KnekkeBørre Skrevet 12. januar #146001 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): ...og jeg kjenner at jeg er glad i DEG, lille Hoppespretten min! Jeg fniser av glede over din anerkjennelse. Så fint at vi kan dele litt gledelighet ovenfor hverandre på en søndag morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #146002 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (3 timer siden): Frokosten til Hoppe nå. Bon appetitt Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #146003 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (5 minutter siden): Hva har skjedd med fingeren din? O: Et lite uhell med øks bare. Null stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #146004 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Nystekte lammekoteletter, akkurat passe til å holde og mumse på morgenkvisten...spis og kos dere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 12. januar #146005 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (12 timer siden): Ordet popper popcorn nå. Så kult! Lærte noe nytt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #146006 Del Skrevet 12. januar Hoppe koser seg med søndags-frokost 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. januar #146007 Del Skrevet 12. januar Fy faen så sentimental man blir av å sitte oppe langt over leggetid.. Og så fant jeg en sang som minnet meg om Hoppe.. Så elskverdig, men likeså vanskelig å nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #146008 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Du virker overstadig...våken, Børre...har du nettopp stått opp eller vært på vaktlaget her inne i hele natt? Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): ...og jeg kjenner at jeg er glad i DEG, lille Hoppespretten min! KnekkeBørre skrev (4 timer siden): Intuisjonen din er 100% nøyaktig, Amiga. Jeg er ikke i dugelig tilstand til å føre hverken motorvogner eller sammenhengende samtaler. Men jeg er glad i deg likeså KnekkeBørre skrev (6 timer siden): Cid skrev (7 timer siden): Frokosten til Hoppe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #146009 Del Skrevet 12. januar KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Fy faen så sentimental man blir av å sitte oppe langt over leggetid.. Og så fant jeg en sang som minnet meg om Hoppe.. Så elskverdig, men likeså vanskelig å nå.. Phoenix Heart skrev (3 timer siden): Hoppe koser seg med søndags-frokost KnekkeBørre skrev (4 timer siden): Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nystekte lammekoteletter, akkurat passe til å holde og mumse på morgenkvisten...spis og kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #146010 Del Skrevet 12. januar Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #146011 Del Skrevet 12. januar Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 På gjensyn, søte venner. @KnekkeBørre = 🌹 🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #146012 Del Skrevet 12. januar Phoenix Heart skrev (4 timer siden): Hoppe koser seg med søndags-frokost Befruktning i beste kirketid sette jeg pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #146013 Del Skrevet 12. januar KnekkeBørre skrev (6 timer siden): Et lite uhell med øks bare. Null stress Superlim fikser alt? Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Befruktning i beste kirketid sette jeg pris på! Hoppe da o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #146014 Del Skrevet 12. januar Det er et ord i samme familie som "bevertning og bespisning". Så det så, grisegutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #146015 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): På gjensyn, søte venner. @KnekkeBørre = 🌹 🌹 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er et ord i samme familie som "bevertning og bespisning". Så det så, grisegutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #146016 Del Skrevet 12. januar (endret) Nå lytter jeg til ei gruppe jeg har glemt altfor lenge. "The traveling wilburys" og jeg liker dem. Hyggelig gjensyn. Endret 12. januar av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #146017 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Nå lytter jeg til ei gruppe jeg har glemt altfor lenge. "The traveling wilburys" og jeg liker dem. Hyggelig gjensyn. Vi synes at Traveling Wilburys er en knallbragruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #146018 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det er et ord i samme familie som "bevertning og bespisning". Så det så, grisegutten. Nice try 🐷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #146019 Del Skrevet 12. januar Nå har det vært jordskjelv på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. januar #146020 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (2 minutter siden): Nå har det vært jordskjelv på Lønneberget. Merket du noe til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå