Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #146041 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Alt som skjer med meg skjer begge plasser. Jaha? Jeg merket ikke noe, så jeg vet ikke helt jeg. Jeg så på noen bilder på nett (mange) og fikk øye på noen nystekte sveler med syltetøy og brunost fra strøket der du bor i verden og jeg husker det som ekstremt godt! De selger ikke slikt her hvor jeg bor... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146042 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jaha? Jeg merket ikke noe, så jeg vet ikke helt jeg. Jeg så på noen bilder på nett (mange) og fikk øye på noen nystekte sveler med syltetøy og brunost fra strøket der du bor i verden og jeg husker det som ekstremt godt! De selger ikke slikt her hvor jeg bor... For 17 år siden så var det et fjellras borte ved fjelltun på fjellstua, et helt bygg med flere leiligheter ble tatt i raset og ingen overlevde https://www.dagbladet.no/nyheter/alesund-raset---de-omkomne-kunne-ikke-vaert-reddet/65350757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146043 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): For 17 år siden så var det et fjellras borte ved fjelltun på fjellstua, et helt bygg med flere leiligheter ble tatt i raset og ingen overlevde https://www.dagbladet.no/nyheter/alesund-raset---de-omkomne-kunne-ikke-vaert-reddet/65350757 Jeg husker de bildene der og visset godt hvor de lå, for jeg var en del i byen på den tiden. Fryktelig trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #146044 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Natterangleren Hoppe logger av og vaker mot sin seng. Natta. 💤 Vi ønsker deg en Godnatt videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146045 Del Skrevet 9 timer siden TakkTakk *bortevekk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #146046 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): TakkTakk *bortevekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146047 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Jeg husker de bildene der og visset godt hvor de lå, for jeg var en del i byen på den tiden. Fryktelig trist. Får håpe at det ikke skjer noe sånt her, trodde i et øyeblikk i går at bygget jeg bor i holdt på å rase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #146048 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Får håpe at det ikke skjer noe sånt her, trodde i et øyeblikk i går at bygget jeg bor i holdt på å rase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146049 Del Skrevet 8 timer siden Nå har hun bestilt en reborn dukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #146050 Del Skrevet 8 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #146051 Del Skrevet 3 timer siden Venter til lønsj i dag, for da blir det rekesmørbrød. Drikker romtemperert vann til da. Det gjør godt for systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #146052 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Venter til lønsj i dag, for da blir det rekesmørbrød. Drikker romtemperert vann til da. Det gjør godt for systemet. Det med dukken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #146053 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (5 timer siden): Nå har hun bestilt en reborn dukke. Jeg har bestilt fordi DU sa at du skulle betale den, uansett hvor mye den kostet, så jeg kjøpte en kvalitetesbaby. Akkurat sånn en son du var da du var beibi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #146054 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har bestilt fordi DU sa at du skulle betale den, uansett hvor mye den kostet, så jeg kjøpte en kvalitetesbaby. Akkurat sånn en son du var da du var beibi! Som en 1991 baby 👶🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #146055 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe har begynt å snuse Spoiler Etter nye iskremsmaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #146056 Del Skrevet 3 timer siden Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Hoppe har begynt å snuse Skjul innhold Etter nye iskremsmaker En med pultost smak og en med rømme smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #146057 Del Skrevet 3 timer siden Phoenix Heart skrev (13 minutter siden): Hoppe har begynt å snuse Skjul innhold Etter nye iskremsmaker Haha, det har jeg gjort lenge. Cid skrev (12 minutter siden): En med pultost smak og en med rømme smak. Nei, det sier seg selv at det ikke er noe godt. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #146058 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (13 minutter siden): En med pultost smak og en med rømme smak. Nei, stikkelsbær-is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #146059 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Haha, det har jeg gjort lenge. Nei, det sier seg selv at det ikke er noe godt. 😕 Ble det dårlig stemning på Lønneberget nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #146060 Del Skrevet 2 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå