Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #145941 Del Skrevet 10. januar Vi får jobbe med saken og tenke/sende varmende tanker til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #145942 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vi får jobbe med saken og tenke/sende varmende tanker til hverandre. Det synes vi at er en fin og en god ide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #145943 Del Skrevet 10. januar Nå har Anton prompa henne i kjeften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #145944 Del Skrevet 10. januar Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #145945 Del Skrevet 10. januar Dette er ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #145946 Del Skrevet 10. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #145947 Del Skrevet 10. januar Vi ser at det formidles Fake News her igjen.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #145948 Del Skrevet 10. januar Cid skrev (10 timer siden): Hoppe venter barn med Trump Jr 👱🏻♀️🧔🏻♂️👶🏼 De planlegger framtiden sammen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #145949 Del Skrevet 10. januar Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145950 Del Skrevet 11. januar Hoppe får snart besøk av fremtidens Cid og @KnekkeBørre 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145951 Del Skrevet 11. januar Dette er fremtidens Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #145952 Del Skrevet 11. januar Vi ser at fantasien løper løpsk her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11. januar #145953 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (37 minutter siden): Hoppe får snart besøk av fremtidens Cid og @KnekkeBørre 😄 Far out man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #145954 Del Skrevet 11. januar KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Far out man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145955 Del Skrevet 11. januar KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Far out man Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #145956 Del Skrevet 11. januar Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145957 Del Skrevet 11. januar Nå roter Anton og voksne ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #145958 Del Skrevet 11. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #145959 Del Skrevet 11. januar Vi ser at det går over alle støvleskaft her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. januar #145960 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (På 5.1.2025 den 0.09): I kveld er jeg vågal og jeg har begynt ny bestilling med den osten først i. Gleder meg! Nei, det var ikke meg sa jeg jo. ...og nå ble jeg visst Cid også, for nå jugde jeg. ORDET! LIGG UNNA TASTATURET MITT!!! Ferdig. Hadde tidligkvelds og så en liten bolle med corn flakes til sist. Godt! Det var da forferdelig. Ble jeg fortalt eventyr om så lenge før jeg ble født? Begge deler i dag/kveld. Jeg halvsover rett som det er noen minutter i stolen og våkner med et rykk, for soving skal gjøres til natta. Det stemmer. "Det kan gå troll i ord", Cid.... Må aldri si sånn. Håper osten faller i smak! Jeg spiste den i går, hyggelig gjensyn🥰 Og ja, hvite prikker er salt, ikke mugg. Kvalitetstegn👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå