Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2024 #145441 Del Skrevet 30. desember 2024 SVK skrev (11 minutter siden): Lurt! Ja og vi kan bekrefte at gullet hennes er potetgull, det kan du skrive om i Lønnebladet i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2024 #145442 Del Skrevet 31. desember 2024 Tull og tøys i farta ser jeg. Jeg har ikke sovet ennå. Det er helt sant. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #145443 Del Skrevet 31. desember 2024 Nå prøver hun kjøkkenredskaper igjen med DaveHax. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. desember 2024 #145444 Del Skrevet 31. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tull og tøys i farta ser jeg. Jeg har ikke sovet ennå. Det er helt sant. 😕 Aldri for sent å vise putefaen hvem som er sjefen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2024 #145445 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (5 minutter siden): Nå prøver hun kjøkkenredskaper igjen med DaveHax. Ja, den glemte jeg jo å svare på og kan fortelle at slike greier liker jeg godt! Hvis de virker da. KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Aldri for sent å vise putefaen hvem som er sjefen. Bør kanskje gå inn og denge den vennlig nå... Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #145446 Del Skrevet 31. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, den glemte jeg jo å svare på og kan fortelle at slike greier liker jeg godt! Hvis de virker da. Bør kanskje gå inn og denge den vennlig nå... Nemlig. Mens dere holder på så prater dere om familie, han nevner at han har kone og barn og du forteller at du og Anton har prøvd å få barn i noen år nå 👱🏻♀️👨🏼👶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #145447 Del Skrevet 31. desember 2024 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Aldri for sent å vise putefaen hvem som er sjefen. Trodde du skrev pulefaen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #145448 Del Skrevet 31. desember 2024 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Aldri for sent å vise putefaen hvem som er sjefen. Vil du vise henne puta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2024 #145449 Del Skrevet 31. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, den glemte jeg jo å svare på og kan fortelle at slike greier liker jeg godt! Hvis de virker da. Bør kanskje gå inn og denge den vennlig nå... Nemlig. KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Aldri for sent å vise putefaen hvem som er sjefen. Cid skrev (9 minutter siden): Nå prøver hun kjøkkenredskaper igjen med DaveHax. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Tull og tøys i farta ser jeg. Jeg har ikke sovet ennå. Det er helt sant. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2024 #145450 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (10 minutter siden): Mens dere holder på så prater dere om familie, han nevner at han har kone og barn og du forteller at du og Anton har prøvd å få barn i noen år nå 👱🏻♀️👨🏼👶🏼 Jeg er ikke en del av det bildet der, for jeg er her og jeg er alene. Cid skrev (10 minutter siden): Trodde du skrev pulefaen først Vask ørene dine! Cid skrev (9 minutter siden): Vil du vise henne puta? Nå har du noen få sjanser til å oppføre deg superordentlig i år, Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. desember 2024 #145451 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (11 minutter siden): Trodde du skrev pulefaen først Det er fordi din perverterte hjerne alltid ligger ett putetrekk foran hva dine øyne kan lese. Snuske-Pelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2024 #145452 Del Skrevet 31. desember 2024 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Det er fordi din perverterte hjerne alltid ligger ett putetrekk foran hva dine øyne kan lese. Snuske-Pelle Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke en del av det bildet der, for jeg er her og jeg er alene. Vask ørene dine! Nå har du noen få sjanser til å oppføre deg superordentlig i år, Cid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. desember 2024 #145453 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (15 minutter siden): Vil du vise henne puta? The quest of the pillow er en reise man må ta alene. Men jeg deler gjerne av kakaoen min mens vi sitter på samme buss til Bløt Drøm City 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2024 #145454 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Nu var her opptil flere sannheter på èn gang her. Det er fra fulle barn og KnekkeBørrer en skal høre det. Endret 31. desember 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2024 #145455 Del Skrevet 31. desember 2024 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): The quest of the pillow er en reise man må ta alene. Men jeg deler gjerne av kakaoen min mens vi sitter på samme buss til Bløt Drøm City Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2024 #145456 Del Skrevet 31. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nu var her opptil flere sannheter på èn gang her. Det er fra fulle barn og KnekkeBørrer en skal høre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2024 #145457 Del Skrevet 31. desember 2024 NÅ logger jeg av og ønsker dere en henrivende våkennatt alle som skal slikt. Jeg bare må sove. 💤 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2024 #145458 Del Skrevet 31. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): NÅ logger jeg av og ønsker dere en henrivende våkennatt alle som skal slikt. Jeg bare må sove. 💤 Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. desember 2024 #145459 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg følger den svingete sti inn på soveværelset jeg også.. Jeg lyser fred over KG og dets innbyggere. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2024 #145460 Del Skrevet 31. desember 2024 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Jeg følger den svingete sti inn på soveværelset jeg også.. Jeg lyser fred over KG og dets innbyggere. ❤️ Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå