Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #146421 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Så mange ærender at dere må sove til natta? Nei døgnrytmen vår er så skakkjørt at vi ikke får sove om natten hvor trøtt vi enn er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146422 Del Skrevet 20. januar Jaja...hyggelig å se dere er det i alle fall. Jeg finner meg litt mat og teve. Dere kjenner meg nå; "vanedyret Hoppe". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #146423 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jaja...hyggelig å se dere er det i alle fall. Jeg finner meg litt mat og teve. Dere kjenner meg nå; "vanedyret Hoppe". Ja vi synes at det høres hyggelig og koselig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146424 Del Skrevet 20. januar Nå kliner hun med Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146425 Del Skrevet 20. januar Cid skrev (7 timer siden): Dette er Anton. Dette er fortsatt Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146426 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Spøkelsene trenger ikke nøkkel og dør vet du. Værsågod til dem som vil ha. 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146427 Del Skrevet 20. januar Dette er Hoppe sin nåværende kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #146428 Del Skrevet 20. januar Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146429 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (6 timer siden): Nå tenker hun at hun vil koke egg og ha til frokost snart. Ja, det stemmer. Cid skrev (6 timer siden): Dette er fortsatt Anton. Nei. Cid skrev (6 timer siden): Dette er Hoppe sin nabo som hun ikke kjenner, men det gjør jeg, Cid. Han er min "spesielle venn". Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Nei hun sto opp halv fem, for da gikk det ikke an å ligge lengre. Hun er dessverre våken...og har nå lest verdens beste nyhet om den er sann, nemlig at Leonard Peltier skal løslates fra nesten femti år i fengsel, for noe som han ikke hadde gjort i utgangspunktet. De trengte en syndebukk og han var dessverre der, så de tok ham. Er det virkelig mulig at Biden får ham løslatt? 😢 https://www.theguardian.com/us-news/2025/jan/20/biden-commutation-leonard-peltier#img-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #146430 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det stemmer. Nei. Nei hun sto opp halv fem, for da gikk det ikke an å ligge lengre. Hun er dessverre våken...og har nå lest verdens beste nyhet om den er sann, nemlig at Leonard Peltier skal løslates fra nesten femti år i fengsel, for noe som han ikke hadde gjort i utgangspunktet. De trengte en syndebukk og han var dessverre der, så de tok ham. Er det virkelig mulig at Biden får ham løslatt? 😢 https://www.theguardian.com/us-news/2025/jan/20/biden-commutation-leonard-peltier#img-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146431 Del Skrevet 21. januar Godmorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146432 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ja, det stemmer. Nei. Nei hun sto opp halv fem, for da gikk det ikke an å ligge lengre. Hun er dessverre våken...og har nå lest verdens beste nyhet om den er sann, nemlig at Leonard Peltier skal løslates fra nesten femti år i fengsel, for noe som han ikke hadde gjort i utgangspunktet. De trengte en syndebukk og han var dessverre der, så de tok ham. Er det virkelig mulig at Biden får ham løslatt? 😢 https://www.theguardian.com/us-news/2025/jan/20/biden-commutation-leonard-peltier#img-1 Mener du at jeg knuller han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146433 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja, det stemmer. Nei. Nei hun sto opp halv fem, for da gikk det ikke an å ligge lengre. Hun er dessverre våken...og har nå lest verdens beste nyhet om den er sann, nemlig at Leonard Peltier skal løslates fra nesten femti år i fengsel, for noe som han ikke hadde gjort i utgangspunktet. De trengte en syndebukk og han var dessverre der, så de tok ham. Er det virkelig mulig at Biden får ham løslatt? 😢 https://www.theguardian.com/us-news/2025/jan/20/biden-commutation-leonard-peltier#img-1 Biden er jo ikke president lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. januar #146434 Del Skrevet 21. januar Da Lønnebladet intervjuet Hoppe hvor vi spurte henne hvordan hun har klart å bli over 100 år så svarte hun: Daglig besøk på frierhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146435 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (10 minutter siden): Mener du at jeg *sensur* han? Selvsagt ikke. Dere spiller sjakk sammen. Må slutte med den grisepraten, Cid. Cid skrev (10 minutter siden): Biden er jo ikke president lenger. Han klarte vel å trekke i noen viktige tråder før han ikke kunne det lengre. Fint. SVK skrev (5 minutter siden): Da Lønnebladet intervjuet Hoppe hvor vi spurte henne hvordan hun har klart å bli over 100 år så svarte hun: Daglig besøk på frierhuset. Hahaha...du får meg til å høres ut som den lokale gledespiken her. Er ikke det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146436 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Selvsagt ikke. Dere spiller sjakk sammen. Må slutte med den grisepraten, Cid. Han klarte vel å trekke i noen viktige tråder før han ikke kunne det lengre. Fint. Hahaha...du får meg til å høres ut som den lokale gledespiken her. Er ikke det altså. Du som starta, han får rimme Anton eller noe. Trodde du sa gledespikken lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146437 Del Skrevet 21. januar Skjerpings, Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146438 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Skjerpings, Cid! Var ikke meg, ordet skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #146439 Del Skrevet 21. januar Cid skrev (7 minutter siden): Var ikke meg, ordet skrev Ordet ser sorgfullt på meg og jeg ser en liten tåre i øyekroken der, for "Onkel jugde!"...sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. januar #146440 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ordet ser sorgfullt på meg og jeg ser en liten tåre i øyekroken der, for "Onkel jugde!"...sier det. Mister det tilliten til onkel Cid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå