Cid Skrevet 9 timer siden #146201 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, han gjør jo alltid det, for han er bare snill med folkene her. Han pleide å like deg også, men...jeg vet ikke helt jeg. Misliker han meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146202 Del Skrevet 9 timer siden Nå er Anton innlagt på en instutisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146203 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Misliker han meg? ...nei, han er bare veldig skuffet og trist... Cid skrev (Akkurat nå): Nå er Anton innlagt på en instutisjon. ...fordi du skriver så mye løgn om ham - og meg og Lille Ordet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146204 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...nei, han er bare veldig skuffet og trist... ...fordi du skriver så mye løgn om ham - og meg og Lille Ordet mitt. Er ikke meg, noen som av og til hacker mobilen min. Jeg er jo en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146205 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...nei, han er bare veldig skuffet og trist... ...fordi du skriver så mye løgn om ham - og meg og Lille Ordet mitt. Ordet er 22 år da 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146206 Del Skrevet 9 timer siden Tror ikke på deg. Vet at Ordet mitt er et barn hele livet sitt. De andre jukseordene blir kanskje eldre, men de er jo roboter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146207 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tror ikke på deg. Vet at Ordet mitt er et barn hele livet sitt. De andre jukseordene blir kanskje eldre, men de er jo roboter. Kommer demonen og fjell nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146208 Del Skrevet 9 timer siden De kommer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146209 Del Skrevet 8 timer siden 🛖🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8 timer siden #146210 Del Skrevet 8 timer siden @Hoppetaujenta ligger og hviler middag 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146211 Del Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): @Hoppetaujenta ligger og hviler middag 😉 Slitsomt å date friere gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8 timer siden #146212 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Slitsomt å date friere gitt. Ja det er nok det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #146213 Del Skrevet 8 timer siden Det vet jeg heldigvis ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146214 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det vet jeg heldigvis ingenting om. Du som dater så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #146215 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ingen bilder på mitt soverom, nei! / Sånn varm gatemat er jeg veldig lysten på her jeg sitter. Har bare spist en gang i dag, så jeg er sulten. Vil ha noe med dobbeltstekt egg. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ingen bilder på mitt soverom, nei! / Sånn varm gatemat er jeg veldig lysten på her jeg sitter. Har bare spist en gang i dag, så jeg er sulten. Vil ha noe med dobbeltstekt egg. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, han gjør jo alltid det, for han er bare snill med folkene her. Han pleide å like deg også, men...jeg vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #146216 Del Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (2 timer siden): @Hoppetaujenta ligger og hviler middag 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146217 Del Skrevet 5 timer siden Anton har vært uskikkelig https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/hadde-oralsex-ved-bybanestopp-ma-punge-ut/17366068/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146218 Del Skrevet 5 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146219 Del Skrevet 5 timer siden Her er han i lag med Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #146220 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Dette er Anton. Cid skrev (3 minutter siden): Her er han i lag med Hoppe. Vi Digger Dee Snider & Twisted Sister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå