Cid Skrevet 8. januar #145841 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Nope! Jeg har nok ting i mitt liv. Med frierne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145842 Del Skrevet 8. januar De er der ikke. Jeg tenkte i forhold til lagre med andre folks ting i. Det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145843 Del Skrevet 8. januar Nå røyker hun 👱🏻♀️🚬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145844 Del Skrevet 8. januar Hun har kols hun og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145845 Del Skrevet 8. januar Nei, nei og nei. Nå logger hun av og skal noe helt annet. DET er i alle fall helt sant. Hei så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #145846 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det ble 50/50 Kun i din fantasi. Jeg har akkurat meldt forfall og min standin AI kommer som min erstatter. Vet ikke hvem dette er, men han ser hyggelig og ikke friersk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #145847 Del Skrevet 8. januar Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145848 Del Skrevet 8. januar Nå har Anton slaktet grevlingen grunnet farlig oppførsel og for befolkningens trygghet. 🥩🦡🪓👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #145849 Del Skrevet 8. januar Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145850 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (6 timer siden): Nå har Anton slaktet grevlingen grunnet farlig oppførsel og for befolkningens trygghet. 🥩🦡🪓👨🏼 Det går ikke an å spise en greveling uansett hvor greveLANG den måtte være. Smaker vondt. 🤮 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ferdig. To skiver med kaviar/ sylte. Godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145851 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det går ikke an å spise en greveling uansett hvor greveLANG den måtte være. Smaker vondt. 🤮 Ferdig. To skiver med kaviar/ sylte. Godt. Har du smakt og vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #145852 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det går ikke an å spise en greveling uansett hvor greveLANG den måtte være. Smaker vondt. 🤮 Ferdig. To skiver med kaviar/ sylte. Godt. Vi sier nam nam til skiver med kaviar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145853 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (2 minutter siden): Har du smakt og vet det? Ne, men jeg kan tenke meg det. Tror kjøttet smaker skarpt. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi sier nam nam til skiver med kaviar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145854 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ne, men jeg kan tenke meg det. Tror kjøttet smaker skarpt. Blir dyrene triste av tanken på at grevlingen dør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145855 Del Skrevet 8. januar "Grevling er ikke en vanlig matvare, og det er lite informasjon om smaken av grevlingkjøtt. Generelt sett er det imidlertid kjent at kjøtt fra ville dyr kan ha en sterkere og mer distinkt smak enn kjøtt fra tamdyr. Det kan også variere avhengig av dyrets kosthold og hvordan det er tilberedt. I noen kulturer kan grevling bli jaktet på og spist, men det er viktig å merke seg at det kan være helserisikoer forbundet med å spise ville dyr, som sykdommer og parasitter. Hvis du vurderer å prøve grevling eller andre ville dyr, er det viktig å sørge for at kjøttet er riktig behandlet og tilberedt." Så sier nettet. Nettet har talt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145856 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (1 minutt siden): Blir dyrene triste av tanken på at grevlingen dør? 50% raser 50% gråter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145857 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): 50% raser 50% gråter...... Er 100% irritert på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #145858 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ne, men jeg kan tenke meg det. Tror kjøttet smaker skarpt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #145859 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): "Grevling er ikke en vanlig matvare, og det er lite informasjon om smaken av grevlingkjøtt. Generelt sett er det imidlertid kjent at kjøtt fra ville dyr kan ha en sterkere og mer distinkt smak enn kjøtt fra tamdyr. Det kan også variere avhengig av dyrets kosthold og hvordan det er tilberedt. I noen kulturer kan grevling bli jaktet på og spist, men det er viktig å merke seg at det kan være helserisikoer forbundet med å spise ville dyr, som sykdommer og parasitter. Hvis du vurderer å prøve grevling eller andre ville dyr, er det viktig å sørge for at kjøttet er riktig behandlet og tilberedt." Så sier nettet. Nettet har talt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145860 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (5 minutter siden): Er 100% irritert på meg? Det har du rett i. De lager plakater med "WANTED" på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå