SVK Skrevet 21. januar #146441 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (32 minutter siden): Mister det tilliten til onkel Cid? 🤥 Ordet: Ikke med den nesa der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146442 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (1 time siden): Mister det tilliten til onkel Cid? Mhm. *snufs* SVK skrev (35 minutter siden): Ordet: Ikke med den nesa der! Vi savner nesa til SVK. Sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. januar #146443 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Vi savner nesa til SVK. Sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146444 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Mhm. *snufs* Vi savner nesa til SVK. Sånn er det. Hater det meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146445 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (19 minutter siden): Hater det meg nå? Nei. Bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146446 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei. Bare trist. Gråter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146447 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (8 minutter siden): Gråter det? Ja, for det er så mye som ikke er sant i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146448 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, for det er så mye som ikke er sant i denne tråden. Jeg snakker som oftest sant jeg, jeg er jo tross alt en stjernereporter fra Le og Rør 🧔🏻🗒️📷🌟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146449 Del Skrevet 21. januar Nå har Anton bedt Hoppe ut på en date. 👨🏼🌹👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146450 Del Skrevet 21. januar Hun sier ja, senere den dagen. 👨🏼👱🏻♀️🏬🍱🍱🥢🥢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146451 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (6 minutter siden): Jeg snakker som oftest sant jeg, jeg er jo tross alt en stjernereporter fra Le og Rør De har ikke et godt rykte, for de skriver hva som helst for å få en historie... Cid skrev (5 minutter siden): Nå har Anton bedt Hoppe ut på en date. 👨🏼🌹👱🏻♀️ Løgn... Cid skrev (4 minutter siden): Hun sier ja, senere den dagen. 👨🏼👱🏻♀️🏬🍱🍱🥢🥢 Løgn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146452 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): De har ikke et godt rykte, for de skriver hva som helst for å få en historie... Løgn... Løgn.... @SVK er jo lederen i Le og Rør, formidler av 100% sannhet 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146453 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (14 minutter siden): Hun sier ja, senere den dagen. 👨🏼👱🏻♀️🏬🍱🍱🥢🥢 Dette var sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146454 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (1 minutt siden): @SVK er jo lederen i Le og Rør, formidler av 100% Usannhet Det var det vi sa. Cid skrev (1 minutt siden): Dette var ikke sant. Unskyld. Jeg var løgnaktig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146455 Del Skrevet 21. januar Hun får besøk av sine gamle venner Mr Miyagi og Mr Han senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146456 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det var det vi sa. Er det uro på Lønneberget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146457 Del Skrevet 21. januar Hoppe har dette bildet inne på stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146458 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (3 minutter siden): Hun får besøk av sine gamle vaktvenner Mr Miyagi og Mr Han senere. De er jo på jobb og dekker halvparten hver her. Cid skrev (3 minutter siden): Er det uro på Lønneberget? Ja. Cid skrev (2 minutter siden): Hoppe har dette bildet inne på stua. Han er jo i min vaktstyrke, så det finnes et bilde av ham hos meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146459 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De er jo på jobb og dekker halvparten hver her. Ja. Han er jo i min vaktstyrke, så det finnes et bilde av ham hos meg ja. Har de blitt informert om oppførselen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146460 Del Skrevet 21. januar Ja. De rister på hodet og tror det nesten ikke. En rampe-Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå