Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Så mange ærender at dere må sove til natta? :lur: 

Nei døgnrytmen vår er så skakkjørt at vi ikke får sove om natten hvor trøtt vi enn er.:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja...hyggelig å se dere er det i alle fall. :) Jeg finner meg litt mat og teve. Dere kjenner meg nå; "vanedyret Hoppe". :lur: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jaja...hyggelig å se dere er det i alle fall. :) Jeg finner meg litt mat og teve. Dere kjenner meg nå; "vanedyret Hoppe". :lur: 

Ja vi synes at det høres hyggelig og koselig ut.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Spøkelsene trenger ikke nøkkel og dør vet du. :plystre:

Værsågod til dem som vil ha. :) 

🆘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 timer siden):

Nå tenker hun at hun vil koke egg og ha til frokost snart. 

Ja, det stemmer. :nikke: 

Dette er fortsatt Anton.

Nei. :fy: 

Dette er Hoppe sin nabo som hun ikke kjenner, men det gjør jeg, Cid. Han er min "spesielle venn". ;) 

ivar-tollefsen-jpg

Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe sover nå.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Nei hun sto opp halv fem, for da gikk det ikke an å ligge lengre. Hun er dessverre våken...og har nå lest verdens beste nyhet om den er sann, nemlig at Leonard Peltier skal løslates fra nesten femti år i fengsel, for noe som han ikke hadde gjort i utgangspunktet. De trengte en syndebukk og han var dessverre der, så de tok ham. Er det virkelig mulig at Biden får ham løslatt? 😢 https://www.theguardian.com/us-news/2025/jan/20/biden-commutation-leonard-peltier#img-1    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei hun sto opp halv fem, for da gikk det ikke an å ligge lengre. Hun er dessverre våken...og har nå lest verdens beste nyhet om den er sann, nemlig at Leonard Peltier skal løslates fra nesten femti år i fengsel, for noe som han ikke hadde gjort i utgangspunktet. De trengte en syndebukk og han var dessverre der, så de tok ham. Er det virkelig mulig at Biden får ham løslatt? 😢 https://www.theguardian.com/us-news/2025/jan/20/biden-commutation-leonard-peltier#img-1    

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Mener du at jeg knuller han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Biden er jo ikke president lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da Lønnebladet intervjuet Hoppe hvor vi spurte henne hvordan hun har klart å bli over 100 år så svarte hun: Daglig besøk på frierhuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Mener du at jeg *sensur* han?

Selvsagt ikke. Dere spiller sjakk sammen. :jolie: Må slutte med den grisepraten, Cid. :fy: 

Cid skrev (10 minutter siden):

Biden er jo ikke president lenger.

Han klarte vel å trekke i noen viktige tråder før han ikke kunne det lengre. Fint. :) 

SVK skrev (5 minutter siden):

Da Lønnebladet intervjuet Hoppe hvor vi spurte henne hvordan hun har klart å bli over 100 år så svarte hun: Daglig besøk på frierhuset

Hahaha...du får meg til å høres ut som den lokale gledespiken her. :fy: Er ikke det altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Selvsagt ikke. Dere spiller sjakk sammen. :jolie: Må slutte med den grisepraten, Cid. :fy: 

Han klarte vel å trekke i noen viktige tråder før han ikke kunne det lengre. Fint. :) 

Hahaha...du får meg til å høres ut som den lokale gledespiken her. :fy: Er ikke det altså. 

Du som starta, han får rimme Anton eller noe.

Trodde du sa gledespikken lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerpings, Cid! :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Skjerpings, Cid! :jolie: 

Var ikke meg, ordet skrev :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Var ikke meg, ordet skrev :engel:

Ordet ser sorgfullt på meg og jeg ser en liten tåre i øyekroken der, for "Onkel jugde!"...sier det. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Ordet ser sorgfullt på meg og jeg ser en liten tåre i øyekroken der, for "Onkel jugde!"...sier det. :( 

Mister det tilliten til onkel Cid?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...