Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #146321 Del Skrevet 18. januar Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146322 Del Skrevet 19. januar Noen gamle kjenninger er på vei til Lønneberget, Hoppe og Anton gleder seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #146323 Del Skrevet 19. januar Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. januar #146324 Del Skrevet 19. januar Hoppe lever det glade hoppeliv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #146325 Del Skrevet 19. januar SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe lever det glade hoppeliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #146326 Del Skrevet 19. januar Cid skrev (13 timer siden): Dette står ute i hagen hos Hoppe og Anton. Disse er jo så fryktelig vakre på den ene måten, men jeg får alltid vondt av dem. De var frie vekster og ble tvunget til å bøye seg slik skaperen lagde dem. Det ble kuttet bort greiner, surret harde ståltråder rundt dem og så har de måttet vokse for å bli slik noen ville ha dem og det er det motsatte av hva jeg syns at alt levende skulle gjennomgå. Vi skal ha frie liv! ...men ja, det er vakkert. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ja, skal ha skiver med nøkkelost i dag, for det har jeg lyst på. Jeg sov en time ekstra og jeg kunne godt hatt mer nå, men i dag skal der ryddes og kastes litt, så da må jeg begynne nokså tidlig med det. Når en bor i fellesplasser og alle deler søppeldunker, da kommer det alltid noen som skal fylle dem helt alene og da må vi andre vente til neste uke. Hele året. Denne gangen er det min tur. Godmorgen alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. januar #146327 Del Skrevet 19. januar Doktor Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146328 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Disse er jo så fryktelig vakre på den ene måten, men jeg får alltid vondt av dem. De var frie vekster og ble tvunget til å bøye seg slik skaperen lagde dem. Det ble kuttet bort greiner, surret harde ståltråder rundt dem og så har de måttet vokse for å bli slik noen ville ha dem og det er det motsatte av hva jeg syns at alt levende skulle gjennomgå. Vi skal ha frie liv! ...men ja, det er vakkert. Ja, skal ha skiver med nøkkelost i dag, for det har jeg lyst på. Jeg sov en time ekstra og jeg kunne godt hatt mer nå, men i dag skal der ryddes og kastes litt, så da må jeg begynne nokså tidlig med det. Når en bor i fellesplasser og alle deler søppeldunker, da kommer det alltid noen som skal fylle dem helt alene og da må vi andre vente til neste uke. Hele året. Denne gangen er det min tur. Godmorgen alle. Tror ikke det er slik det er 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146329 Del Skrevet 19. januar Cid skrev (3 timer siden): Noen gamle kjenninger er på vei til Lønneberget, Hoppe og Anton gleder seg De har nå ankommet, som vist på bildet så venter de ute i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146330 Del Skrevet 19. januar Anton er en tidligere karatemester fra 80 tallet, de kalte han for Anty Boy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146331 Del Skrevet 19. januar Han her kommer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #146332 Del Skrevet 19. januar SVK skrev (1 time siden): Doktor Anton: Haha...nei, det er nok ikke han. Cid skrev (38 minutter siden): Tror ikke det er slik det er 😛 Min frokost? Nei, det ble gul ost og kalverull og masse små tomater istedenfor. Cid skrev (37 minutter siden): De har nå ankommet, som vist på bildet så venter de ute i hagen. Mine vakter er sendt ut for å vise dem videre til deg. Du må gi dem noe å spise og drikke. Cid skrev (35 minutter siden): Anton er en tidligere karatemester fra 80 tallet, de kalte han for Anty Boy. Det har jeg ikke hørt noe om før nå...kan det være slik, eller er det tullball og tøys? Cid skrev (22 minutter siden): Han her kommer med. Han er en skikkelig råbarket tøffing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146333 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Haha...nei, det er nok ikke han. Min frokost? Nei, det ble gul ost og kalverull og masse små tomater istedenfor. Mine vakter er sendt ut for å vise dem videre til deg. Du må gi dem noe å spise og drikke. Det har jeg ikke hørt noe om før nå...kan det være slik, eller er det tullball og tøys? Han er en skikkelig råbarket tøffing. Nei det med Bonsai. 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146334 Del Skrevet 19. januar Hoppe bruker å vinke til frierne hver morgen. 🏡🙋🏼♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🏠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19. januar #146335 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Doktor Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar #146336 Del Skrevet 19. januar Cid skrev (2 minutter siden): Nei det med Bonsai. 🏃♂️ Jeg syns at jeg kan se på dem at de skriker helt stille og har det vondt. Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe bruker å vinke til frierne hver morgen. 🏡🙋🏼♀️🕺🏻🏠 Her ser vi meg vinke farvel til Cid som går fra meg og hjem til seg selv, så dette er helt rett. For en gangs skyld. SVK skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146337 Del Skrevet 19. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg syns at jeg kan se på dem at de skriker helt stille og har det vondt. Her ser vi meg vinke farvel til Cid som går fra meg og hjem til seg selv, så dette er helt rett. For en gangs skyld. Ser ut som at de har det koselig i fine omgivelser, må ikke tenke så mørkt om alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146338 Del Skrevet 19. januar SVK skrev (7 minutter siden): Hoppe undersøker anusen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146339 Del Skrevet 19. januar Hun skal rimme Anton i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #146340 Del Skrevet 19. januar Ops skulle si trimme lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå