Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146781 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (4 timer siden): Nå tester hun en sjokoladefontene. Cid skrev (6 timer siden): Men når Anton kommer hjem så er jeg trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146782 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (28 minutter siden): Kos til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146783 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Den er fredet. Hemmelig....så du kan ikke levere deg selv inn og få masse penger i tillegg. Det stemmer helt og fullt. Yes. Har testet en med rennende ost en gang og det var morsomt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. januar #146784 Del Skrevet 27. januar Nå føler visst Hoppe seg litt gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146785 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (2 minutter siden): Nå føler visst Hoppe seg litt gravid. Vi gjetter at hun sender ut Fru Kjevle og Herr Steikepanne på oppdrag når hun leser dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #146786 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (11 minutter siden): Nå føler visst Hoppe seg litt gravid. Hvem er faren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146787 Del Skrevet 27. januar Vi gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. januar #146788 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (52 minutter siden): Hvem er faren? Jeg håper det er Anton, hvis ikke blir han lei seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #146789 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (3 timer siden): Kos til Hoppe. Fyttikatta, aldri i livet! SVK skrev (1 time siden): Nå føler visst Hoppe seg litt gravid. Nei, det er en umulighet. Jeg driver ikke på med sånn. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at hun sender ut Fru Kjevle og Herr Steikepanne på oppdrag når hun leser dette.😉😉 De har fått adressen og vet hvor de skal. Cid skrev (56 minutter siden): Hvem er denne karen med sekk og lue på? ? Se det var bedre ja. 💙 Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat i kveld. Hun har spist to skiver med nøkkelost og brunost. SVK skrev (3 minutter siden): Jeg håper det er noen andre enn Anton. Helt klart, for han er ikke sånn han heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146790 Del Skrevet 27. januar Vi gjetter at Hoppe har sett på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en i dag.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. januar #146791 Del Skrevet 27. januar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146792 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fyttikatta, aldri i livet! Nei, det er en umulighet. Jeg driver ikke på med sånn. De har fått adressen og vet hvor de skal. Se det var bedre ja. 💙 Hun har spist to skiver med nøkkelost og brunost. Helt klart, for han er ikke sånn han heller. Vi synes at det er bra at du koser deg med godkveldsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146793 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (Akkurat nå): Vi Digger den sangen der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #146794 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe har sett på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en i dag.💻💻 Nrk-krim liggende på tv. SVK skrev (2 minutter siden): Kjempefin er den. Akkurat som KG det...herlig, herlig, men farlig og vanedannende hele tiden. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi synes at det er bra at du koser deg med godkveldsmat. Takk. Jeg liker mat skjønner dere...dessuten er jeg et vanedyr som blir fornøyd bare det smaker godt og jeg blir mett. Nå....logger jeg av og pusser tennene. Alle sammen. Kos dere utover kvelden og natta. zzz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146795 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nrk-krim liggende på tv. Kjempefin er den. Akkurat som KG det...herlig, herlig, men farlig og vanedannende hele tiden. Takk. Jeg liker mat skjønner dere...dessuten er jeg et vanedyr som blir fornøyd bare det smaker godt og jeg blir mett. Nå....logger jeg av og pusser tennene. Alle sammen. Kos dere utover kvelden og natta. zzz Vi er også vanedyr så vi vet hvordan det er.😉😉 vi ønsker deg en Godnatt Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #146796 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (23 minutter siden): Jeg håper det er Anton, hvis ikke blir han lei seg. Tror det er Fridtjof. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #146797 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Fyttikatta, aldri i livet! Nei, det er en umulighet. Jeg driver ikke på med sånn. De har fått adressen og vet hvor de skal. Se det var bedre ja. 💙 Hun har spist to skiver med nøkkelost og brunost. Helt klart, for han er ikke sånn han heller. Smaker faktisk godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146798 Del Skrevet 27. januar Vi gjetter at Hoppe har pusset tennene nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #146799 Del Skrevet 27. januar Nå lager hun ballong epler med Tim. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #146800 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (4 minutter siden): Nå lager hun ballong epler med Tim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå