Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #145921 Del Skrevet 8 timer siden Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145922 Del Skrevet 8 timer siden Hoppe venter barn med Trump Jr 👱🏻♀️🧔🏻♂️👶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #145923 Del Skrevet 8 timer siden Nei. Hun driver ikke på med sånn. Kjøp en fin liksombabydukke, så kan jeg gå med på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #145924 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei. Hun driver ikke på med sånn. Kjøp en fin liksombabydukke, så kan jeg gå med på det. Liker ikke du han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #145925 Del Skrevet 7 timer siden Nei! 100% NEI! Han er sønn til sin far. HUFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145926 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei! 100% NEI! Han er sønn til sin far. HUFF! Så ikke noe trekantdrama mellom dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145927 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe og Trump Jr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145928 Del Skrevet 7 timer siden Jeg trodde jeg var blitt utestengt nå nettopp når jeg ikke kom meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #145929 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Så ikke noe trekantdrama mellom dere? ÆSJ! Ta deg sammen, Cid! Grisetanke-Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #145930 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg trodde jeg var blitt utestengt nå nettopp når jeg ikke kom meg inn. Hva??? Det hadde vært veldig trist og vi skal ikke ha noe av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145931 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): ÆSJ! Ta deg sammen, Cid! Grisetanke-Cid. Var ordet som skrev lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145932 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Hva??? Det hadde vært veldig trist og vi skal ikke ha noe av det. Hadde Anton og ordet grått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #145933 Del Skrevet 7 timer siden Veldig. Utrøstilge hadde de blitt... Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #145934 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Veldig. Utrøstilge hadde de blitt... Jeg også. Skal ingen plass da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #145935 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #145936 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ÆSJ! Ta deg sammen, Cid! Grisetanke-Cid. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Veldig. Utrøstilge hadde de blitt... Jeg også. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hva??? Det hadde vært veldig trist og vi skal ikke ha noe av det. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Fint! Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei. Hun driver ikke på med sånn. Kjøp en fin liksombabydukke, så kan jeg gå med på det. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei! 100% NEI! Han er sønn til sin far. HUFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #145937 Del Skrevet 2 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #145938 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Vi håper at du har en fin og god fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #145939 Del Skrevet 2 timer siden Ehh...joda, jeg er nydusjet og håret ennå fuktig...hettegenser og genser inni der igjen, pluss en slags løshette-hals ...altså hette i hette, skjørt og lange bukser og ulltøfler...men jeg har fått frost i hele meg. Ingenting hjelper. Fryser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #145940 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ehh...joda, jeg er nydusjet og håret ennå fuktig...hettegenser og genser inni der igjen, pluss en slags løshette-hals ...altså hette i hette, skjørt og lange bukser og ulltøfler...men jeg har fått frost i hele meg. Ingenting hjelper. Fryser. Vi er også godt påkledde men vi fryser også, så nå sitter vi i stolene våre med hver vår dyne rundt oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå