Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #145101 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (19 minutter siden): Antons verdensberømte pistasj-kjeks med sjokolade og karamell: Det er bra at C&C sier nam-nam, for de ser gode ut og er store nok til oss alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #145102 Del Skrevet 21 timer siden Glemte å si det, men nå må jeg legge meg. Pusse tenner først. Natta alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #145103 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det er bra at C&C sier nam-nam, for de ser gode ut og er store nok til oss alle sammen. Vi er helt enige de ser kjempegode ut. Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Glemte å si det, men nå må jeg legge meg. Pusse tenner først. Natta alle. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #145104 Del Skrevet 21 timer siden Takker. God våkenvakt til dere to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #145105 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Takker. God våkenvakt til dere to. Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #145106 Del Skrevet 20 timer siden Browinies kombinert med cookies: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #145107 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (10 minutter siden): Browinies kombinert med cookies: Nam Nam nå ble vi skikkelig snopesyke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #145108 Del Skrevet 20 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nam Nam nå ble vi skikkelig snopesyke her. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #145109 Del Skrevet 20 timer siden Ordet så Hoppe kysse nissen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #145110 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Samme her. Vi tenker at nå i julen er det lov med snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #145111 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Ordet så Hoppe kysse nissen: Vi er spente på kommentaren hennes til dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 20 timer siden #145112 Del Skrevet 20 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi er spente på kommentaren hennes til dette.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #145113 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145114 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Neida. Kom ikke så lengt. Det ble brus og sjokoladebiter. Og holder denne gang! Neida, ikke i kveld. Jeg har surfet på nett og hatt masse musikk på ørene. ...og da kom jeg over et par gode vintersko som jeg har kjøpt og bestilt. Kommer sikkert ikke før på nyåret, men det er greit. Jeg skal ikke ut og vasse i snø enda...for det finnes ikke her. Enda. Takk. Neida. Jeg synger med GASOLIN på et slags dansk som jeg får til på en nokså merkelig måte. Ut med tunga! Er Klaus skuffa over meg? SVK skrev (5 timer siden): Antons verdensberømte pistasj-kjeks med sjokolade og karamell: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145115 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (3 timer siden): Ordet så Hoppe kysse nissen: Det var egentlig Durek hun kysset. 👱🏻♀️💋👨🏿🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #145116 Del Skrevet 16 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godjulaftenfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #145117 Del Skrevet 16 timer siden Cid ønsker god jul til Herr og Fru Anton og Hoppe Lønneberget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #145118 Del Skrevet 16 timer siden Og dere andre! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #145119 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Og dere andre! Tusen Takk,♥️♥️ vi ønsker deg og dine en god jul @Cid🎅🤶🎄🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #145120 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (7 timer siden): Browinies kombinert med cookies: Hmm...er det de nye som har kommet? Vurderte å kjøpe for å smake. Ser gode ut. SVK skrev (6 timer siden): Ordet så Hoppe kysse nissen: Jammen ok, det blir mellom dere; jeg bare trollet litt og Ordet vet ikke at jeg kan det. Jeg sto foran et stort speil og snakket med "nissen" (som var meg i trollerivariant) og vi så altså forskjellige ut og jeg ga meg et suss på kinnet. Det kan være det som ble sett, for ellers er jeg ikke av det besussende slaget. Jeg er Hoppe-kysk! Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi tenker at nå i julen er det lov med snop. Det syns jeg at deg sier hele året. "Akkurat i dag er det lille lørdag og DA er det lov, for det er så lenge til fredda`n." Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi er spente på kommentaren hennes til dette.😉😉 Den er levert, så nå vet dere at Hoppetussa kan litt mer enn sitt fadervår...som hun forresten ikke er helt stø på. Cid skrev (3 timer siden): Er Klaus skuffa over meg? Klaus skal skuffe masse snø over deg når han ser deg, så vet du svaret på det. Cid skrev (3 timer siden): Det var egentlig seg selv i speilet hun kysset. Nemlig. Det andre der gir mareritt! Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godjulaftenfrokost når hun våkner. Joda, frokost må til og jeg har sylte som skal spises med en stripe sennep på. Cid skrev (3 timer siden): Cid ønsker god jul til både Anton og Hoppe på Lønneberget Takk, det var et fint og snilt julekort. Skal forsøke å slappe av i dag. Jeg kjenner meg litt julestresset av andre folk, julepes-reklamer og ALT som må skje NÅ og på det rette viset, ellers henger ikke verden sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå