Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #146361 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Nå ser hun på hvordan mochi lages. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå ble jeg litt inspirert og har bestemt meg for å leve litt farlig i morgen; jeg skal kjøpe en slik pakke og la det stå til. Har testet før og likte dem ikke, men ok, jeg forsøker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146362 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skal kjøpe makroner også og håper det beste. Har smakt dem tre ganger før og syns at de ikke smakte så mye, men jeg gir det et forsøk til og feirer at...jeg ikke har bursdag i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146363 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg skal kjøpe makroner også og håper det beste. Har smakt dem tre ganger før og syns at de ikke smakte så mye, men jeg gir det et forsøk til og feirer at...jeg ikke har bursdag i morgen. Vi sier nam nam til makroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146364 Del Skrevet 2 timer siden Håper de lever opp til...noe...eller forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #146365 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Håper de lever opp til...noe...eller forventningene. Skal du kjøpe et sushi brett med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146366 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Skal du kjøpe et sushi brett med? Nei, grensen må jo gå et sted. Sushi er ikke hyggelig å tenke på i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146367 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Håper de lever opp til...noe...eller forventningene. Det håper vi også. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, grensen må jo gå et sted. Sushi er ikke hyggelig å tenke på i det hele tatt. Du kan bare gi sushien til oss, for vi sier ja takk.🥢🥢🍣🍣🍚🍚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146368 Del Skrevet 2 timer siden Hoppe lurer på om det bare er rykter, eller om ekteparet Obama skal skilles...noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146369 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hoppe lurer på om det bare er rykter, eller om ekteparet Obama skal skilles...noen som vet noe? Det har vi ikke hørt noe om. men vi tenker at det er kjempetrist hvis det er tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146370 Del Skrevet 2 timer siden Mhm...det tenker jeg også og håper det bare er tull. Ei kjent ei ved navn "Aniston" ble foreslått som ny flørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146371 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm...det tenker jeg også og håper det bare er tull. Ei kjent ei ved navn "Aniston" ble foreslått som ny flørt. Vi håper også at det bare er tull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #146372 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Mhm...det tenker jeg også og håper det bare er tull. Ei kjent ei ved navn "Aniston" ble foreslått som ny flørt. Skulle ønske at det var ekteparet Verrett som skulle skilles. Endret 2 timer siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146373 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Skulle ønske at det var ekteparet Verrett som skulle skilles. Nå snakker vi her! Jeg kjenner i min magefølelse at det nok kommer litt inn i fremtiden og da sørger ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #146374 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå snakker vi her! Jeg kjenner i min magefølelse at det nok kommer litt inn i fremtiden og da sørger ikke jeg. Håper bare ikke at ekteparet Hoppe og Anton skilles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146375 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #146376 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Håper bare ikke at vennene Hoppe og Anton skilles. Vi er venner for alltid vi. Snakkes senere. Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat. Nei, hun planlegger det akkurat nå faktisk. Må ha to skiver og kanskje brunost i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #146377 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi er venner for alltid vi. Snakkes senere. Nei, hun planlegger det akkurat nå faktisk. Må ha to skiver og kanskje brunost i kveld. Vi synes at det er bra at du koser deg, for god kveldsmat det må vi ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #146378 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Vi er venner for alltid vi. Snakkes senere. Nei, hun planlegger det akkurat nå faktisk. Må ha to skiver og kanskje brunost i kveld. Snakkes jeg senere med dyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #146379 Del Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #146380 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (9 timer siden): Kommer Miyagi etter meg nå? Lurer fortsatt på dette 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå