Cid Skrevet 20. januar #146401 Del Skrevet 20. januar @KnekkeBørre fikk nylig lurt Anton i fengsel, nå har Anton rømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146402 Del Skrevet 20. januar Phoenix Heart skrev (7 minutter siden): Takk, for utnevnelsen 😃🥰 Bare hyggelig. Cid skrev (5 minutter siden): Er det sånn Anton gjør med bøller? Det er det. Kort prosess med slubberter. Cid skrev (2 minutter siden): @KnekkeBørre fikk nylig lurt Anton i fengsel, nå har Anton rømt. ...men en forveksling skjedde så han selv ble satt i fengsel på vann og knekkebrød. Anton har ingen sett noe til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146403 Del Skrevet 20. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Bare hyggelig. Det er det. Kort prosess med slubberter. ...men en forveksling skjedde så han selv ble satt i fengsel på vann og knekkebrød. Anton har ingen sett noe til. Mens du koser deg med sushi og farsmelk? Endret 20. januar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146404 Del Skrevet 20. januar Jeg ser en annen vei og leser ikke hva du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146405 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg ser en annen vei og leser ikke hva du skriver. Ser dyrene en annen vei fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146406 Del Skrevet 20. januar Nå gjør de det ja og snakker sammen stille og bestemmer seg hvilken ekstrastraff du skal få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146407 Del Skrevet 20. januar 🛖🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146408 Del Skrevet 20. januar Takk! 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146409 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk! 👿 For? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146410 Del Skrevet 20. januar Cid skrev (1 time siden): 🛖🔑 Hus, nøkkel til de som kommer etter deg. Cid skrev (22 minutter siden): For? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146411 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hus, nøkkel til de som kommer etter deg. Er en ekstra lås innenfor som bare jeg kan åpne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146412 Del Skrevet 20. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146413 Del Skrevet 20. januar Kos til Hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #146414 Del Skrevet 20. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #146415 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Det kan du være helt sikker på. 🦨 Litt. En luring lurer alltid på noe. Nei. Gjorde nok det. En hel dags ærender høres mye ut, men lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #146416 Del Skrevet 20. januar Cid skrev (3 timer siden): Kos til Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146417 Del Skrevet 20. januar Cid skrev (4 timer siden): Er en ekstra lås innenfor som bare jeg kan åpne. Spøkelsene trenger ikke nøkkel og dør vet du. Cid skrev (4 timer siden): Kos til Hoppe Værsågod til dem som vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #146418 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Spøkelsene trenger ikke nøkkel og dør vet du. Værsågod til dem som vil ha. Vi håper at du har en fin og god mandagskveld Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146419 Del Skrevet 20. januar Takker. Den er grei. Jeg har spist og renset dusjsluket...resten av må-gjøres-tingene får jeg ta i morgen. Har dere hatt det bra, C&C? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #146420 Del Skrevet 20. januar ...eller, nei, jeg har ikke spist det som var i sluket! Så forsluken er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå