Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #146241 Del Skrevet 15 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #146242 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (11 minutter siden): Så vi kuttet ikke av tisseluren til Anton? Nei. 😢 Cid skrev (11 minutter siden): hva var grufullt med dette? Jeg er trøtt og det er midt på natten Cid. Orker ikke svare på mye nå. Sorry. 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #146243 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. 😢 Jeg er trøtt og det er midt på natten Cid. Orker ikke svare på mye nå. Sorry. 😴 Sover alle dyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #146244 Del Skrevet 15 timer siden Ja. "Hoppedyret" også nå. God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #146245 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei. 😢 Jeg er trøtt og det er midt på natten Cid. Orker ikke svare på mye nå. Sorry. 😴 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja. "Hoppedyret" også nå. God natt. Vi ønsker deg en Godnatt videre Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #146246 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja. "Hoppedyret" også nå. God natt. Er jeg trygg? Natta du og Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #146247 Del Skrevet 14 timer siden Vi ser at det fantaseres videre her.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146248 Del Skrevet 10 timer siden Nå byr hun på et lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146249 Del Skrevet 9 timer siden Nå ser hun på Karate Kid sammen med meg og ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #146250 Del Skrevet 8 timer siden Cid kidnappet Ordet og meg og vi MÅ se karatefilmer i mange timer i ett strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146251 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Cid kidnappet Ordet og meg og vi MÅ se karatefilmer i mange timer i ett strekk! Liker ikke du Karate Kid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #146252 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Liker ikke du Karate Kid? Jo, men bare den første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146253 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jo, men bare den første. Er de andre dårlige? Jeg starter på 1 nå, ser på Cobra Kai for tiden så vil gjerne vite om alle karakterene slik det blir mer spesielt å se de dukke opp i serien. Skikkelig bra serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146254 Del Skrevet 8 timer siden Dette er Anton og Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #146255 Del Skrevet 8 timer siden Nei, sikkert ikke dårligere, men jeg har sett den første mange ganger, så jeg kjenner liksom rollene der. De opprinnelige i historien. Sånn er det med Star Wars-filmene også for meg. De tre som kom først er de ordentlige...og så valgte de å lage nye filmer som gikk bakover i historien. Det ble feil for min del. Haha...nei det er ikke dem. Anton og Ordet mitt er bare snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8 timer siden #146256 Del Skrevet 8 timer siden Hoppe planlegger lunsj, det står mellom disse rettene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146257 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, sikkert ikke dårligere, men jeg har sett den første mange ganger, så jeg kjenner liksom rollene der. De opprinnelige i historien. Sånn er det med Star Wars-filmene også for meg. De tre som kom først er de ordentlige...og så valgte de å lage nye filmer som gikk bakover i historien. Det ble feil for min del. Haha...nei det er ikke dem. Anton og Ordet mitt er bare snille. Alle filmene er oppfølgere, serien med og med samme skuespillere. Anbefaler deg å se på en episode for å se hva du synes, skikkelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #146258 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei, sikkert ikke dårligere, men jeg har sett den første mange ganger, så jeg kjenner liksom rollene der. De opprinnelige i historien. Sånn er det med Star Wars-filmene også for meg. De tre som kom først er de ordentlige...og så valgte de å lage nye filmer som gikk bakover i historien. Det ble feil for min del. Haha...nei det er ikke dem. Anton og Ordet mitt er bare snille. Vet mange føler det samme som deg om Star Wars. Men da de lagde den første Star Wars-filmen så var det aldri planlagt en 2er og 3er. Så om de aldri lagde nye filmer så hadde du ikke fått den første Star Wars-triologien, du hadde kun fått den første filmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146259 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Vet mange føler det samme som deg om Star Wars. Men da de lagde den første Star Wars-filmen så var det aldri planlagt en 2er og 3er. Så om de aldri lagde nye filmer så hadde du ikke fått den første Star Wars-triologien, du hadde kun fått den første filmen. Jeg liker prequel filmene veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #146260 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Jeg liker prequel filmene veldig godt. Ja, det handler nok om når man var barn. De som var barn da prequel kom ut likte den, mens de som var voksne da prequel kom ut likte den ofte ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå