Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #145961 Del Skrevet 13 timer siden Nei, nei og atter nei på så mange fronter og dette under her er så absolutt ikke meg heller! Rart at hun ikke ser hvordan hun ser ut...det er for mye...ton det ned og vær din alder, please. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145962 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, nei og atter nei på så mange fronter og dette under her er så absolutt ikke meg heller! Rart at hun ikke ser hvordan hun ser ut...det er for mye...ton det ned og vær din alder, please. Har Lønneberget hastemøte angående meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #145963 Del Skrevet 9 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145964 Del Skrevet 9 timer siden Hoppe og Sjaman Anton driver på med masse tull for tiden. https://www.tv2.no/underholdning/prinsesse-varemerke-godkjent-i-usa-forvirrende-og-selvmotsigende/17338604/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #145965 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (38 minutter siden): Har Lønneberget hastemøte angående meg nå? Det kan vi ikke opplyse om. Du er ettersøkt...det er alt vi sier. Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur ut i verden. Cid skrev (21 minutter siden): Hoppe og Sjaman Anton driver på med masse tull for tiden. https://www.tv2.no/underholdning/prinsesse-varemerke-godkjent-i-usa-forvirrende-og-selvmotsigende/17338604/ Aldri! Ingen av oss ville ha gjort en slik ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145966 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det kan vi ikke opplyse om. Du er ettersøkt...det er alt vi sier. God tur ut i verden. Aldri! Ingen av oss ville ha gjort en slik ting. Er dyrene i harnisk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145967 Del Skrevet 8 timer siden Hoppe har forlovet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #145968 Del Skrevet 8 timer siden De er sinte for at DU JUGER OM ALT! 🦁 *knurr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145969 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De er sinte for at DU JUGER OM ALT! 🦁 *knurr* 🛖🔑🚪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145970 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hoppe har forlovet seg. Dette var sant da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #145971 Del Skrevet 8 timer siden NEI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145972 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jo!!! 👱🏻♀️💍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #145973 Del Skrevet 8 timer siden SlemmeCid skal få juling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145974 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): SlemmeCid skal få juling! Hva?! Jeg er jo en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #145975 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (28 minutter siden): Hva?! Jeg er jo en 👿 Ja, det stemmer midt i blinken og fordi jeg har rett, så skal jeg nå varme pølser og lage potetmos med tilbehør. Jeg skal spise foran teve`n og småsløve god og mett med en serie eller noe. Lag deg noe mat du også, slemme søten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145976 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, det stemmer midt i blinken og fordi jeg har rett, så skal jeg nå varme pølser og lage potetmos med tilbehør og 🌶️. Jeg skal spise foran teve`n og småsløve god og mett med en serie eller noe. Lag deg noe mat du også, slemme søten. Bon appetit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #145977 Del Skrevet 6 timer siden Nei, den ble topp. God og mett nå. Fått litt varme i kroppen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6 timer siden #145978 Del Skrevet 6 timer siden Hoppe er i den blå bilen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #145979 Del Skrevet 5 timer siden DET er hva ryktet sier, men egentlig sitter jeg inne og spiller på orgelet og hygger meg, mens en og annen besøkende sitter og lytter til de himmelske tonene... ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #145980 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå