Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 23:52 #145221 Del Skrevet torsdag kl 23:52 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 04:33 #145222 Del Skrevet i går, 04:33 Denne frieren sjekker snart inn i frierhuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:37 #145223 Del Skrevet i går, 04:37 Vi gjetter at Hoppe skal ha en godfrokost i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #145224 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Den er spist, så nå er det tomt for karbonader til å ha på skive. Du @Rumle? Jeg må be deg om hjelp igjen, for jeg finner ikke den tråden min som går på at jeg ikke skal slanke meg, altså det motsatte av en annen tråd. Fatter ikke at jeg soser den bort hele tiden. Endret 21 timer siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #145225 Del Skrevet 21 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #145226 Del Skrevet 21 timer siden Farvel så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #145227 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den er spist, så nå er det tomt for karbonader til å ha på skive. Du @Rumle? Jeg må be deg om hjelp igjen, for jeg finner ikke den tråden min som går på at jeg ikke skal slanke meg, altså det motsatte av en annen tråd. Fatter ikke at jeg soser den bort hele tiden. Blitt kannibal o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #145228 Del Skrevet 19 timer siden Hoppe på julaften. 🎶Så gjør vi så når vi kysser vår frier 😘🕺🏻🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #145229 Del Skrevet 19 timer siden Frierne vil komme tilbake 👱🏻♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #145230 Del Skrevet 18 timer siden Jeg tar på meg sorte briller allerede nå og ser dem ikke. Lukker ørene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16 timer siden #145231 Del Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg tar på meg sorte briller allerede nå og ser dem ikke. Lukker ørene også. Aaah eye si .you have smoked alot of hasjisj tonight ..Are you irl John L. ? I luve hu su musj bejb😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #145232 Del Skrevet 16 timer siden Baktus2024 skrev (3 minutter siden): Aaah eye si .you have smoked alot of hasjisj tonight ..Are you irl John L. ? I luve hu su musj bejb😝 Ai hævv muligens fått litt isjas and It ligner litt på hasjisj-ordet kanskje, men neida...jeg bruker ikke det, beibi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15 timer siden #145233 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ai hævv muligens fått litt isjas and It ligner litt på hasjisj-ordet kanskje, men neida...jeg bruker ikke det, beibi. Aiii, erru negg ikveld ...keit azz , var noe uniformer som lurte på om jeg skulle på Gardermoen ,??? Halloien , sånn trip jeg er på trenger jeg hverken fly eller rullebane.. .. Good løkke med izjen din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #145234 Del Skrevet 15 timer siden Tænk ju. Jeg skal overbringe ønsket til ryggen min. Håper ditt flygende teppe behandler deg pent og setter deg trygt ned om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15 timer siden #145235 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Tænk ju. Jeg skal overbringe ønsket til ryggen min. Håper ditt flygende teppe behandler deg pent og setter deg trygt ned om en stund. Jane , erru gærn .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #145236 Del Skrevet 15 timer siden Bare akkurat sånn passe tror jeg og det kommer godt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15 timer siden #145237 Del Skrevet 15 timer siden Ræppe together ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15 timer siden #145238 Del Skrevet 15 timer siden Zægging? Mi bukserøv er nede i knehøyde..hettegenser og tagging...og et greit kamera..hva med deg , ? Liker du sex i det offentlige rom for å provosere dobbeltmoralen ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15 timer siden #145239 Del Skrevet 15 timer siden Neida , jeg er gammel gråhåret med stav, sliter med helsa og utstøting,mobbing, har heldigvis alkoholen før grava . Prøver å holde fast i fotograferinga, men da må man klare å gå mer enn 100m av gangen.. Men geniene i helse har sørget for at jeg ikke klarer det... De fantastiske medisinene som skal redde livet mitt gjør at det ikke er mulig å leve det ..fantastisk av helsenorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #145240 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er nok ikke den du skal spørre om slikt, for jeg er kyskheten herself og går foran de yngre med et godt eksempel. Jeg ser høflig bort fra skjermen, for din bukse er alldeles for lengt nede i høflig samtale. Hva med sånn makrofotografering? Da åpner en opp den lille verdenen for å få frem hvor diger den egentlig er. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå