Cid Skrevet i går, 10:31 #146681 Del Skrevet i går, 10:31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:33 #146682 Del Skrevet i går, 10:33 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Selvsagt. Fæle ting forsvinner lett som en plett. Ja, det stemmer. Sikkert en tyv. Joda, jeg liker, men det blir ikke til at jeg dykker ned i slike filmer. Ser på serier og slikt, men må skjerpe meg. Jeg liker dem. Det gjorde hun. :gjesp Jeg vet. Nei, det er helt feil. Det var en fin begravelse da, mange fine ord ble sagt om Anton ❤️⛪️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 10:40 #146683 Del Skrevet i går, 10:40 Cid skrev (8 minutter siden): Det ser godt ut. Cid skrev (6 minutter siden): Det var en fin begravelse da, mange fine ord ble sagt om Anton ❤️⛪️ Men han lever jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:44 #146684 Del Skrevet i går, 10:44 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det ser godt ut. Men han lever jo! Liker Anton sånne falske nyheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 10:45 #146685 Del Skrevet i går, 10:45 Cid skrev (Akkurat nå): Liker Anton sånne falske nyheter? Nei, ikke i det hele tatt. Han liker sannheten...selv når han har fått veldig små fisk på stanga si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:50 #146686 Del Skrevet i går, 10:50 Nå lager hun spiselig lego. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 10:53 #146687 Del Skrevet i går, 10:53 GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:54 #146688 Del Skrevet i går, 10:54 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): GØY! Liker dere bedre sånne innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:00 #146689 Del Skrevet i går, 11:00 Helt klart mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 11:01 #146690 Del Skrevet i går, 11:01 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Joda, jeg liker, men det blir ikke til at jeg dykker ned i slike filmer. Ser på serier og slikt, men må skjerpe meg. Jeg liker dem. Skjønner, mener også å huske at du ikke har Disney+. Skjønner om du prioriterer å se det som er på dine streaming-tjenester fremfor å betale ekstra for å se ting du i dag ikke har tilgang til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 11:12 #146691 Del Skrevet i går, 11:12 Nå har hun ansatt Cid som hennes psykolog. Det første hun gjør er å gi fødselsdatoen sin til Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:21 #146692 Del Skrevet i går, 11:21 SVK skrev (17 minutter siden): Skjønner, mener også å huske at du ikke har Disney+. Skjønner om du prioriterer å se det som er på dine streaming-tjenester fremfor å betale ekstra for å se ting du i dag ikke har tilgang til. Den kommer nok en gang, men jeg har så mye som ligger i tv`n og er gratis, så "om en stund så er det ikke så leng eti" om vi kan si det sånn. SVK skrev (6 minutter siden): Nå har hun ansatt Cid som hennes psykolog. Det første hun gjør er å gi fødselsdatoen sin til Cid. Ha-Ha-HA-HA-Haaaaaaaaaaaaaaa! Liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:58 #146693 Del Skrevet i går, 11:58 Alvorlig talt, sier Ordet...lurer de veldig på det, tante Hoppe? Ordet vet jo og smiler lurt, for vi har en hemmelighet vi to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 12:23 #146694 Del Skrevet i går, 12:23 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Alvorlig talt, sier Ordet...lurer de veldig på det, tante Hoppe? Ordet vet jo og smiler lurt, for vi har en hemmelighet vi to. Ordet som drømmer om å bli stjernereporter i Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:43 #146695 Del Skrevet i går, 12:43 Cid skrev (2 timer siden): Han hadde overnattings fest med fiskene. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Selvsagt. Fæle ting forsvinner lett som en plett. Ja, det stemmer. Sikkert en tyv. Joda, jeg liker, men det blir ikke til at jeg dykker ned i slike filmer. Ser på serier og slikt, men må skjerpe meg. Jeg liker dem. Det gjorde hun. :gjesp Jeg vet. Nei, det er helt feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:44 #146696 Del Skrevet i går, 12:44 Cid skrev (2 timer siden): Cid skrev (1 time siden): Nå lager hun spiselig lego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:45 #146697 Del Skrevet i går, 12:45 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:00 #146698 Del Skrevet i går, 13:00 SVK skrev (36 minutter siden): Ordet som drømmer om å bli stjernereporter i Lønnebladet. Vi er kjent for å levere 100% fakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:00 #146699 Del Skrevet i går, 13:00 SVK skrev (1 time siden): Nå har hun ansatt Cid som hennes psykolog. Det første hun gjør er å gi fødselsdatoen sin til Cid. @Frøkenfryden er min sensei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:12 #146700 Del Skrevet i går, 13:12 SVK skrev (46 minutter siden): Ordet drømmer om komme seg langt unna løgnaktige stjernereportere i Lønnebladet. Ja, og der støtter jeg det fullt og helt. Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur og velkommen tilbake. Cid skrev (9 minutter siden): Vi er kjent for å levere "100% fakta" som er helt feil! Godt at du innrømmer det selv. Cid skrev (9 minutter siden): @Frøkenfryden er min. Åjasså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå