Cid Skrevet 12 timer siden #146261 Del Skrevet 12 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Ja, det handler nok om når man var barn. De som var barn da prequel kom ut likte den, mens de som var voksne da prequel kom ut likte den ofte ikke. Jeg så ikke Karate Kid som barn men liker det jeg ser nå så er vel individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12 timer siden #146262 Del Skrevet 12 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Ja, det handler nok om når man var barn. De som var barn da prequel kom ut likte den, mens de som var voksne da prequel kom ut likte den ofte ikke. George Lucas tjente en formue på å selge Star Wars-leketøy til barn. Så for han var det nok viktigere at den nye triologien var likt av barn enn at den var likt av de voksne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146263 Del Skrevet 12 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): George Lucas tjente en formue på å selge Star Wars-leketøy til barn. Så for han var det nok viktigere at den nye triologien var likt av barn enn at den var likt av de voksne. Sett Cobra Kai og filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12 timer siden #146264 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Sett Cobra Kai og filmene? Jeg har sett Karate Kid filmene. Men det er lenge siden så jeg husker svært lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146265 Del Skrevet 12 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg har sett Karate Kid filmene. Men det er lenge siden så jeg husker svært lite. Anbefaler serien, har blitt helt hektet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #146266 Del Skrevet 12 timer siden Phoenix Heart skrev (25 minutter siden): Hoppe planlegger lunsj, det står mellom disse rettene Jeg tar disse to her, takk...eller kanskje halvparten av hver, for det så mye ut. Cid skrev (21 minutter siden): Alle filmene er oppfølgere, serien med og med samme skuespillere. Anbefaler deg å se på en episode for å se hva du synes, skikkelig bra. Ok. SVK skrev (17 minutter siden): Vet mange føler det samme som deg om Star Wars. Men da de lagde den første Star Wars-filmen så var det aldri planlagt en 2er og 3er. Så om de aldri lagde nye filmer så hadde du ikke fått den første Star Wars-triologien, du hadde kun fått den første filmen. Jo, det er kanskje slik, men de opprinnelige figurene og rolletolkerne er det noe spesielt med. Jeg har vansker med å gå bakover i tid og se dem som unge utgaver og noen helt andre skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146267 Del Skrevet 12 timer siden Karakteren Kreese i Karate Kid er basert på Anton og hvordan han behandlet meg i ungdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12 timer siden #146268 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, det er kanskje slik, men de opprinnelige figurene og rolletolkerne er det noe spesielt med. Jeg har vansker med å gå bakover i tid og se dem som unge utgaver og noen helt andre skuespillere. Skjønner og er en ærlig sak det. Selv elsker jeg Indiana Jones-triologien og syntes de to siste filmene var svært dårlige. Så jeg ser aldri de to siste filmene igjen. Men jeg ser den første triologien igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #146269 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Karakteren Kreese i Karate Kid er basert på Anton og hvordan han behandlet meg i ungdommen. Haha...DU er jo fremdeles bare en vilter ungdom, så det kan ikke stemme. SVK skrev (6 minutter siden): Skjønner og er en ærlig sak det. Selv elsker jeg Indiana Jones-triologien og syntes de to siste filmene var svært dårlige. Så jeg ser aldri de to siste filmene igjen. Men jeg ser den første triologien igjen. Håper at han ikke skal lage flere filmer, for velig gamle actionhelter er ikke troverdige. Jeg forholder meg til virkeligheten og gammel mannekropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146270 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Haha...DU er jo fremdeles bare en vilter ungdom, så det kan ikke stemme. Håper at han ikke skal lage flere filmer, for velig gamle actionhelter er ikke troverdige. Jeg forholder meg til virkeligheten og gammel mannekropp. Som i filmen så slo Anton meg helseløs 👨🏼🤕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #146271 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Som i filmen så slo Anton meg helseløs 👨🏼🤕 Nei, det tror jeg ikke noe på. Han ga deg nok en Bamseklem tenker jeg og kilte deg under armene da han holdt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146272 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det tror jeg ikke noe på. Han ga deg nok en Bamseklem tenker jeg og kilte deg under armene da han holdt deg. Er sykt da hvor forferdelig ung Larusso så ut i filmen trass i at han var 23 på den tiden, så ut som at han var 13 år i filmen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #146273 Del Skrevet 11 timer siden Ja.....det var rart. Kanskje det holder seg slik gjennom hans liv også? Ser ung ut når han begynner å bli gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146274 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja.....det var rart. Kanskje det holder seg slik gjennom hans liv også? Ser ung ut når han begynner å bli gammel? Slik ser han ut nå som 63 åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146275 Del Skrevet 10 timer siden Hoppe dater han her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146276 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (29 minutter siden): Slik ser han ut nå som 63 åring. Å. Han hadde blitt en voksen mann ja, men holder seg godt. Neitakk til dem begge. Cid skrev (25 minutter siden): Hoppe dater han her. Nei fydda, han er klar til å slå ennå jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #146277 Del Skrevet 9 timer siden Phoenix Heart skrev (3 timer siden): Hoppe planlegger lunsj, det står mellom disse rettene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #146278 Del Skrevet 9 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146279 Del Skrevet 9 timer siden Hadebrasålenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146280 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Å. Han hadde blitt en voksen mann ja, men holder seg godt. Neitakk til dem begge. Nei fydda, han er klar til å slå ennå jo! Så du blir ikke Hoppe Kreese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå