Cid Skrevet lørdag kl 20:30 #145341 Del Skrevet lørdag kl 20:30 SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe og Anton: Senere det året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:32 #145342 Del Skrevet lørdag kl 20:32 Nå har hun og Anton rivd av hverandre klærna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:35 #145343 Del Skrevet lørdag kl 20:35 Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 20:37 #145344 Del Skrevet lørdag kl 20:37 SVK skrev (9 minutter siden): Hoppe og Anton: Altså dette bildet ble til når jeg skulle takke, gi en klem og så susse som takk på kinnet og Anton var i sitt tøysete hjørne og snudde ansiktet hurtig så jeg traff truten istedenfor. Cid skrev (6 minutter siden): Hater de meg? Så absolutt ikke. De har store håp for deg i det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:41 #145345 Del Skrevet lørdag kl 20:41 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Altså dette bildet ble til når jeg skulle takke, gi en klem og så susse som takk på kinnet og Anton var i sitt tøysete hjørne og snudde ansiktet hurtig så jeg traff truten istedenfor. Så absolutt ikke. De har store håp for deg i det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 20:43 #145346 Del Skrevet lørdag kl 20:43 Jeg tror at jeg må ha to skiver allikevel. Har rekesalat med mye reker i og det er bare kjempegodt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:44 #145347 Del Skrevet lørdag kl 20:44 Cid skrev (12 minutter siden): Nå har hun og Anton rivd av hverandre klærna. 100% sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:46 #145348 Del Skrevet lørdag kl 20:46 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg tror at jeg må ha to skiver allikevel. Har rekesalat med mye reker i og det er bare kjempegodt! Vi sier nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 20:48 #145349 Del Skrevet lørdag kl 20:48 Cid skrev (3 minutter siden): 100% sand og buksevann på meg fordi jeg juger så jeg tror det sjøl! . Bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:51 #145350 Del Skrevet lørdag kl 20:51 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:51 #145351 Del Skrevet lørdag kl 20:51 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Bra. 🛖🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:53 #145352 Del Skrevet lørdag kl 20:53 Nå har det kommet fram at voksne ordet og Anton er elskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 20:56 #145353 Del Skrevet lørdag kl 20:56 Cid skrev (5 minutter siden): 🛖🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 20:57 #145354 Del Skrevet lørdag kl 20:57 Cid skrev (3 minutter siden): Nå har det kommet fram at lille ordet og Anton er ludospillere. Det var bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 20:57 #145355 Del Skrevet lørdag kl 20:57 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Altså dette bildet ble til når jeg skulle takke, gi en klem og så susse som takk på kinnet og Anton var i sitt tøysete hjørne og snudde ansiktet hurtig så jeg traff truten istedenfor. Det svaret ditt er en anerkjennelse for at bildet er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:58 #145356 Del Skrevet lørdag kl 20:58 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det var bedre ja. Blir dyre vaktholdet styrket i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:58 #145357 Del Skrevet lørdag kl 20:58 SVK skrev (Akkurat nå): Det svaret ditt er en anerkjennelse for at bildet er ekte. Vi vet alle at Hoppe er svak for Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 21:00 #145358 Del Skrevet lørdag kl 21:00 SVK skrev (1 minutt siden): Det svaret ditt er en anerkjennelse for at bildet er ekte. Ja, må innrømme det, men trodde ikke at det skulle legges ut på nett for allmen beskuelse og LE&RØR-kommentarer. Cid skrev (Akkurat nå): Blir dyre vaktholdet styrket i kveld? Japp. Litt. De er slitne for de har løpt langt i det siste. *pust og pes* Cid skrev (Akkurat nå): Vi vet alle at Hoppe er en god venn for Anton Det stemmer. Omvendt også. Anton er en veldig ok fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:02 #145359 Del Skrevet lørdag kl 21:02 SVK skrev (4 minutter siden): Det svaret ditt er en anerkjennelse for at bildet er ekte. 😉😉 Cid skrev (3 minutter siden): Vi vet alle at Hoppe er svak for Anton 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, må innrømme det, men trodde ikke at det skulle legges ut på nett for allmen beskuelse og LE&RØR-kommentarer. Japp. Litt. De er slitne for de har løpt langt i det siste. *pust og pes* Det stemmer. Omvendt også. Anton er en veldig ok fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 21:03 #145360 Del Skrevet lørdag kl 21:03 NÅ skal jeg ha mat. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå