Cid Skrevet i går, 08:08 #145121 Del Skrevet i går, 08:08 Siste luke 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet i går, 08:52 #145122 Del Skrevet i går, 08:52 Hu er vel iferd med å planlegge julafta , det begynner å nærme seg etter hvert...tenke ut julegaver , vaske huset til jul etc..mye forberedelser, frem og tbax til butikken bare fordi et av juletrelysa ikke virker . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:32 #145123 Del Skrevet i går, 09:32 Cid skrev (6 timer siden): Og dere andre! God jul! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet i går, 09:37 #145124 Del Skrevet i går, 09:37 SVK skrev (3 minutter siden): God jul! God jul 🙂 når desember nærmer seg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:38 #145125 Del Skrevet i går, 09:38 Baktus2024 skrev (Akkurat nå): God jul 🙂 når desember nærmer seg.. God jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:40 #145126 Del Skrevet i går, 09:40 Cid skrev (1 time siden): Siste luke 24 Neitakk og til lykke med reisen på de syv hav. Baktus2024 skrev (43 minutter siden): Hu er vel iferd med å planlegge julafta , det begynner å nærme seg etter hvert...tenke ut julegaver , vaske huset til jul etc..mye forberedelser, frem og tbax til butikken bare fordi et av juletrelysa ikke virker . Haha...der fikk du null riktige og ingen gevinst. Jeg har bare en helt vanlig dag her hos meg. SVK skrev (3 minutter siden): God jul! I lige måde. Hvordan feirer folket kvelden? Jeg er hjemme hos meg selv som vanlig. Fikk en invitasjon, men der skulle det være fullt hus, masse folk, unger og to viltre hunder, så jeg takket nei. Stillheten er av det gode og den passer best for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:46 #145127 Del Skrevet i går, 09:46 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Neitakk og til lykke med reisen på de syv hav. Haha...der fikk du null riktige og ingen gevinst. Jeg har bare en helt vanlig dag her hos meg. I lige måde. Hvordan feirer folket kvelden? Jeg er hjemme hos meg selv som vanlig. Fikk en invitasjon, men der skulle det være fullt hus, masse folk, unger og to viltre hunder, så jeg takket nei. Stillheten er av det gode og den passer best for meg. Hvem skal på syv hav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:46 #145128 Del Skrevet i går, 09:46 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): I lige måde. Hvordan feirer folket kvelden? Jeg er hjemme hos meg selv som vanlig. Fikk en invitasjon, men der skulle det være fullt hus, masse folk, unger og to viltre hunder, så jeg takket nei. Stillheten er av det gode og den passer best for meg. Jeg skal spise grøt og middag med familien. Mye støy der med unger og masse folk. Men jeg får bare bite tennene sammen og huske på at det kun er snakk om timer. Jeg er ikke noe fan av slike middager, men familien min ønsker meg der så da går jeg likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:49 #145129 Del Skrevet i går, 09:49 Cid skrev (1 minutt siden): Hvem skal på syv hav? Luke 24-mannen. Skal du hjem til folkene dine, @Cid SVK skrev (1 minutt siden): Jeg skal spise grøt og middag med familien. Mye støy der med unger og masse folk. Men jeg får bare bite tennene sammen og huske på at det kun er snakk om timer. Jeg er ikke noe fan av slike middager, men familien min ønsker meg der så da går jeg likevel. Du er ønsket. Vær glad for det og kos deg med grøt og hyggelig samvær...akkurat passe lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #145130 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hmm...er det de nye som har kommet? Vurderte å kjøpe for å smake. Ser gode ut. Jammen ok, det blir mellom dere; jeg bare trollet litt og Ordet vet ikke at jeg kan det. Jeg sto foran et stort speil og snakket med "nissen" (som var meg i trollerivariant) og vi så altså forskjellige ut og jeg ga meg et suss på kinnet. Det kan være det som ble sett, for ellers er jeg ikke av det besussende slaget. Jeg er Hoppe-kysk! Det syns jeg at deg sier hele året. "Akkurat i dag er det lille lørdag og DA er det lov, for det er så lenge til fredda`n." Den er levert, så nå vet dere at Hoppetussa kan litt mer enn sitt fadervår...som hun forresten ikke er helt stø på. Klaus skal skuffe masse snø over deg når han ser deg, så vet du svaret på det. Nemlig. Det andre der gir mareritt! Joda, frokost må til og jeg har sylte som skal spises med en stripe sennep på. Takk, det var et fint og snilt julekort. Skal forsøke å slappe av i dag. Jeg kjenner meg litt julestresset av andre folk, julepes-reklamer og ALT som må skje NÅ og på det rette viset, ellers henger ikke verden sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #145131 Del Skrevet 22 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #145132 Del Skrevet 22 timer siden Ok...kos dere. Jeg ser eldgammel "Ab Fab"-episoder og husker at jeg lo litt mer før av dem, men de er og blir noe for seg selv jah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #145133 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (4 timer siden): Jeg skal spise grøt og middag med familien. Mye støy der med unger og masse folk. Men jeg får bare bite tennene sammen og huske på at det kun er snakk om timer. Jeg er ikke noe fan av slike middager, men familien min ønsker meg der så da går jeg likevel. Koselig med barn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #145134 Del Skrevet 19 timer siden Det kan være koselig, men på en julaften når pakkestyret setter i gang, så kan det gå stokk over stein i oppakking og krav om mer gaver NÅ MED EN GANG! og grining og ståk. Glad for at jeg ikke er i sånne omgivelser i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145135 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det kan være koselig, men på en julaften når pakkestyret setter i gang, så kan det gå stokk over stein i oppakking og krav om mer gaver NÅ MED EN GANG! og grining og ståk. Glad for at jeg ikke er i sånne omgivelser i dag. Synes det er artig med ivrige barn 😄 Holder en ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #145136 Del Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ok...kos dere. Jeg ser eldgammel "Ab Fab"-episoder og husker at jeg lo litt mer før av dem, men de er og blir noe for seg selv jah. vi synes at det høres hyggelig og koselig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #145137 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Synes det er artig med ivrige barn 😄 Holder en ung. Haha...DU er et ivrig barn selv og dermed veldig ung hele livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #145138 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Haha...DU er et ivrig barn selv og dermed veldig ung hele livet! Ordet da? Det er 22 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #145139 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Haha...DU er et ivrig barn selv og dermed veldig ung hele livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145140 Del Skrevet 9 timer siden Jeg fikk masse gaver i går mens ordet fikk ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå