Cid Skrevet 8. januar #145821 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det ble 50/50 Kun i din fantasi. Jeg har akkurat meldt forfall og min standin AI kommer som min erstatter. Vet ikke hvem dette er, men han ser hyggelig og ikke friersk ut. Ble det med pisking av farsmelk sensurert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145822 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (3 minutter siden): Ble det med pisking av farsmelk sensurert? Ja. Du er for drøy og da dropper jeg å svare. Du vet det fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145823 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Du er for drøy og da dropper jeg å svare. Du vet det fra før av. Kan ikke noe for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145824 Del Skrevet 8. januar En gammel kjenning kommer til Lønneberget i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145825 Del Skrevet 8. januar Yuuup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145826 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (Akkurat nå): Kan ikke noe for det Det kan du jo. Du kan ALT for det! Cid skrev (Akkurat nå): En gammel kjenning kommer til Lønneberget i dag. Han yuupl-mannen er sensurert fra denne tråden. Han sover sånn bråkete også faktisk. Hørte det fra crew-folkene bak kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145827 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det kan du jo. Du kan ALT for det! Han yuupl-mannen er sensurert fra denne tråden. Han sover sånn bråkete også faktisk. Hørte det fra crew-folkene bak kamera. Han yuuuper når han kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145828 Del Skrevet 8. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145829 Del Skrevet 8. januar Cid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145830 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Cid!!! Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145831 Del Skrevet 8. januar Cid skrev (19 minutter siden): De parkerer utenfor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145832 Del Skrevet 8. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145833 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145834 Del Skrevet 8. januar Det betyr at hver gang sånne ting kommer fra deg, så ser jeg det ikke. Da tar jeg sensurbrillene på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145835 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det betyr at hver gang sånne ting kommer fra deg, så ser jeg det ikke. Da tar jeg sensurbrillene på. Hva har du imot Dave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145836 Del Skrevet 8. januar Han er veldig støyende og pågående. Hele tiden. Liker stillhet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145837 Del Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Han er veldig støyende og pågående. Hele tiden. Liker stillhet jeg. Er skuespill de programmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145838 Del Skrevet 8. januar Nå byr hun på et lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145839 Del Skrevet 8. januar Nå er Hoppe og hennes venn Dave på eventyr sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145840 Del Skrevet 8. januar Nope! Jeg har nok ting i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå