor man må betale ekstra for ketchup til pommes frites. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #146893 Del Skrevet 29. januar SVK skrev (6 minutter siden): Enig, har blitt helt drøyt alt man må betale ekstra for. Selv har jeg opplevd steder hvor man må betale ekstra for ketchup til pommes frites. Det er drøyt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #146894 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Helt enig. Har bestilt baguette med diverse pålegg via wolt og der anbefaler de å bestille ekstra av det meste og prisen stiger deretter. De skulle jo selge en ok baguette med nok pålegg i utgangspunktet, men alt blir dyrere. Vi må nok forberede oss på mye dyrere varer i dette livet. Vi synes også at ting har blitt altfor dyre her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. januar #146895 Del Skrevet 29. januar (endret) Hoppe er på ei kebabsjappe Endret 29. januar av Phoenix Heart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #146896 Del Skrevet 29. januar Å himmel! Å himmel! Å himmel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #146897 Del Skrevet 29. januar Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Hoppe er på ei kebabsjappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #146898 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Å himmel! Å himmel! Å himmel! Vi ble også sultne der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #146899 Del Skrevet 29. januar Jeg får sette meg et mål om at jeg i alle fall en gang i år skal unne meg en slik godsak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #146900 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg får sette meg et mål om at jeg i alle fall en gang i år skal unne meg en slik godsak. Vi anbefaler kebab, det er skikkelig digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå