Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145801 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Hei til SNuppen og SNuppa! Jeg skal akkurat brygge meg kaffe og spise knekkebrød med Osten min på. Nam Nam vi synes at det høres skikkelig godt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #145802 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hei til SNuppen og SNuppa! Jeg skal akkurat brygge meg kaffe og spise knekkebrød med Osten min på. Sammen med Durek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145803 Del Skrevet 7. januar Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #145804 Del Skrevet 7. januar Cid skrev (2 timer siden): Sammen med Durek? Næsj...aldri i hele verden! Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Så litt teve. Nå er det youtube med småsnutter og jeg forgaper meg i asiatiske gatematlagere: de er så utrolig kjappe og flinke og det ser så godt ut og jeg er sulten! Jeg vil ha stekt egg!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145805 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Næsj...aldri i hele verden! Så litt teve. Nå er det youtube med småsnutter og jeg forgaper meg i asiatiske gatematlagere: de er så utrolig kjappe og flinke og det ser så godt ut og jeg er sulten! Jeg vil ha stekt egg!!! Nam Nam, vi synes at det er en god ide, for speilegg slår aldri feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #145806 Del Skrevet 7. januar Nemlig! ...og jeg er så eggsulten her jeg sitter og jeg lurer på om jeg må koke noen. Burde vente til i morgen. Ja. Vente til frokosten sin må hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145807 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nemlig! ...og jeg er så eggsulten her jeg sitter og jeg lurer på om jeg må koke noen. Burde vente til i morgen. Ja. Vente til frokosten sin må hun. Vi tenker at det kan være lurt, for da har du en godfrokost og glede deg til i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #145808 Del Skrevet 7. januar Nemlig. Magen min tenker ennå på stekt eller kokt egg og l-e-n-g-t-e-r etter smaken, med litt smør på og krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145809 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nemlig. Magen min tenker ennå på stekt eller kokt egg og l-e-n-g-t-e-r etter smaken, med litt smør på og krydder. Nam Nam, nå gjorde du oss også litt sultne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #145810 Del Skrevet 7. januar Hihi...fortsettelse følger i morgen. Klarte hun å holde seg, eller måtte hun lage seg mat? Godnatt herfra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145811 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Hihi...fortsettelse følger i morgen. Klarte hun å holde seg, eller måtte hun lage seg mat? Godnatt herfra! Vi er spente på fortsettelsen.Og vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #145812 Del Skrevet 7. januar Takk Takk og god våkennatt til dere. 🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145813 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk Takk og god våkennatt til dere. 🥱 Tusen Takk, vi håper at du får sove godt i natt, sånn at du blir uthvilt og opplagt i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #145814 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Næsj...aldri i hele verden! Så litt teve. Nå er det youtube med småsnutter og jeg forgaper meg i asiatiske gatematlagere: de er så utrolig kjappe og flinke og det ser så godt ut og jeg er sulten! Jeg vil ha stekt egg!!! Du kledde jo av deg foran Han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #145815 Del Skrevet 7. januar I morgen så skal det fremføres en dans foran Lønneberg menigheten, Hoppe trener på dans sammen med Kody, Borat, Fridtjof, Ordet, Anton og @Phoenix Heart De skal danse jenka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #145816 Del Skrevet 7. januar Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145817 Del Skrevet 8. januar Hoppe får ikke sove, hun blir holdt våken av Anton og voksne Ordet som høylytt pisker farsmelken ut av hverandre. 👨🏼🥛🥛👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #145818 Del Skrevet 8. januar Vi ser at det formidles Fake News her igjen.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #145819 Del Skrevet 8. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #145820 Del Skrevet 8. januar Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Tusen Takk, vi håper at du får sove godt i natt, sånn at du blir uthvilt og opplagt i morgen. Det ble 50/50 Cid skrev (8 timer siden): Du kledde jo av deg foran Han? Kun i din fantasi. Cid skrev (8 timer siden): I morgen så skal det fremføres en dans foran Lønneberg menigheten, Hoppe trener på dans sammen med Kody, Borat, Fridtjof, Ordet, Anton og @Phoenix Heart De skal danse jenka. Jeg har akkurat meldt forfall og min standin AI kommer som min erstatter. Cid skrev (1 time siden): Dette er Anton. Vet ikke hvem dette er, men han ser hyggelig og ikke friersk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå