Phoenix Heart Skrevet i går, 11:57 #145081 Del Skrevet i går, 11:57 Hoppe prøvesmaker julematen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:08 #145082 Del Skrevet i går, 12:08 Å kjære vene...JATAKK!!! Passer veldig bra, for jeg er sulten på akkurat sånn mat. Varmet opp tre wienerpølser rett i kroppen og det varmet litt, men ikke nok. Skjønne bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 16:57 #145083 Del Skrevet i går, 16:57 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Å kjære vene...JATAKK!!! Passer veldig bra, for jeg er sulten på akkurat sånn mat. Varmet opp tre wienerpølser rett i kroppen og det varmet litt, men ikke nok. Skjønne bilder. Antons wiener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #145084 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Luke 23. Spoiler Endret 23 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #145085 Del Skrevet 23 timer siden Vask munnen din og han derre advokatens samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #145086 Del Skrevet 23 timer siden Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Hoppe prøvesmaker julematen Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #145087 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Å kjære vene...JATAKK!!! Passer veldig bra, for jeg er sulten på akkurat sånn mat. Varmet opp tre wienerpølser rett i kroppen og det varmet litt, men ikke nok. Skjønne bilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #145088 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vask munnen din og han derre advokatens samtidig. På tissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #145089 Del Skrevet 22 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #145090 Del Skrevet 21 timer siden Nå kliner hun med Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #145091 Del Skrevet 21 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #145092 Del Skrevet 21 timer siden Ny frier på vei til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #145093 Del Skrevet 21 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #145094 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (2 timer siden): På issen? Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Neida. Kom ikke så lengt. Det ble brus og sjokoladebiter. Cid skrev (1 time siden): Nå kliner hun IKKE med Anton og jeg LOVER å aldri si denslags igjen resten av dette året OG HELE NESTE ÅR. Cid lover. Og holder denne gang! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Neida, ikke i kveld. Jeg har surfet på nett og hatt masse musikk på ørene. ...og da kom jeg over et par gode vintersko som jeg har kjøpt og bestilt. Kommer sikkert ikke før på nyåret, men det er greit. Jeg skal ikke ut og vasse i snø enda...for det finnes ikke her. Enda. Cid skrev (1 time siden): Ny frier er ikke på vei til Hoppe. Jeg lover. Takk. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Neida. Jeg synger med GASOLIN på et slags dansk som jeg får til på en nokså merkelig måte. Ut med tunga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #145095 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida. Kom ikke så lengt. Det ble brus og sjokoladebiter. Og holder denne gang! Neida, ikke i kveld. Jeg har surfet på nett og hatt masse musikk på ørene. ...og da kom jeg over et par gode vintersko som jeg har kjøpt og bestilt. Kommer sikkert ikke før på nyåret, men det er greit. Jeg skal ikke ut og vasse i snø enda...for det finnes ikke her. Enda. Takk. Neida. Jeg synger med GASOLIN på et slags dansk som jeg får til på en nokså merkelig måte. Ut med tunga! Vi synes at det høres helt toppers ut med godmusikk nå i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #145096 Del Skrevet 19 timer siden Det er rett og slett en toppkveld og godt humør med all musikken som jeg plukker litt hist og pist, nynner, synger OG slår lufttrommer etc. Midt i blinken for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #145097 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Det er rett og slett en toppkveld og godt humør med all musikken som jeg plukker litt hist og pist, nynner, synger OG slår lufttrommer etc. Midt i blinken for meg! Vi synes at det høres ut som en toppkveld vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #145098 Del Skrevet 18 timer siden Dette her skulle ha vært min kveldsmat nå, akkurat passe varm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18 timer siden #145099 Del Skrevet 18 timer siden Antons verdensberømte pistasj-kjeks med sjokolade og karamell: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #145100 Del Skrevet 18 timer siden SVK skrev (15 minutter siden): Antons verdensberømte pistasj-kjeks med sjokolade og karamell: Nam Nam sier vi. Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Dette her skulle ha vært min kveldsmat nå, akkurat passe varm. Vi sier Nam Nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå