Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #146501 Del Skrevet 22. januar Nå skal jeg logge av her og finne min teve. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #146502 Del Skrevet 22. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Nå skal jeg logge av her og finne min teve. Snakkes. Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar #146503 Del Skrevet 22. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Å? Et lite snikespørsmål her? Jeg var helt sikkert gammel nok til å ta vare på yngre folk rundt meg. Fikk Miyagi med seg hva jeg prøvde på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #146504 Del Skrevet 22. januar Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146505 Del Skrevet 23. januar Hoppe og Anton sov sammen i natt 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #146506 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (10 timer siden): Fikk Miyagi med seg hva jeg prøvde på? Han er ikke her nå, så jeg får ikke spurt ham. Cid skrev (1 time siden): Hoppe og Anton sov sammen i natt 👱🏻♀️👨🏼🛌 Nei, det gjorde de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146507 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Han er ikke her nå, så jeg får ikke spurt ham. Nei, det gjorde de ikke. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146508 Del Skrevet 23. januar Anton har seksuelt trakassert ordet og Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #146509 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (1 time siden): Hvorfor ikke? Hvorfor hva? Cid skrev (1 time siden): Anton har ikke trakassert ordet og Hoppe. Som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146510 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hvorfor hva? Som vanlig. Hvorfor sov ikke dere sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #146511 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (1 minutt siden): Hvorfor sov ikke dere sammen? Vi bor hver for oss og er ikke sammen, så da sover vi heller ikke sammen. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146512 Del Skrevet 23. januar Jeg tror at dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146513 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi bor hver for oss og er ikke sammen, så da sover vi heller ikke sammen. Skjønner? Dere har jo barn sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #146514 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (2 minutter siden): Jeg tror at dette er Anton. Dobbeltnei! Cid skrev (2 minutter siden): Dere har jo barn sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146515 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dobbeltnei! Liker ikke du Andy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146516 Del Skrevet 23. januar Vet du liker Borat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146517 Del Skrevet 23. januar Denne katten er på besøk på Lønneberget, slipper Hoppe den inn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar #146518 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (5 minutter siden): Liker ikke du Andy? Nei, han er en skikkelig skravlekjerring med de andre gla og glitterkjerringene på teve. Cid skrev (4 minutter siden): Vet du liker Borat da NEI! 👿 Cid skrev (3 minutter siden): Denne katten er på besøk på Lønneberget, slipper Hoppe den inn? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. januar #146519 Del Skrevet 23. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, han er en skikkelig skravlekjerring med de andre gla og glitterkjerringene på teve. NEI! 👿 Ja. Trodde du drev og så på de real seriene, du har nevnt det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #146520 Del Skrevet 23. januar Cid skrev (6 minutter siden): Denne katten er på besøk på Lønneberget, slipper Hoppe den inn? 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå