SVK Skrevet fredag kl 20:20 #146641 Del Skrevet fredag kl 20:20 Hoppe elsker å smaske på Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:28 #146642 Del Skrevet fredag kl 20:28 SVK skrev (7 minutter siden): Hoppe elsker å smaske på Anton: Vi er spente på hennes kommentar til dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:21 #146643 Del Skrevet i går, 02:21 Nå ammer hun Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:21 #146644 Del Skrevet i går, 02:21 SVK skrev (6 timer siden): Hoppe elsker å smaske på Anton: Spesifikt på rumpen hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 02:22 #146645 Del Skrevet i går, 02:22 Cid skrev (8 timer siden): Hun er opptatt med Anton sin rumpe nå. Dette er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:31 #146646 Del Skrevet i går, 02:31 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #146647 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (12 timer siden): Hun ser på kule mynter bli laget. Veldig stilig! At de får det til! Cid skrev (12 timer siden): Trur nok alle hadde skjønt hvem som gjorde det 😛 Det tror faktisk jeg også, for noen peker seg alltid ut når det gjelder sånne ting. Phoenix Heart skrev (11 timer siden): Tar du hevn 🤣 Hevn er på plass av og til. Phoenix Heart skrev (11 timer siden): Stemmer selvfølgelig ikke. Humpff..... 😥 Cid skrev (11 timer siden): En søt en Ordet sier at det snakkes om Cid nå, for han er en veldig søt og snill Onkel. Cid skrev (11 timer siden): Jeg ble lei av han etter at han var med på Torpet. Hoppen har heldigvis ikke fulgt med på det derre der. Cid skrev (11 timer siden): Hoppe er som kjent gjerrig så da passer det bra at hun får besøk av sin gamle venn gjerrigknarken. Er ikke han gift da? I så fall har han andre ting å holde på med på en lørdag. Sikkert far til mange unger også, for der er han ikke gjerrig. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Gjorde det ja. Cid skrev (11 timer siden): Nå har jeg mottatt en beksvart hederspris for fryktelig oppførsel og spredning av negative tanker til innbyggerne 😈🏅 Ordet rygger og er skremt, for denne onkelen blir han redd for... SVK skrev (11 timer siden): Hoppe elsker å smaske på iskrem! DET har du helt rett i og...enda jeg har blitt litt sunnere, så vil jeg ha iskrem i dag. Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Vi er spente på hennes kommentar til dette.😉😉 Jeg er så forfjamset at jeg ikke husker hva "dette" var? Remind me? Cid skrev (5 timer siden): Nå ...... Dette får du ikke lov til å skrive, eller tenke, Cid! Fyyyyyyy................!!!!!!! Cid skrev (5 timer siden): Hei fra meg til folket og fansen min... (Folket flykter til alle kanter og skriker av skrekk...HJELP! Rumpedyret kommer igjen! ) Cid skrev (5 timer siden): Dette er ikke sant. Jeg JUGER SOM VANLIG og det blir en fin lørdag! Alt i rute med andre ord. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Det spørs, for jeg er helt utslitt etter alt det dere skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #146648 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Veldig stilig! At de får det til! Det tror faktisk jeg også, for noen peker seg alltid ut når det gjelder sånne ting. Hevn er på plass av og til. Humpff..... 😥 Ordet sier at det snakkes om Cid nå, for han er en veldig søt og snill Onkel. Hoppen har heldigvis ikke fulgt med på det derre der. Er ikke han gift da? I så fall har han andre ting å holde på med på en lørdag. Sikkert far til mange unger også, for der er han ikke gjerrig. Gjorde det ja. Ordet rygger og er skremt, for denne onkelen blir han redd for... DET har du helt rett i og...enda jeg har blitt litt sunnere, så vil jeg ha iskrem i dag. Jeg er så forfjamset at jeg ikke husker hva "dette" var? Remind me? Dette får du ikke lov til å skrive, eller tenke, Cid! Fyyyyyyy................!!!!!!! (Folket flykter til alle kanter og skriker av skrekk...HJELP! Rumpedyret kommer igjen! ) Alt i rute med andre ord. Det spørs, for jeg er helt utslitt etter alt det dere skriver her. Er dyrene, demonene og senseiene i harnisk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #146649 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Veldig stilig! At de får det til! Det tror faktisk jeg også, for noen peker seg alltid ut når det gjelder sånne ting. Hevn er på plass av og til. Humpff..... 😥 Ordet sier at det snakkes om Cid nå, for han er en veldig søt og snill Onkel. Hoppen har heldigvis ikke fulgt med på det derre der. Er ikke han gift da? I så fall har han andre ting å holde på med på en lørdag. Sikkert far til mange unger også, for der er han ikke gjerrig. Gjorde det ja. Ordet rygger og er skremt, for denne onkelen blir han redd for... DET har du helt rett i og...enda jeg har blitt litt sunnere, så vil jeg ha iskrem i dag. Jeg er så forfjamset at jeg ikke husker hva "dette" var? Remind me? Dette får du ikke lov til å skrive, eller tenke, Cid! Fyyyyyyy................!!!!!!! (Folket flykter til alle kanter og skriker av skrekk...HJELP! Rumpedyret kommer igjen! ) Alt i rute med andre ord. Det spørs, for jeg er helt utslitt etter alt det dere skriver her. Det med amming skulle være sånn at siden du har fått smake på farsmelken til Anton så er det bare riktig at han får smake på morsmelken din lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #146650 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (31 minutter siden): Det med amming skulle være sånn at siden du har fått smake på farsmelken til Anton så er det bare riktig at han får smake på morsmelken din lol. Å FYYYYYYYYYYYY SÅ VEMMELIG! Du fortjener vond mat som du må spise opp nå med en gang! Vond ost og oliven! Værsågod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #146651 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Å FYYYYYYYYYYYY SÅ VEMMELIG! Du fortjener vond mat som du må spise opp nå med en gang! Vond ost og oliven! Værsågod! 🤮 🛖🔑🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #146652 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Å FYYYYYYYYYYYY SÅ VEMMELIG! Du fortjener vond mat som du må spise opp nå med en gang! Vond ost og oliven! Værsågod! @Frøkenfryden liker sikkert det der da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #146653 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): 🤮 Du må spise det opp...det grønne der også! Kjell og gjengen har talt! Ingen syns synd på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #146654 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du må spise det opp...det grønne der også! Kjell og gjengen har talt! Ingen syns synd på deg!!! Er ikke oliven godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #146655 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Er ikke oliven godt? Ikke for dem som ikke liker det, men det var dette grønne her jeg mente. 🤮 ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #146656 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ikke for dem som ikke liker det, men det var dette grønne her jeg mente. 🤮 ( ) Er oliven det med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #146657 Del Skrevet 21 timer siden Uansett = ÆSJ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #146658 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Uansett = ÆSJ. Noen liker å maule sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #146659 Del Skrevet 21 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Noen liker å maule sånt. Hva??? S...p...y...? 🤮 Da lever dere jammen meg annerledes der du kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #146660 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Hva??? S...p...y...? 🤮 Da lever dere jammen meg annerledes der du kommer fra. Er sånn over hele verden 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå