Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #146441 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Var ikke meg, ordet skrev Ordet ser sorgfullt på meg og jeg ser en liten tåre i øyekroken der, for "Onkel jugde!"...sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #146442 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ordet ser sorgfullt på meg og jeg ser en liten tåre i øyekroken der, for "Onkel jugde!"...sier det. Mister det tilliten til onkel Cid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #146443 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (32 minutter siden): Mister det tilliten til onkel Cid? 🤥 Ordet: Ikke med den nesa der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #146444 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 time siden): Mister det tilliten til onkel Cid? Mhm. *snufs* SVK skrev (35 minutter siden): Ordet: Ikke med den nesa der! Vi savner nesa til SVK. Sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #146445 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Vi savner nesa til SVK. Sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146446 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Mhm. *snufs* Vi savner nesa til SVK. Sånn er det. Hater det meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146447 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (19 minutter siden): Hater det meg nå? Nei. Bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146448 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei. Bare trist. Gråter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146449 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Gråter det? Ja, for det er så mye som ikke er sant i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146450 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, for det er så mye som ikke er sant i denne tråden. Jeg snakker som oftest sant jeg, jeg er jo tross alt en stjernereporter fra Le og Rør 🧔🏻🗒️📷🌟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146451 Del Skrevet 5 timer siden Nå har Anton bedt Hoppe ut på en date. 👨🏼🌹👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146452 Del Skrevet 5 timer siden Hun sier ja, senere den dagen. 👨🏼👱🏻♀️🏬🍱🍱🥢🥢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146453 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Jeg snakker som oftest sant jeg, jeg er jo tross alt en stjernereporter fra Le og Rør De har ikke et godt rykte, for de skriver hva som helst for å få en historie... Cid skrev (5 minutter siden): Nå har Anton bedt Hoppe ut på en date. 👨🏼🌹👱🏻♀️ Løgn... Cid skrev (4 minutter siden): Hun sier ja, senere den dagen. 👨🏼👱🏻♀️🏬🍱🍱🥢🥢 Løgn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146454 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): De har ikke et godt rykte, for de skriver hva som helst for å få en historie... Løgn... Løgn.... @SVK er jo lederen i Le og Rør, formidler av 100% sannhet 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146455 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (14 minutter siden): Hun sier ja, senere den dagen. 👨🏼👱🏻♀️🏬🍱🍱🥢🥢 Dette var sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146456 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): @SVK er jo lederen i Le og Rør, formidler av 100% Usannhet Det var det vi sa. Cid skrev (1 minutt siden): Dette var ikke sant. Unskyld. Jeg var løgnaktig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146457 Del Skrevet 5 timer siden Hun får besøk av sine gamle venner Mr Miyagi og Mr Han senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146458 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det var det vi sa. Er det uro på Lønneberget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146459 Del Skrevet 5 timer siden Hoppe har dette bildet inne på stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146460 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Hun får besøk av sine gamle vaktvenner Mr Miyagi og Mr Han senere. De er jo på jobb og dekker halvparten hver her. Cid skrev (3 minutter siden): Er det uro på Lønneberget? Ja. Cid skrev (2 minutter siden): Hoppe har dette bildet inne på stua. Han er jo i min vaktstyrke, så det finnes et bilde av ham hos meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå